TPS on vaan järjettömän kurinalainen taitojoukkue. Ei ole muilla paljon jakoja. Toivotaan hei, että Kärppien tuuri vähän kääntyy, niin olisi kevään peleissä jotain mahdollisuuksia haastaa väkivahva TPS.TPS taidolla, Kärpät tuurilla. Näin se vaan menee :)
Tässä tapauksessa kyse oli Haatajan oksettavasta käytöksestä.Eikös se ole tuomarien tehtävä tuomita yms. turha sitä pelaajia alkaa syyttämään seeprojen sekoiluista?
Tähän voi sitten joku minua taitavampi laittaa klipin toista huitomisesta ja Haatajan ”oksettavasta” käytöksestä. Mielelläni kuulisin muidenkin mielipiteen...hymiöTässä tapauksessa kyse oli Haatajan oksettavasta käytöksestä.
Näistä pitäisi liigan antaa rangaistuksia jälkikäteen.
Haataja ei olisi ollut jäällä ylivoimalla jos Wilson olisi Haatajan kipujen määrän mukaisesti lyönyt.Tähän voi sitten joku minua taitavampi laittaa klipin toista huitomisesta ja Haatajan ”oksettavasta” käytöksestä. Mielelläni kuulisin muidenkin mielipiteen...hymiö
Ainut oksettavuus tuossa oli, ettei kukaan KooKoon pelaajista käynyt survomassa tuota Kalpan pelaajaa solmuun vaihtopenkkien alle...
26 sekunttia peliä jälellä kun tuli tuo rangaistus. Ihan sama se KooKoolle 2-4 asemassa oli tuleeko siitä kakkonen vai vitonen? Ja kyllä tuo pykälää törkeämpi huitominen joka tapauksessa oli ainakin näin värilasit päässä, että eiköhän se hiukan jo saattanut tuntua sen verta että hetki pitää itseään keräillä? Ylipäätään tuomaritoiminta aiheutti kyllä molemmin puolin pelaajissa turhautumista ja toki voi olla senkin seurauksena vähän kalasteltu jäähyä, tiedä sitä. Vitonen nyt tuli ku oli ekstra herkät tuomarit tänään tai no paha linjasta kyllä mennä sanomaan mitään kun suhteellisen sekavaa se nyt oli niinkuin yleensäkkin.Tässä tapauksessa kyse oli Haatajan oksettavasta käytöksestä.
Näistä pitäisi liigan antaa rangaistuksia jälkikäteen.
Sport joutuu tyytymään siihen, että tulopuolella tulee usein maksimi vastaan kun halli täyttyy.
Liian isosta ei ole koskaan mitään haittaa, varsinkin kun halli on kaupungin omistama ja palloseura ainoa vuokralainen.
Meillä on parempi perusta tehdä budjetteja kuin teillä, mitä muuta tästä pääteltiin? Lisäksi on toki rahakkaita omistajia, mutta ne eivät liity (nykyiseen) halliin mitenkään.
Tai sitten kukaan ei uskaltanut..KooKoon pelaajista käynyt survomassa tuota Kalpan pelaajaa solmuun vaihtopenkkien alle..
KooKoon touhuun se ei vaikuta mutta kymppitiliin kyllä.26 sekunttia peliä jälellä kun tuli tuo rangaistus. Ihan sama se KooKoolle 2-4 asemassa oli tuleeko siitä kakkonen vai vitonen? Ja kyllä tuo pykälää törkeämpi huitominen joka tapauksessa oli ainakin näin värilasit päässä, että eiköhän se hiukan jo saattanut tuntua sen verta että hetki pitää itseään keräillä? Ylipäätään tuomaritoiminta aiheutti kyllä molemmin puolin pelaajissa turhautumista ja toki voi olla senkin seurauksena vähän kalasteltu jäähyä, tiedä sitä. Vitonen nyt tuli ku oli ekstra herkät tuomarit tänään tai no paha linjasta kyllä mennä sanomaan mitään kun suhteellisen sekavaa se nyt oli niinkuin yleensäkkin.
Tai sitten pelaaja oli jo ajettu kentältä ulos eikä pystynyt?Tai sitten kukaan ei uskaltanut..
Juuri tämä minua oksettikinTai sitten kukaan ei uskaltanut..
Eikö Wilsonin toiminnassa ollut mitään oksettavaa? Eikö tuomareilla ollut osuutta asiaan? Tämä on ilmeisesti loputon oravanpyörä mitä voi jatkaa loppuillan jos haluaa. Itse en kyllä jaksa. Toinen hokee toista ja toinen toista.KooKoon touhuun se ei vaikuta mutta kymppitiliin kyllä.
Oksettavinta tuossa oli haatajan kieriminen tuollaisen kuoleman jälkeen ei olla pelaamassa heti ylivoimaa.
Selvä jäähyn paikka ei siinä mitään mutta Wilson pelasi muuten ok. Mutta suun käymisestä päätellen siinä annettiin myös haatajalle palautetta.Eikö Wilsonin toiminnassa ollut mitään oksettavaa? Eikö tuomareilla ollut osuutta asiaan? Tämä on ilmeisesti loputon oravanpyörä mitä voi jatkaa loppuillan jos haluaa. Itse en kyllä jaksa. Toinen hokee toista ja toinen toista.
Mitä helvettiä, Kärpät veivät tepsiä varmaan kokonaisen erän verran, miten tahtoivat. Paska tuuri ja Haukeland olivat ainoastaan esteinä. Ette te johda sarjaa ihan turhaan, eikä mekään tokana tokana tulla pelkällä tuurilla. Kyllä teillä hyökkäys toimi pirun hyvin tänään. Jatkuvasti sai pelätä.Pieni huili tulee kyllä hyvään paikkaan. On tuo peli niin lukossa kuin olla ja voi. Tai no, hyökkäyspeli. Sitä ei ole.
Tuo budjetin laadinnan perusta, oli yks parhaimmista pitkään aikaan. No toivotaan että oikeasti joskus saavat ostettua voittavan joukkueen ja yleisön pronssipeliin.
Hyi helvetti Haataja mitä teatteria. Selvä jäähy tuosta piti tulla Wilsonille mutta ilman teatteria ei olisi tullut vitosta.
Kannattaisi repiä ne värilasit päästä pois.KooKoon touhuun se ei vaikuta mutta kymppitiliin kyllä.
Oksettavinta tuossa oli haatajan kieriminen tuollaisen kuoleman jälkeen ei olla pelaamassa heti ylivoimaa.
haataja itse on yksi liigan pahimmista hakkaajista.Kannattaisi repiä ne värilasit päästä pois.
Ainoa oksettava teko on Wilsonin totaalinen pimahdus. Aivan järjetöntä huitomista Wilsonilta ja toinen huitaisu ei todellakaan osu hanskaan. Jokainen kuka on pelannut itse kiekkoa ja saanut tuollaisen idiootin huitomisesta osumaa tietää, että tuo todellakin sattuu.
Yleisesti ottaen tuollaisilta halonhakkaaja-kirvesmurhaajilta pitäisi repiä pää irti ja leipoa sen jälkeen pataan siten, että jouluruoat jäisivät tänä vuonna syömättä. Eivät taida muuten oppia ikinä.
Loukkaantumisen tai loukkaantumattomuuden ei pitäisi vaikuttaa tuomioihin.
Täysin oikeutetusti Wilson on pelikiellossa tänään.