To 20.11.2008 TPS - SaiPa

  • 7 460
  • 32

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta kyllä pitäisi tepsin harjoitella laukomista ainoa, jolla kuti lähtee on Hannus.
Tuntui kun tepsin pelaajat olisivat olleet junnuja kun vertasi Saipaan juuri laukausten "voimassa"

Laukausten harjoittelusta olen samaa mieltä. Kummallisia kaaliperhosia lähtee joka mieheltä. Onkohan Kiprusoff pitänyt koko porukalle laukausharjoitukset?

Hannus laukoo kyllä välillä kovaakin, mutta tarkkuus on ihan hukassa. Mikä siinä on, että siniviivalta ilman maskia se osuu keskelle maalia ja läheltä se vetää noin viisi metriä ohi? Nordlundilla on myös kohtuu kova pyssy, mutta kaikki kudit osuvat joko ekaan vastustajaan tai päätypleksiin.

TPS:n televisioidut pelit ovat kyllä olleet yhtä tuskaa. Tuntuu, että ukkoihin iskee kokovartalokipsi heti kun näkevät Canal+:n studion kaukalon laidalla. Tai sitten nuo aistivat, että minä katson peliä, koska kaikki näkemäni pelit ovat olleet hirveätä schaissea ja turpaan on tullut poikkeuksetta.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
-Filppulan läpiajosta ensin 2min, mutta partanen kävi kertomassa mikä sääntö pitää olla ja niin muuttui jäähy rankkariksi.

Pistetäänpä ote säännöistä.

508 - RANGAISTUSLAUKAUS
a) Jotta takaapäin rikotun pelaajan hyväksi voidaan tuomita rangaistuslaukaus, täytyy olla voimassa viisi edellytystä:
1. Rikkeen tapahtuessa kiekko on rikotun pelaajan puolustusalueen ulkopuolella (kokonaan yli siniviivan).
2. Rikotun pelaajan täytyy olla kiekollinen ja hänellä täytyy olla kiekko hallinnassaan.
3. Rike tapahtuu takaapäin.
4. Rikotulta pelaajalta viedään rikkeellä kohtuullinen maalintekotilanne.
5. Rikotulla pelaajalla ei ole vastustajan pelaajia ohitettavana itsensä ja vastustajan maalivahdin välissä.

Eli eipä tehnyt Kulakov virhettä, vaan virheen tekijä oli Partanen. Oikea tuomio olisi ollut Tarkille 2 minuuttia kampituksesta.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tai sitten nuo aistivat, että minä katson peliä, koska kaikki näkemäni pelit ovat olleet hirveätä schaissea ja turpaan on tullut poikkeuksetta.
Sama minulla. Kolme matsia olen nähnyt paikan päällä ja kaikki hävitty. Näin eilen sentään ensimmäistä kertaa Tepsin tekevän maalin.

Olihan tuossa eilisessä pelissä myös Saipalla kaikki tuurit ja tuomarit puolellaan. Tuuri on kuitenkin ansaittava, joten sikäli voitto oikeaan osoitteeseen. Homma kuitenkin nollattu ja huomenna Ässien kimppuun. Ja niin muuten, Johnson alkaa olla nähty tapaus. Huono mikä huono.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Olihan tuossa eilisessä pelissä myös Saipalla kaikki tuurit ja tuomarit puolellaan.
Yksi superpaska tuomio SaiPan eduksi, jonka Partanen sitten paikkasi hyvinkin pian ja SaiPalla "tuomarit puolellaan". Okei...

Tuurit kyllä oli, kun kolisi tolppaan ainakin kolmesti. Noh, joskus hyvä joukkue sitä tarvitsee.

Sitä tuossa kaverin kanssa ihmeteltiin, että näillä loukkaantumisilla SaiPa pelaa ainakin viime kausiin verrattuna voittavaa jääkiekkoa, vaikka kaiken järjen mukaan SaiPan pitäisi hävitä jokainen matsi ja odotella loukkaantumislistan kapenemista kuin kuuta nousevaa.

Hurja joukkue meillä tällä kaudella. Kun vielä eteläkarjalalainen kiekkoyleisö sen ymmärtäisi.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yksi superpaska tuomio SaiPan eduksi, jonka Partanen sitten paikkasi hyvinkin pian ja SaiPalla "tuomarit puolellaan". Okei...
En väittänytkään, että oli enemmän, mutta se oli hemmetin ratkaiseva. Maali jäähyn aikana, joka olisi pitänyt puhaltaa SaiPalle. Jäi voittomaaliksi. Muuten kaikki kunnia Lappeenrantaan hyvästä pelistä.

Minua eniten ilahdutti pelissä Bergin huomattavasti parantunut liikkuminen verrattuna aikaisempaan. Alkoi jo näyttää ykköspakin touhulta muutenkin. Hyvät avaukset ja parantunut itseluottamus. Vieläkin on parantamista, mutta suunta on ehdottoman oikea.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Minua eniten ilahdutti pelissä Bergin huomattavasti parantunut liikkuminen verrattuna aikaisempaan. Alkoi jo näyttää ykköspakin touhulta muutenkin. Hyvät avaukset ja parantunut itseluottamus. Vieläkin on parantamista, mutta suunta on ehdottoman oikea.

Akilla alkaa olla jalat alla. Tämä on sitä ennen kautta ja kauden aikana tehtyä vikaan menneen harjoittelun korjaamista josta aiemmin palstoilla jaagasin. Suikkaselle pinnat että on kiihdyttänyt treenimuutosta jonka btw Hantta jo aloitti.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hurja joukkue meillä tällä kaudella. Kun vielä eteläkarjalalainen kiekkoyleisö sen ymmärtäisi.

Olen ihan samaa mieltä. Ennalta syvästi parjattu joukkue ja valmentaja on kyennyt kelpo pistetahtiin. Ja myönnän kyllä että itsekin suhtauduin joukkueeseen erittäin skeptisesti ennen kauden alkua.

Hyvä kuitenkin näin! Lisää tätä!

Niin, mitä sitten mahtaakaan tapahtua kun sairastupa joskus toivottavasti tyhjenee? Toisaalta en edes uskalla ajatella mitä tapahtuisi, jos Topo, Tarkki ja Siperian Wayne Gretzky loukkaantuisivat...
 

ahal

Jäsen
Sitä tuossa kaverin kanssa ihmeteltiin, että näillä loukkaantumisilla SaiPa pelaa ainakin viime kausiin verrattuna voittavaa jääkiekkoa, vaikka kaiken järjen mukaan SaiPan pitäisi hävitä jokainen matsi ja odotella loukkaantumislistan kapenemista kuin kuuta nousevaa.
Se taitaa olla niin, että kun rosteri on kapea ja kaikki pääsevät/joutuvat pelaamaan, useimmat jopa urakoimaan, niin mahdolliset vapaamatkustajat tippuu pois. Tai sitten niin, ettei enää pääse kenenkään selän (minkään kentällisen) taa piiloon, jos vain on surffailevinaan. Ja onhan niitä sankarin viittojakin toisaalta tarjolla. Curremaisesti kaikkien on tehtävä hommansa "lite bättre". Jos vielä pelitapa alkaa olla hanskassa ja luottamussuhteet kohillaan molempiin suuntiin, niin tulosta syntyy. Kuten monesti nähty, henki voittaa usein materian.

Sama ilmiö on monesti nähty junnupuolellakin, että kun siipirikkona peliin lähdetään eikä kukaan odota oikein mitään, niin jätkät ylittää itsensä laajalla rintamalla ja pelaa hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös