To 17.3.2022 HIFK - Ilves

• 1 709
  • 13

Hewu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Liiga
Ilveksen kokoonpano:

Colton Beck - Petri Kontiola - Joonas Oden
Joona Ikonen - Balázs Sebök - Nicholas Baptiste
Eemeli Suomi - Matias Mäntykivi - Henrik Haapala
Panu Mieho - Tomi Iso-Mustajärvi - Marko Anttila

Tuomas Salmela - Jarkko Parikka
Dominik Mašín - Aleksi Elorinne
Leo Lööf - Simon Johansson
Daniel Gazda

Marek Langhamer
(Vadim Žerenko)

Suosikkijoukkue
Ilves
Vahvaa suorittamista kotijoukkueelta. Ansaintalogiikka jäi Niämisen Villen mökin halkoliiteriin. Yksittäinen ottelu lepoedulla. Toki paras seitsemästä sarjassa en kovin montaa latia laittaisi Ilveksen laariin.

Tulimme takaisin. Eipä tainne pelkkä paluu riittää "isoja" vastaan. Saapas nähdä ja aika näyttänee..

-ja-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Selkeästi Ilves painottanut peliin lähdössä puolustusta ja siitä nopeita vastaiskuja, joilla yritetään repiä tulosta. Nyt oli vastustaja kyllä niin hyvä, että ei saatu pyörityksiä poikki eikä luonnollisesti niitä vastahyökkäyksiä. Hifk oli tänään hyvä, todella hyvä. Täytyy olla tulokseen tyytyväinen sillä pelilliseen antiin ei oikein voi olla.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko HIFK:lla radioselostus netissä? Jos, niin synkronoikaa nyt tekin se lähetyksen päälle ja Mertaranta mutelle. Itse teen ihan aina näin, kun Saukkonen tai Mertsi selostaa Ilveksen peliä.

Mitä itse peliin tulee, niin normiajan voitto olisi Ilveksellä jälleen ollut otettavissa, mutta itse töhöilivät jatkoille. Hieno voitto ja jännä peli silti. Tulee melkoinen viikonloppu.

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
IFKlla oli paikkansa, mutta molemmat maalinsa teki Ilveksen ja erityisesti Elorinteen töhöilyistä.

Se ensimmäinen oli Langhamerin töhöily. Elorinne ei voi mennä tuollaisessa tilanteessa maalivahdin ja maalin välistä. Nyt Langhamer jäi laitaan kiinni ja blokkasi Elorinteen, mutta jätti silti kiekon Elorinteelle. Langhamerin olisi pitänyt joko purkaa itse heti tai jättää kiekko ja palata maalille, jolloin Elorinne päässyt laitaa pitkin kiekkoon.

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Se hyvä puoli näissä omissa huolimattomuussekoiluissa jotka maksaa maaleja ja pisteitä, että ne tosiaan on tuollaisia huolimattomuusvirheitä eikä pelitavallisia asioita. Nuo helppo karsia pois ja tulos näyttää jo aivan toisenlaiselta.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
TPS vs Tappara
  • 2.64
  • 4.10
  • 2.32
Jukurit vs K-Espoo
  • 2.36
  • 4.25
  • 2.56
KalPa vs JYP
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.90
KooKoo vs Ilves
  • 3.40
  • 4.35
  • 1.89
Kärpät vs HIFK
  • 2.36
  • 4.35
  • 2.72
Lukko vs Pelicans
  • 1.53
  • 5.10
  • 5.00
SaiPa vs Ässät
  • 2.14
  • 4.20
  • 2.88
Sport vs HPK
  • 1.42
  • 5.50
  • 6.10
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy