Lone Wanderer
Jäsen
Voin kertoa, että Lukolta ei yksikään onnistu rankkareissa.
Aaron Gagnon says hi.
Ja ratkaisi voiton Lukolle näemmä. Which is nice
Voin kertoa, että Lukolta ei yksikään onnistu rankkareissa.
Öömm... eipä sitten viitsitty edes tarkastaa. Voin lyödä vaikka vetoa että kiekko ehti pyöriä maaliin ennen kuin Zapolski sen alleen sai. Oli jo lähestulkoon maaliviivalla ennen kuin Zapo edes tajusi.
Öömm... eipä sitten viitsitty edes tarkastaa. Voin lyödä vaikka vetoa että kiekko ehti pyöriä maaliin ennen kuin Zapolski sen alleen sai. Oli jo lähestulkoon maaliviivalla ennen kuin Zapo edes tajusi.
Eh, jos kiekko menee tolpan kautta veskarin varusteisiin ja kimpoaa niistä maalin, se hyväksytään.Ei kai sillä ole mitään väliä kun se itse laukaus meni tolppaan? Ei rankkareissa ripareitakaan sisään vedellä.
Ei kai sillä ole mitään väliä kun se itse laukaus meni tolppaan? Ei rankkareissa ripareitakaan sisään vedellä.
Ei vittu, nyt on kyllä hävettävän huonot tuomarit Nordiksella :-D
Ei kai sillä ole mitään väliä kun se itse laukaus meni tolppaan? Ei rankkareissa ripareitakaan sisään vedellä.
Siis läpi ottelunhan tuo sama heikko taso jatkui. Toivottavasti menettäisivät palkkansa tuosta pelistä, mutta eihän näin tapahdu kuitenkaan.Oli muuten aikaisemminkin ottelun aikana. Kumpaakaan suosimatta, mutta ne säännöt...