Nussijakomnentit?@tiki10 Mieti nyt oikeesti, mitä sä suustas päästät. Kuka täällä on iloinnu Nykoppin loukkaantumisesta? Ja nää sun nussijakommentit.. Häpee ny stana ees vähä.
Harmillista, jos vinha perä kumuloituu tuollaiseksi shaisseksi mitä hän tänne suoltaa. Ikävää tämän ketjun luettavuuden kannalta.Kyllähän @tiki10 :llä on ihan vinha perä noissa kommentteissaan.
Kyllähän @tiki10 :llä on ihan vinha perä noissa kommentteissaan. Tämänkin illan tuomaritoiminta kyllä ihmetyttää yli seura- ja lajirajojen, vaikka Oulussa sitä välttämättä ei huomata haluaisikaan.
Anteeksi että olen väärässä. Kärpät rules.
No mua otti kyl nuppiin se että ruvettiin puhumaan hurreista. Ei asiallista.@Moderaattorit Tekin voitte tän @tiki10 kirjoituksia katella, mitä lisäarvoa tällainen kirjoittelija tuo? Tiukka matsi menossa, tunteet pelissä, se on hienoa! Tätä ollu tällä kaudella vähän ikävä, tunnetta pitää olla! Mutta että ruvetaan tällaista p...kaa suoltamaan...
@Moderaattorit Tekin voitte tän @tiki10 kirjoituksia katella, mitä lisäarvoa tällainen kirjoittelija tuo? Tiukka matsi menossa, tunteet pelissä, se on hienoa! Tätä ollu tällä kaudella vähän ikävä, tunnetta pitää olla! Mutta että ruvetaan tällaista p...kaa suoltamaan...
Olet tämän palstan helmi. Kaikki mitä sanot jää historiaan. Kiitos@Moderaattorit Tekin voitte tän @tiki10 kirjoituksia katella, mitä lisäarvoa tällainen kirjoittelija tuo? Tiukka matsi menossa, tunteet pelissä, se on hienoa! Tätä ollu tällä kaudella vähän ikävä, tunnetta pitää olla! Mutta että ruvetaan tällaista p...kaa suoltamaan...
Kiitos. Ei kai täällä uskalla enää mitään sanoa.No ei tänne nyt tarvitse mitään moderaattoreita kutsua tästä keskustelusta mitä täällä nyt on ollut. Näissä ottelu-ketjuissa tulee puolin ja toisin erilaisia kommentteja, ja kaikkia ne ei voi miellyttää, eikä niistä tarvitse olla samaa mieltä.
Ei ruveta heti huutamaan "isää pihalle" auttamaan, jos menee jutut vähän leveiksi.
Hyi hitto kun oksettaa tuo HIFK:n roikkuminen koko ajan, eikä rangaistuksia enään uskalla viheltää
Kärpätkin roikkuu koko ajan pelissä mukana mutta eiköhän HIFK kohta niittaa ratkaisun.
Ei kai täällä riehu kuin yksi, jonka senkin höpinät ovat itselläni ignoressa juuri siksi. Ihan lukukelpoista tämä sisältö muilta osin on.Tämä ketju on muutaman HIFK-fanin takia lukukelvoton. Poistun. Mielelläni olisin seurannut pelin vaiheita näin, kun en itse sitä näe.