To 17.1.2019 Amur Habarovsk - Jokerit

  • 4 794
  • 47

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Semmoinen jäähy Joensuulle sitten tähän väliin, aikamoista taas.

Ja noin sai tuomarit hoidettua kotijoukkueen johtoon.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Hyvää yötä Jokerit. Vittu
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Alkaako isot pojat hyytymään, Grant ja Jesse ollu tänään aika turisteja!
 

Gemondo

Jäsen
Ja turha tässä on tuomareita syyttää, aivan itse Jokerit kuoppaa itselleen kaivaa. Surkeaa pelaamista pl. Platt, Vesalainen ja Nellit

En mua kiinnostakaan tämän yksittäisen runkosarjapelin tulos tuon taivaallista, vaan lähinnä se että olen kurkkuani myöten täynnä noita Jokeripelaajien telomisia ilman asiaankuuluvia rangaistuksia. Ja muutenkin koko KHL-liigalle voisi lähettää viestin ettei meitä kiinnosta teidän "sääntönne", kun ne ovat kuitenkin erilaiset eri joukkueille.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
No tuleehan se tasoituskin, Lauridsen laittaa kiekkoa maalille ja ilmeisesti N. Jensen laittaa irtokiekon sisään.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Grantilta huolimaton pelaaminen mailalla ja Jokerit alivoimalle.

Ja heti soi, samalla Kalnins maaliin.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Zapoooo... ota vittu edes jotain kiinni
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Zapolla kovat voittavan maalivahdin.statsit tässä pelissä: 82.26%

Maalivahdilla tätä ei ainakaan voiteta vaikka tasoihin on noustu monta kertaa. Niin taaskin. Tai siis voitetaan - jos voitetaan - kun Zapo otettiin penkille imemästä maaleja.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ja O'Neill ratkaisee voiton rankkareista, olipas poikkeuksellisen hyviä rankkareita tänään Jokereilta.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loppua kohti viihdearvo nousi, tuostahan tuli vielä ihan kunnon peli.

Reginiltä pääsääntöisesti jatkuvasti vääriä ja hitaita ratkaisuja. Toivottavasti saa nyt pelejä alle että palaisi tasolleen niin on keväällä mahdollisuuksia "vaikka mihin"!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös