Jos on 2 metrinen ja 100 kiloinen voi kenties jähmettyä paikoilleen, mutta kyllä pienikokoisen häkkärin täytyy pystyä kurkkimaan väleistä hyvällä liikkeellä. Ei jatkoon!Mitä helvettiä noi tuolla selostamossa horisee? Joo, maalivahdin edessä on välillä maskia. Silloin maalivahdin tulee etsiä itse se kiekko sieltä maskin takaa eikä jäätyä viivalle geneeriseen torjunta-asentoon. Zapolski on paska.
Jäi kyllä paska maku suuhun.
Antaisin kyllä pienet slow clapit, jos tuo kaveri olisi jatkossa Jokereiden omistaja :DJoku kiinalainen jakamassa palkintoja, hmmm? Onko jotain jota minä en tiedä...
Itse laittaisin Jani Kauton sisään.Toivottavasti mennään pleijarit Heleniuksella.
Oisin toivonu sitä. Veikkaan että tää pleijaripaikka tarkoittaa sitä, että Jalosta on edessä toinenkin kausi. En jaksaisi itse tuota paskaansa edes minuuttia enääEi se vaan riitä vaikka kuinka potkisi. Täydellinen katastrofi vältettiin, kun pudotuspeleihin mentiin rimaa hipoen. Ei silti paljon lämmitä kun koko kausi on ollut enemmän tai vähemmän täyttä paskaa.
Antaisin kyllä pienet slow clapit, jos tuo kaveri olisi jatkossa Jokereiden omistaja :D
Kiitos SKA, siellä sentään osataan pelata. Jokerit ei itse pystynyt paikkaansa varmistamaan.
Tä? Siis laittoi kaksi kertaa Niemen ketjun maalin jälkeiseen vaihtoon ja molemmissa kolisi omissa. Ei siis kovin hyvin vedetty. Apinakin oppisi nopeammin, tosin pieni plussa Niemen penkittämisestä.Jalonen oli kans hyvä. Paitsi kun laittoi Rautasen maalinjälkeiseen vaihtoon. Muuten maailmanluokan suorittamista penkin takana.
Tässähän on kiinni valmennuksen peluuttamisesta. Jalonenhan sanoi, että saattoi olla näin, että rupesi miettimään muita asioita kun kentällä ja taululla tulokset näkyivät. Ei ollut tosin erityisen äreissään asiasta, mutta kyllä siitä olen vakuuttunut, että se tietty osa itsestään jäi tästä syystä antamatta. Olisihan se ollut loppuen lopuksi vitun perseestä jos Regin vaikka olisi tässä pelissä "syönyt kiekkoa" ja murtanut vaikka kätensä.Heh. Täällä jotkut uskottelee itselleen että Jokerit hävisi kun SKA oli lähes varmasti voittamassa omaa peliään. Jos näin olisi oikeasti ollut niin Regin ei olisi ketjuineen pelannut minuuttiakaan. Jokerit hävisi huonouttaan ja erityisesti imurimaiseen Zapolskiin.
Tä? Siis laittoi kaksi kertaa Niemen ketjun maalin jälkeiseen vaihtoon ja molemmissa kolisi omissa. Ei siis kovin hyvin vedetty. Apinakin oppisi nopeammin, tosin pieni plussa Niemen penkittämisestä.