JYP tänään
1. kenttä:
Turkulainen - Lassila - Puustinen
Niku - Winberg
2. kenttä:
Siikanen - Christoffer - Gardiner
Eronen - Honka
3. kenttä:
Vidgren - Perttu - Petman
Peltola - Welsh
4. kenttä:
Rooba - Malinen - Tohila
Tumanovs
Vehviläinen (Leinonen)
Kuinka monta liigakelpoista pelaajaa Jukureilla on tällä samalla logiikalla laskettuna?Onneksi joukkueesta löytyy syvyyttä. JYPillä siis käytännössä 4 liigakelpoista pakkia ja 7-8 hyökkääjää tänään askissa.
Toivottavasti Jukurit ei hoksaa tätä.
Seuran vastaus, reagoidaan tarpeen mukaan..Onneksi joukkueesta löytyy syvyyttä. JYPillä siis käytännössä 4 liigakelpoista pakkia ja 7-8 hyökkääjää tänään askissa.
Toivottavasti Jukurit ei hoksaa tätä.
Saa nähdä kuinka paljon tämä näkyy kentällä suhteessa JYPin tyhjään käteiskassaa, jonka myötä joukkue on tullut eilen itse järjestämillään kyydeillä takas kotiin. Joku liftaamalla tien päälle lähtenyt näköjään puuttuu kokoonpanostakin, liekkö peukkukyydin kanssa hankaluuksia?Jukureilla rahat loppu ja konkurssi odottaa. Matkalla Jyväskylään Jukureiden pelaajilla pysähdys Kangasniemen Teboililla, jossa omakustanteinen lounas. Vaihtoehtoisesti omat eväät bussiin.
Modet kattelee sua norsunluutornista. Olehan varovainenLähellä istuvan tyypin mukaan Vidgren iski mulle silmää… Kaikkea sitä kuulee kun hallille tulee.
Vidgren voisi sitten iskeä hattutempun tästä korvaukseksi sitten.
No ei kai siinä… On sitä itekin tullut nuorempana kuviteltua vaikka mitä pelaajien suhteen. Joskus kuvittelin et Niku katteli mua jäähyboksista :D
3 pistettä on minimi tänään.
Oli hiushoitolassa juuri kun me dominoitiin. Näki vain heikot hetket.Lehterä eio visiin katellu tarpeeksi JYPin yvtä, Lassilan panos unohtu täysi
Nikulle ja Jerryläiselle siis? Lopputulos tuo sitten sarjataulukkoon varmat 3 pistettä lisää.
Terv. "Missä mun rotsin napit ovat?
Kai sitä nyt aiheesta saa valittaa.Illan kiinnostavin osuus taas se, kuinka monta sivua saadaan itkua tuomareista kun viheltävät Jyppiä vastaan.