Ja huomenna Antsa on selostamassa Pelicansin peliä. Tästä ei voi seurata mitään hyvää...Ei helvetti. Nyt Antero selostamossa on, voisko poliisi viedä Anteron...
Ja huomenna Antsa on selostamassa Pelicansin peliä. Tästä ei voi seurata mitään hyvää...
Tätä mun uneni ties kun ei eilen ollut missään matsissa. Alkio ois matkalla voinut Vaasasta hyvin poiketa tän hoitamassa. Eilen kuuntelin Saukkosta sentään kommentaattorilla.Ei helvetti. Nyt Antero selostamossa on, voisko poliisi viedä Anteron...
Löysää vähän, kai täällä joku saattaa peliäkin kommentoida. Kunhan hieman harmiteltiin selostajavalintaa.Otteluseurantaketjusta on näköjään taas tulossa selostajaseurantaketju. Sehän se on taas oleellista.
Mä oon ulkona.
Eihän siellä ollut viirin nostossakaan kun 6331, eli veikkaan että ongelma lienee jossain muualla.Eikö IFK kiinnosta tampereella?
Kuka muuten on se kolmas lenkki tuossa Tappara ja Ilveksen "lohkossa"?
Tämä on toinen vaihtoehto.Kihaus sanottu, äänet lähti telkkarista.
Sport. Kiinnostaa vielä varmaan vielä vähemmän kun noi oli viime kaudella pisteautomaatteja :)Eikö IFK kiinnosta tampereella?
Sport joka on vienyt pojoja molemmilta todella paljonEikö IFK kiinnosta tampereella?
Tv:n sovellus varmaan?Tämä on toinen vaihtoehto.