To 15.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 23 199
  • 445

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jussi Markkanen
Toisaalta normipelissä 4-1 kolmannessa erässä olisi ns läpsyttelyä, nyt molemmilla on panosta.
Olen tästä eri mieltä. Joku 4 vuotta sitten SaiPa pelasi CHL-pleijareita kotona Växjötä vastaan. Ottelun loppupuolella SaiPa johti ensimmäistä osaottelua kotonaan muistakseni 4-2 tai 3. Odotin huimaa Växjön loppukiriä. Vitutti kun Ville Leino vei kiekon Växjön oman maalin taakse ja odotteli pelikellosta sekuntien loppumista.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voi voi. Harmi, noh, nyt 1-4.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jos Sport saisi vielä toisen maalin tähän loppuun, niin eeeehkä saattaisin katsella peliä huomennakin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Käyttääkö joku oikeasti tuosta MTV Palvelusta nimeä "MTV Palvelu" kuten tuossa mainoksessa? Mulla on sellainen tunne että sitä sanotaan edelleen Katsomoksi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vauhkonen käytännössä sai äsken rauhassa putata tyhjiin, mutta ei tee.
 

Hokifani25

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Joo kyllä tää formaatti nyt suosii Kärppiä, kun on tehnyt enemmän maaleja.

Tämä suosii hyökkäysvoittosia joukkueita. Sportin mahdollisuuden päästä sarjasta jatkoon olisivat olleet paljon paremmat perinteisessä säälipleijarisarjassa missä vaan otteluvoitot lasketaan niin ei haittaisi jos häviää yhden pelin vaikka 0-6 kun riittää jos silti voittaa muut pelit esim. 1-0 ja 2-1.
 

Kapinalätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotkat, Tähdet, Saarelaiset ja Pantterit (UK+US)
Onko Tommila loukkaantunut ku en oo kentällä nähnyt sitten ekan erän alun?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Käyttääkö joku oikeasti tuosta MTV Palvelusta nimeä "MTV Palvelu" kuten tuossa mainoksessa? Mulla on sellainen tunne että sitä sanotaan edelleen Katsomoksi.
Itse ainakin kirjoitan googleen edelleen AINA Katsomo, kun haluan katsoa jotain tuolta.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Hyvä eka osa. Huomenna jatketaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuka Muu Muka 2!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Sport 4-2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös