Tinke...

  • 5 417
  • 46

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Lukosta myös Markus Jämsä saattaisi olla pelaaja joka Peltomaalla korvattaisiin. Tietysti Cipollaa epäilen minäkin, mutta ei Jämsä ole pelannut sillä tasolla kuin mitä on odotettu.

Ville Immosen ottaisin itsekin mielelläni. Varmasti kehityskelpoinen kaveri järjettömän isokokoinen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Tuttu ja turvallinen vai riskillä

Viestin lähetti Skoda
Eiköhän Immoselle ottaja löydy mutta en usko että hän olisi vastaus Lukon ongelmiin, onhan meillä jo oma Immosemme jota häntäkään ei peluuteta: Samu Isosalo. Mieluummin näkisin että Samulle annetaan kosolti lisää peliaikaa. Olen nähnyt häneltä muutaman erinomaisen pelin ja lisää tekisi mieli.

Tästä olen muuten Skodan kanssa aivan samaa mieltä! Kaikissa (vähissä) lukon peleissä mitä tällä kaudella olen nähnyt Isosalo on ollut hyvä (perhana, kun meillä ei enää näy rauma-tv:tä ei näe niin paljoa pelejä kuin ennen). Ihmettelin jo 2002-03 ketjussa kauan sitten mikseivät Isosalo ja Lätti saa enemmän peliaikaa.

Ja hei, Immonenko kehityskelpoinen? Kaveri ei ole enää mikään nuori lupaus vaan kaksviitonen kaveri, lukon kehityskelpoiset jätkät ovat paljon nuorempia. Onhan Toivonenkin järjettömän isokokoinen, ei se koko nyt niin paljoa kuitenkaan ratkaise. Ei silti, ei minua täällä pohjoisessa yhtään harmita jos iskette kätenne paskaan. Eikä silti, eihän täälläkään niin hyvin nuo pelaaja hankinnat ole menneet; Janne Seva hahahahah ...
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: Tuttu ja turvallinen vai riskillä

Viestin lähetti korkki
Eikä silti, eihän täälläkään niin hyvin nuo pelaaja hankinnat ole menneet; Janne Seva hahahahah ...
Voisitko vähän laajentaa tätä näkemystäsi Janne Sevan Rauman vuosista? Itse laskisin Sevan jopa varsin onnistuneeksi hankinnaksi. Köyhän miehen Iso Erkki pamautteli kuitenkin kolme kautta putkeen n. 30 pisteen keskiarvolla Raumalla.
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Korkki..

..tarkoittanee Sevaa Ässäin hankintana eikä puhu Rauman vuosista. Raumallahan Seva muistetaan ihan hyvällä. Toivottavasti onnistuu vielä Ässissäkin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Re: Re: Tuttu ja turvallinen vai riskillä

Viestin lähetti Ruutiveijari
Voisitko vähän laajentaa tätä näkemystäsi Janne Sevan Rauman vuosista? Itse laskisin Sevan jopa varsin onnistuneeksi hankinnaksi. Köyhän miehen Iso Erkki pamautteli kuitenkin kolme kautta putkeen n. 30 pisteen keskiarvolla Raumalla.
Tarkoitin kyllä näitä miehen esittäytymisiä patapaidassa. Kyllä noita tehottomia luistelijoita muualtakin saisi ja halvemmalla. Mies oli ehkä lukossa hyvä, mutta nyt valitettavan keskenkuntoinen ja arka selkänsä suhteen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jokaisella on oma mielipiteensä pelaajista, ja minun mielipiteeni Immosesta on se, että häntä en kuuna kullan valkeana Lukkoon haluaisi. Olkoon Tinke pelannut kautensa tähän saakka miten tahtoo, niin tässä valinnassa kallistun kyllä hänen puolelleen. Sanoisin jopa niin, että mikäli Tinke ei tule, niin siinä tapauksessa kannattaa joukkue jättää toistaiseksi ainakin ennalleen, sillä omasta mielestäni jopa Cipolla on parempi kuin Immonen.

En tiedä mikä Immosen pelissä on viime ja tällä kaudella mättänyt. Joskus niitä pisteitä tuli ihan kivasti, mutta ainakaan minua hän ei silloinkaan vakuuttanut siihen malliin että hänen pelaamisestaan Lukon paidassa olisin joskus haaveillut.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: Re: Re: Tuttu ja turvallinen vai riskillä

Viestin lähetti korkki
Tarkoitin kyllä näitä miehen esittäytymisiä patapaidassa. Kyllä noita tehottomia luistelijoita muualtakin saisi ja halvemmalla. Mies oli ehkä lukossa hyvä, mutta nyt valitettavan keskenkuntoinen ja arka selkänsä suhteen.
No pentele. Minähän alan hiljalleen tekemään vaikutuksen näillä SM-liiga puolen viesteilläni. Pahoittelen erhettä. Sisälukutaitoa ei tullut aikoinaan opiskeltua.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Muistakaa nyt näitä spekulaatioitanne heitellessänne, että lähtökohta ei ole se, että Lukko hakisi vahvistusta joukkueeseensa, vaan Tinken halu palata Raumalle. Mikä siinä miehessä nyt yhtäkkiä mättää, ettekö muista niitä hurjia Tinke-huutoja edellisellä Lukko-visiitillä. Eivätkä ne huudot tulleet aiheetta.
 

#91#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onhan niitä
Skyttä - Immonen

Nyt kun Saipan Skytän sormi on paketissa uskoisin Immosen suuntaavan takaisin Lappeenrantaan, ainakin hetkeksi. Edellytyksenä tietenkin on ettei muutto Turkuun polttanut siltoja Saipaan.

Tinkestä sen verran, että mies saa puolestani Lukkoon tulla, mikäli vaihdossa menee joko Cipolla tai Jämsä. Jämsää en kyllä laskisi kokonaan pois vaan pelkästään loppukaudeksi vuokralle.
 

Waltz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Mikä siinä miehessä nyt yhtäkkiä mättää, ettekö muista niitä hurjia Tinke-huutoja edellisellä Lukko-visiitillä. Eivätkä ne huudot tulleet aiheetta."

Eivät tulleet aiheetta ei, mutta vuodet vierii, se mättää. Tuskin Boriskaan olisi enää ottamassa Tom Draperia takaisin, vaikka mies nousi Lukossa liigan parhaaksi maalivahdiksi.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Juttu kiertaa jo varmana tietona

Talla palstalla on semmonen maku, etta Tinken tulo Lukkoon olisi vain ajan kysymys. Mina varoittaisin nyt niita, jotka hanta kovasti haikailevat, pikkasen tuppuuttelemaan.

Lukko voi olla kiinnostunut miehesta, mutta tuskin on niin innostunut kuin jotkut tassa kirjoittavat, ja tuskin olisi valmis paljoakaan maksamaan.

Ja Lukko on ilman muuta kiinnostunut monista muistakin, joten seuraavaa siirtoa pitaa miettia tarkkaan.

Tinken yksi kausi Lukossa oli hyva, mutta nyt ei taida luistin enaa niin hyvin kulkea.

Olen edelleenkin sita mielta, etta jos satsaukseen on varaan, niin pitaa ottaa joku kova pelimies, kuten Tahtinen, jos se olisi mahdollista. Viela nyt se ei ainakaan ole.

Tahtisen nimi on vain heitto, sen myonnan, mutta kuvastaa sita pelaajatyyppia, mista Lukon tulisi lahtea liikkeelle, jos eturintamaa halutaan todella vahvistaa kevaan koitoksia silmallapitaen. Pussintekijoita, ei rymistelijoita.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahaa pelkään, että joku toinen seura palkkaa Tähtisen riveihinsä ensi kaudeksi. Toivon tietysti, että näin ei käy, ja saamme nauttia Maken palveluksista myös silloin, mutta aika näyttää.

Jos ajatellaan, että Tähtisen pestaisi joku ns. suurseura, porilaiset olisivat tietysti raivoissaan, mutta realisteina he suostuisivat jälleen kerran toteamaan, että rahalla on taivaallinen voima. Jos Tähtinen menisi johonkin toiseen pieneen seuraan ja vieläpä rakkaaseen naapuriin Lukkoon, porilaisten olisi huomattavasti vaikeampi ymmärtää asiaa. Jos Ässät "päästäisi" Maken Raumalle, olisi se Ässiltä äärimmäisen typerä ja itsetuhoinen teko.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinhän se on

Muistan hyvin sen ajan kun Ässät vei Lukolta Juhani Walleniuksen ja Ismo Villan. Se oli todella kova pala, eikä esim. Harri Tuohimaan lähto Helsingin IFK:hon tuntunut lainkaan niin pahalta. Tosin Ässätkin oli tuolloin Lukkoon verrattuna melkoinen suurseura.

Kuusiston Maukan Ässiin menosta ja niistä "kot kot kot"-huudoista Äijänsuolla olikin jo keväällä juttua.

Vaan on se toiminut toisinkin päin. Arto Heiskasen tulo Lukkoon oli kova pala Porissa, ja Timo Saarikoski taitaa vieläkin saada vittuilua osakseen siitä kun loikkasi lupaavana junnuna Lukkoon saadakseen pelata liigassa.

Vaikka jokainen onkin tajunnut, että tuo "Tähtinen Lukkoon" oli vaan hjalmarin oma heitto, niin olisi se vaan kova pala kun sitä ajattelisi toisinpäin. Jos Ässät nyt veisi vaikkapa Sami Torkin tai Janne Niskalan, niin pettymys olisi mahdottoman suuri, ja herkästi tulisi niitä puheita, että "olisi tuossa ollut Tepsikin lähellä". Aivan kuten silloinkin puhuttiin kun Saarela lähti ovenkarmit kaulassa Jokereihin.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Se oli vain esimerkki

Varmaan voidaan lopetella pikku hiljaa tätä Tähtis-keskustelua, jonka itse aloitin.

Se oli vain minun tapani pukea konkreettiseksi esimerkiksi se, mitä Lukon pitäisi saada - jonkun Tinken sijasta - play off- pelejä silmälläpitäen, jos niissä nyt mukana ollaan.

Mutta jos puhutaan esim. Tähtisestä niin ainakin neljä ehtoa pitäisi täyttää:

1) Ässät ei selviä plaijareihin
2) Ässät haluaa keventää budjettiaan vuokraamalla MT:n pois
3) MT on halukas siirtymään loppukaudeksi Lukkoon
4) Lukolla on fyffeä hankkia MT.

Tällä hetkellä vastauksia emme tiedä, kuukauden pästä tai viimeistään 31.1.2003 olemme viisaampia.

Eli alunperinkin ajattelin jotain muuta kuin kokonaan seuran vaihtoa. Kaikki olisi minun skenaariossa vain väliaikaista, ei syytä huoleen Pori!
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tinke ei siis pelaa tänään Ilves-paidassa, joten...

Mistään loukkaantumisestakaan ei pitäisi olla kyse. Luulenkin, että miehen tulo Lukkoon on nyt entistä lähempänä.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Tinkestä!

En tiedä kuinka varma lähde on mutta itse kuulin lukko-ipa pelin jälkeen,että Tinkellä olisi nivusvamma (lievä) eikä siksi pelannut kyseisessä ottelussa.Sama lähde kertoi,että Tinke olisi jossain sanonut,että hän ei vaihda seuraa ennenkuin Jalo hänet vartavasten myy eikä näinollen ole ainakaan vielä tulossa lukkoon saatika mihinkään muualle.Tätä se varmaan Santalakin tarkoittaa kun puhuu,että Peltomaan tilannetta seurataan.Eli ei varmaan ole lähiaikojen asia.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Mitäpä se Tinke muutakaan voisi sanoa? Eivät Ilves-fanit taitaisi päätä silitellä jos mies julkisuuteen laukoisi, että "Juu, kyllä mä parhaani mukaan yritän kaupitella itteeni parhaiten tarjoavalle".
 

muumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
LUKKO
...Lukkoon ensi kaudeksi ?

Tinke jäi vissiin Ilveksen bussista Raumalle, koska oli ruokailemassa paikallisessa ravitsemusliikkeessä pelin jälkeen. Peltomaan kanssa aterioivat Lukon johtoportaan vahvat miehet, valmennusjohtoa, sekä kokeneimmat puolustajamme Porkka ja Hämäläinen.

Oliko vaan vapaailta, nälkä ja muisteltiin vanhoja vai viriteltiikö uusia juttuja ?
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Jos tuota käytät huhun lähteenä, niin samalla voidaan alkaa huhuta Ville Snellmanin siirrosta Raumalle. Mies nimittäin vietti iltaa Teemu Kesän kanssa...Eli kai pojilla oli vapaapäivä.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos ruokailukokoonpanoa ajatellaan, niin sehän voisi tarkoittaa, että...

Peltomaalle tarjotaan sellaista 1+1 -tyyppistä sopimusta; ensi kauden mitalijoukkueessa nelosketjun työmyyrän hommat sekä varakapteenina Eepin ja Porkan rinnalla ja sitten seuraavalla kaudella Uraman kakkosvalmentajana Eepin kanssa...

Ei välttämättä huono...


Ps. Tämä on malliesimerkki kevään mittaan usein pinnalle nousevien erittäin vahvaperustaisten "Nähty nakkikioskilla" -spekulaatioiden rakentumisesta... :=)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös