Tinder – statsit & keskustelu

  • 652 758
  • 1 721

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuolla Naisasiat ketjussa toivottiin että Tinderille avataan uusi ketju, joten tämä toivomus on nyt toteutettu.

Tinder on puhelinsovellus jossa kuvien perusteella voi etsiä itselleen deittikumppania ja vasta siinä vaiheessa kun molemmat osapuolet ovat merkinneen toisen hyväksytyksi, aukeaa kommunikointi mahdollisuus. Itse en Tinderiä käytä pelkästään siitä syystä että olen onnellisesti parisuhteessa avovaimoni kanssa mutta Tinderin käyttäjät voivat jatkaa tästä omaan vapaaseen tahtiin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jees. Latasin appin äsken ja hiukan ehdin jo näperrellä. Lisäilin kuvia ja pientä esittelyntynkää. Mutta... se vierittää meikäläisen ruudulle ihan liian hyvännäköisiä hoikkia naisia! Eihän noista tälläinen likainen hetero voi olla tykkäämättä. Missä kaikki ne vähemmän hehkeät, joihin meikäläiselläkin voi olla tsänssejä?

No, katsotaan. Vaarallisen oloinen sovellus. Tohon voi jäädä vielä koukkuun ja työteho kärsii (entisestään)...
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Itse en ole Tinderiä ladannut. Moni kaveri sitä on kuitenkin hakannu illat pitkät ja yksi kavereistani, joka asuu Helsingissä, pelasi sen jo läpi. Ihan hyvä suoritus.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Itse aika tiukalla otteella karsin ketä tykkään ja ketä en. Silmiin pistävintä on ollut, että vaikka parikymmentä matchia on niin yksikään nainen ei ole keskustelua aloittanut. En tiedä johtuuko meikäläisen viehätysvoimasta vai mistä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No, katsotaan. Vaarallisen oloinen sovellus. Tohon voi jäädä vielä koukkuun ja työteho kärsii (entisestään)...

Tavallaan joo koukkuun, koska typeräähän se on monta kertaa päivässä klikkailla, mutta eihän siinä mene kuin pari minuuttia kerrallaan. Joskus tulee kävellessäkin klikkailtua, kun niinhän ei sentään voi käydä, että joutuisi jollekin viestiä kirjoittamaan. Se ei oikein onnistuisi, koska tuolla on tosi nihkeä kirjoittaa, kun ei sitä saa ainakaan Androidilla edes poikittain.

Kiinnostaisi myös tietää miten tuo tarkkalleen ottaen toimii teknisesti? Ei kai semmoista kuvaa voi tulla itselle nähtäväksi minkä toinen olisi jo hylännyt? Siinä ei olisi mitään järkeä, mutta maailma nyt on täynnä aivan päin helvettiä toteutettuja softia.

Ihmetyttää vain, kun välillä rakastaa jotain mitä tahansa rottahirviötä ja ei vain matchia tule.

Onko muka jollekin yli kolmekymppiselle tyttö lähettänyt ensimmäisen viestin? Eihän se ole mahdollista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ärsyttävää kun tuossa ei ilmeisesti voi perua noita päätöksiä? Yhdelle mimmille (fanitti SaiPaa näemmä) piti laittaa se tykkäystökkäys, mutta vahingossa iskinkin ruksia.

No ei sitten, varmaan menetin elämäni tilaisuuden!
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Aika tarkkaan katon ketkä menee jatkoon. 10-15 matchia taitaa olla, ja yhden kanssa ollaan tavattu/hoidettu homma. Toisen kanssa ollaan sovittu, että nähdään tänään ulkona. Luultavasti jatkot täällä kutuluolassa, sillä aika kosteaa viestiä sieltäkin nyt tulee. Tedi, poista profiili ja tee uusi, niin peli alkaa alusta ja se SaiPan tyttö tulee uudestaan vastaan!
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttävää kun tuossa ei ilmeisesti voi perua noita päätöksiä? Yhdelle mimmille (fanitti SaiPaa näemmä) piti laittaa se tykkäystökkäys, mutta vahingossa iskinkin ruksia.

No ei sitten, varmaan menetin elämäni tilaisuuden!

Saattaa saada uusintamahdollisuuden, ainakin jos hän on painanu sydäntä sun kohdalla. Ainaki mulle on tullu pari kertaa uusintakierros jonkun saman naaman kanssa :).
 

Sambody

Jäsen
Voi kun tehdään nykyisin sinkkumiehen elämä helpoksi. Toisaalta en missään nimessä valita! Ja tosiaan ei kyllä ainoatakaan keskustelunavausta ole naiselta tullut vaikka mätsei on ollut varmaan viitisenkymmentä. Osa näistä toki ollut sellaisia "jo on taso alas viime yönä laskenut.." darrapäivän tapauksia jotka on joutunut ihan oman hyvinvoinnin vuoksi estämään samantien.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko se on kai testata piruttain tätä ohjelmaa.

Onko kenelläkään Windows Phonelle Tinderiä? Kaupassa näyttäisi muutama epävirallinen sovellus olevan ja eivät mitään ihan erikoisia arvosteluja ole saaneet, mutta onko joku todennut jonkun niistä toimivaksi?
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Pakko se on kai testata piruttain tätä ohjelmaa.

Onko kenelläkään Windows Phonelle Tinderiä? Kaupassa näyttäisi muutama epävirallinen sovellus olevan ja eivät mitään ihan erikoisia arvosteluja ole saaneet, mutta onko joku todennut jonkun niistä toimivaksi?

Timberin otin ite käyttöön. Se halvempi Tinder Pro tms. vaikutti ihan täysin laholta softalta eikä matchannut, säilyttänyt profiilitekstejä jne.
Timberin kautta on matcheja tullut, profiiliteksti säilyy ja ehkäpä jopa viestit menevät perille toisin kuin tuossa Tinder Pro for Windows Phone Apissa.
Hintaero näillä on toki huimat euro ;)
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Onko muka jollekin yli kolmekymppiselle tyttö lähettänyt ensimmäisen viestin? Eihän se ole mahdollista.

Itse täytin 30 viime vuonna ja itselle tuon Tinderin kautta eräs nainen aloitti keskustelun eli laittoi ensimmäisen viestin. Erittäin mukavalta naiselta vaikuttanut ja jopa sellainen minkä kehtaisi mielellään yleiselläkin paikalla esitellä :) Mut eipä tässä vaiheessa vielä voi sanoa tuleeko tuosta sen kummempaa.

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on ollut Tinder asennettuna varmaan kuukauden ja yhtään matchia ei ole. Saattaa toki johtua siitä että olen pistänyt tähän mennessä tasan kaikki miehet suoraan vasemmalle. Yhtään mielenkiintoista ei ole tullut vastaan, olenkohan nirso?

Ja jos ne kaikki ovatkin olleet yhtä paljon helpon pillun perässä kuin te pojat täällä, niin hyvä näin. Tinder - ei jatkoon.
 

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla on ollut Tinder asennettuna varmaan kuukauden ja yhtään matchia ei ole. Saattaa toki johtua siitä että olen pistänyt tähän mennessä tasan kaikki miehet suoraan vasemmalle. Yhtään mielenkiintoista ei ole tullut vastaan, olenkohan nirso?

Ja jos ne kaikki ovatkin olleet yhtä paljon helpon pillun perässä kuin te pojat täällä, niin hyvä näin. Tinder - ei jatkoon.

Ja tämän viestin myötä tämän ketjun voisi sulkea.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Mätsejä on sen muutaman kymmentä, kahden kanssa olen tavannut ja hommat hoitanut. Nyt kun on löytänyt mukavan naisen perinteisin keinoin, on Tinder jäänyt käytöstä. Ihan hassu sovellus, ei siinä.
 
Mulla on ollut Tinder asennettuna varmaan kuukauden ja yhtään matchia ei ole. Saattaa toki johtua siitä että olen pistänyt tähän mennessä tasan kaikki miehet suoraan vasemmalle. Yhtään mielenkiintoista ei ole tullut vastaan, olenkohan nirso?

Ja jos ne kaikki ovatkin olleet yhtä paljon helpon pillun perässä kuin te pojat täällä, niin hyvä näin. Tinder - ei jatkoon.

Miten ihmeessä ei ole tullut yhtään matchia??? :-D
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ja jos ne kaikki ovatkin olleet yhtä paljon helpon pillun perässä kuin te pojat täällä, niin hyvä näin. Tinder - ei jatkoon.

Perjantaina olisi ollut tämän sovelluksen avittamana sitä itseään tarjolla, mutta sisäinen minäni käski lopettaa hommat jo lämmittelyvaiheeseen. Tuli naiselle tietenkin aika yllätyksenä ja kovasti viestitteli tuon jälkeenkin ja halusi nähdä uudestaan. Enpä kuitenkaan jaksanut nähdä tätä enää. Kyllä naisen eteen täytyy vaivaa nähdä, helppoja pilluja on ollut jo ihan tarpeeksi. Onneksi Tinderissä näkee aika nopeasti keitä kiinnostaa ja keitä ei.

Pakko vielä lisätä tähän, että sain myös eilen ensimmäistä kertaa jonkun suuttumaan Tinderissä. Sanoin tälle, että naisilla on enemmän vientiä tuossa sovelluksessa kuin miehillä ja tämän mielestä tuo ajatus oli kovin absurdi. Kaikkea sitä!
 
Viimeksi muokattu:

Number 11

Jäsen
Timberin otin ite käyttöön. Se halvempi Tinder Pro tms. vaikutti ihan täysin laholta softalta eikä matchannut, säilyttänyt profiilitekstejä jne.
Timberin kautta on matcheja tullut, profiiliteksti säilyy ja ehkäpä jopa viestit menevät perille toisin kuin tuossa Tinder Pro for Windows Phone Apissa.
Hintaero näillä on toki huimat euro ;)

Timberin latailin tänään muutama tunti sitten. Sydäntä heittänyt kevyesti yli 500 naiselle, mutta matcheja nolla kappaletta. Ensivaikutelma on sellainen, että suurin osa näistä profiileista on feikkejä. Jotain jenkkikilvillä varustettuihin autoihin nojailevia naisia tai todella erikoisia nimiä paljon. Ulkomailta iso osa kuvista selvästi keittiön maitopurkeista tai maisemista päätellen. Selkeästi Suomeen yhdistettäviä kuvia todella vähän. Kai tästä sen 1,50e voi maksaa. Ehkä sieltä joku match vielä tulee joku joulu.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla on ollut Tinder asennettuna varmaan kuukauden ja yhtään matchia ei ole. Saattaa toki johtua siitä että olen pistänyt tähän mennessä tasan kaikki miehet suoraan vasemmalle. Yhtään mielenkiintoista ei ole tullut vastaan, olenkohan nirso?

Ja jos ne kaikki ovatkin olleet yhtä paljon helpon pillun perässä kuin te pojat täällä, niin hyvä näin. Tinder - ei jatkoon.
Mä en ees ole ladannut, juuri noista syistä. Luulen että juuri sitä yhtä noi miehet tuolla tahtoo, suurin osa ainakin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Ei se väärin ole, mutta ei oo mun "formaatti" ;)

Mikäs sinun formaatti olisi? Itse kokeilin Tinderiä mutta en usko että meikäläinen siitä kovin paljoa innostuu. Heittää mieluummin verkot vesille perinteisesti baarissa ja toivoo että jonkinlainen "kahen kilon siika" sieltä yöksi tulee. ;)

-Tinke
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Timberin latailin tänään muutama tunti sitten. Sydäntä heittänyt kevyesti yli 500 naiselle, mutta matcheja nolla kappaletta. Ensivaikutelma on sellainen, että suurin osa näistä profiileista on feikkejä. Jotain jenkkikilvillä varustettuihin autoihin nojailevia naisia tai todella erikoisia nimiä paljon.
Itsekin tuon Timberin tosiaan latasin ja tuossa pari tuntia sitten noin tunnin ajan laitoin omat profiilit "kuntoon" ja lähdin metsästämään. Jonkun varmaan noin 200 tykkäystä annoin ja pidin tunnin tauon. Nyt juuri äskön avasin taas Timberin ja itselle oli tullut 8 matchia. Oli vielä varsin hyviä tapauksia, joten pieni itsetunnon kohennuksen sai ainakin, jos ei muuta. Mitään viestejä en vielä ole laittanut ja saa nyt nähdä onko mitään intoa jatkaa eteenpäin tässä Tinder-seikkailussa.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että tuolla kun selasin niin ei ainakaan omiin silmiin iskenyt mitään feikkiprofiileja. Meni aika pitkään muuten tajuta, että tässä Timber-sovelluksessa kun painaa siitä keskeltä sitä infoa aukeaa lisätiedot, jossa taas sitten pyyhkäisemällä jonnekin suuntaan näkee lisää kuvia kyseisestä ihmisestä. Sai aina vähän paremman mielikuvan, kun on muitakin kuvia kuin photoshopattu selfie naamasta.

Harmittavasti tuli pari kertaa pyyhkäistyä liian nopeasti ja pari hyvää vosua lähti skippaukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös