Timo Tuomea liikaa moitittu!

• 1 538
  • 15

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuomea on mielestäni liikaa moitittu,tässä Bluesin
viime kauden plussat ja miinukset:

+Pelityyli:ensimmäistä kertaa Blues uskalsi haastaa
kärki joukkueita ja hyökätä ja tarjosi viihdyttävää
kiekkoa

-Ulkomaalaisten (Burger ja Sedlak) takia koko pakka sekosi,
ja teki valmentajan työn vaikeaksi.

-Ykkösveska loukkaantui.(Draper)

-Ykkössentteri loukkaantui.(Davidsson)

-Vaikealohko(TPS,Jokerit,HIFK)

-Todella tasainen liiga, jos Blues olisi voittanut
pari peliä enemmän kaikki olisi ihan hiljaa!

Näiden valossa kun katsoo Tuomea,niin minusta pelityylin
radikaali muuttuminen parempaan loppukaudesta terveellä
joukkueella,lupaa hyvää ensikaudeksi.

On siinä valmentajan pestissä käynyt jos jonkun näköstä heppua ja kovalla kokemuksella ja ilman,mutta ei ole
saanut(Kiekko-Espoo)pelityyliä muuttumaan.

Odotan Tuomelta ja Bluesilta ensi kaudelta paljon ja
luulen että monet arvostelijat hiljenee.

Spaddu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Banham

toivon koko sydämestäni olevani väärässä Tuomen suhteen mutta se mitä olen kuullut ja seurannut kaukalon laidalta ei minua vakuuta.

On hienoa että jaksat ajatella positiivisesti mutta Tuomen aikaansaannokset linevät nollan paikkeilla minun silmissä. Äkkiä Tuomi pois ja joku symppis valmentaja tilalle esim. Hannes Kapanen. Joukkueessa pitää olla hyvä ja laadukas valmennustiimi jotta he voivat houkutella organisaatioon uusia hyviä pelaajia.

Tällä hetkellä ei Bluesin ensi kausi näytä lupaavalta, moni hakeutuu pois organisaatiosta eikä uusia naamoja ole montaa tullut tilalle. Tulevasta lehdistötilaisuudesta ei ole kuulunut mitään. Onko sellaista edes harkittu? Toivon olevani väärässä...

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Bluesin ongelma ....

... oli edelleen ifk. Ilman keskinäisiä otteluja Blues sai 50 p. Ifk sai 49 p. Keskinäiset pisteet olivat 10-2 ifk:n hyväksi.

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuomesta vielä..

Oli loukkaantuneita tai ei, niin ei Tuomen taidot kyllä minua ole vielä koskaan vakuuttaneet. Meriittejä ei ole tullut vielä mistään vaikka mies on ehtinyt valmentaa jo aika monessa organisaatiossa.

Hyvä kuitenkin, että Espoolaisten luotto pelaa edelleen. Toivotaan parempaa menestystä ensi kaudelle!

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Hyvä Banham!

Loistavat peustelut!

Olet aivan oikeassa. Tuomea on moitittu aivan liikaa! Joukkue oli väärällä tavalla koottu ja tuli loukkaantumisia. Kuitenkin hieman Tuomea taitavampi kaveri olisi mielestäni onnistunut hilaamaan Bluesin pudotuspeleihin. TT ei ollut ainoa syypää! Se on ihan varma!

Mielestäni, jos ei vielä ensi kaudellakaan ylletä pudotuspeleihin rupean pikku hiljaa uskomaa Tuomi kirouksen olemassaoloon! Eli TT valmentama joukkue ei voi selviytyä pudotuspelihin!

Kunpa joku hyvä haltija poistaisi tuon kirouksen ensi kaudeksi!

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Siinä olet oikeassa, että lohko oli vaikea. Esimerkiksi Pelicans sai pelkästään Kärpiltä 10 pistettä. Itse Tuomesta en ole koskaan pitänyt, mutta tällä putkinäöllä on aika vaikea lähtä muita kovinkaan jyrkästi arvostelemaan.

Janneone

Jäsen
Ei mikään selitys..

Se ei ole mikään selitys Bluesin surkeuteen että sillä oli vaikea lohko. Tosiasiassa Blues pelasi paremmin näitä oman lohkon joukkueita vastaan kuin muita.

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Tuomen meriiteistä: 18-vuotiaiden MM-kulta...?

Tuomen selkeä vahvuus on se, että mies sai Bluesin todella taistelemaan ja tsemppaamaan koko kauden ajan. Kaverit yrittivät koko ajan täysillä. Ongelmaksi muodostui se, että hyvä tsemppi ei näkynyt tulostaululla: maalinteko mätti pahasti (poislukien Banham, Toporowski)!

En ole itse liikaa ainakaan vielä Tuomea kironnut... mieluummin hävitään loppuun asti taistellen ja tsempaten kun että voitettaisiin huonolla, munattomalla esityksellä... no ei nyt ihan täysin pidä paikkaansa, mutta kuitenkin pääpiirteittäin.

Siihen valmennustiimiin vaan tarvittaisiin joku taktinen nero, joka saisi hyökkäyspeliin lisää älyä ja ennen kaikkea sinne pelaajia, jotka saisi kiekkoa reppuun. No, tähän tulee selkeää parannusta kun ikitehottomat Jääskeläinen ja Tiilikainen poistuvat maisemista. Virkkunen saa ottaa tulokaskauden jälkeen paljon lisää maalintekovastuuta.

Ei tuomita Timppaa vielä... mutta sen varmaan kaikki tajuaa, että ensi kausi on näytön paikka. Tulosta on tultava, tai Länkkärillä ei enää bootsit kolise...

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähettänyt käyttäjä Kaljami
Tuomen meriiteistä: 18-vuotiaiden MM-kulta...?

Tuomen selkeä vahvuus on se, että mies sai Bluesin todella taistelemaan ja tsemppaamaan koko kauden ajan. Kaverit yrittivät koko ajan täysillä. Ongelmaksi muodostui se, että hyvä tsemppi ei näkynyt tulostaululla: maalinteko mätti pahasti (poislukien Banham, Toporowski)!

TT ja Ika vois olla loistava pari ;) Ikan alaisuudessa IFK ainakin mätti maaleja :)

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Re: Ei mikään selitys..

Viestin lähettänyt käyttäjä Janneone
Se ei ole mikään selitys Bluesin surkeuteen että sillä oli vaikea lohko. Tosiasiassa Blues pelasi paremmin näitä oman lohkon joukkueita vastaan kuin muita.

Tässä esitän pisteet kutakin lohkoa vastaan:

HIFK+TPS+Jokerit: 13/40
Ilves+Lukko+Tappara+Ässät: 12/32
HPK+JYP+Kärpät+Pelicans+SaiPa: 27/40

Eiköhän tuosta voi jotain päätellä...

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lisäksi Tuomi on hyvä potkimaan äijiä persuksiin
jos tulosta ei synny.

Kiekko-Espoon aikaan rupesi ainakin ärsyttämään esim.
Rindell:mäinen (anteeksi että olen olemassa)valmennustapa.

Blues tarvitsee juuri Tuomen kaltaisen tiukan käskijän.

Tietysti siinä muutama pelaaja ottaa herneen nenään,mutta
sen se vaatii.

Ajan kanssa Bluesista tulee kova ryhmä.

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Viestin lähettänyt käyttäjä Banham
Lisäksi Tuomi on hyvä potkimaan äijiä persuksiin
jos tulosta ei synny.

Kiekko-Espoon aikaan rupesi ainakin ärsyttämään esim.
Rindell:mäinen (anteeksi että olen olemassa)valmennustapa.

Blues tarvitsee juuri Tuomen kaltaisen tiukan käskijän.

Tiukan käskemisenkin voi tehdä joko edes jotenkin asiallisesti, kuten vaikka Pappa Jursinov tai sitten Tuomen tyylillä. Miehen asioidenilmaisutapa on lievästi sanoen karmiva. Hän yrittää rakentaa auktoriteettiaan räävittömällä vittuilulla.

Jos Blues hyvän johtajan haluaa, tulisi ensimmäiseksi lähettää bootsinkalisuttaja kilometritehtaalle. Mutta mitäpä asia minulle kuuluu.

Baritoni

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy