Viestin lähetti liverpool
Veikkaan kuitenkin Anaheimiä. Lupaavat Pärälle enemmän peliaikaa ylhäällä.
Viestin lähetti Predator
>>> PERRRR... piti nyt sitten sinun mennä rikkomaan tuo IFK-ketju.... meinaatko että Pärä saa Ankoissa enemmän peliaikaa kuin IFK:ssa?
Viestin lähetti Jip Pii
Kuulin juuri oikealla korvallani suuni kuiskivan vahvaa huhua, että Pärssinen valitsee seuroista perinteisimmän ja komeimman, Tampereen Ilveksen. Homma on enää siitä kiinni, huoliiko Ilves todellakin Pärssisen, vai haetaanko Nemirovskylle vielä parempaa stunttia. Kohta pojat luetaan lehdistä juttua, kuinka Pärssinen on jo pienestä pojasta lähtien haaveillut pelaamisesta Ilveksessä. Katotaan vaan.
Miten niin taidan huijata? Kuule oikea korva on minulla se parempi korva, joten ihan varmasti kuulen sillä, jos suuni jotain ulos päästää. Ja jos et millään muuten tiedä, mitä asiasta pitäisi ajatella, niin kuvittele edellistä pläjäystäni uudestaan lukiessasi, että minä olen savolainen. Koskee muuten kaikkia muitakin epätietoisia. You know!Viestin lähetti Huuhaa
Taidat nyt kuule huijata. Toki olisi todella mainiota, jos Ilvekseen tulisi. Jos/Kun ei nyt kuitenkaan tule, ja, jos tulee kuitenkin suomeen, niin toivotaan, että menee HIFK:iin.
Viestin lähetti Jet Ace
Vaikka meistä suurin osa on jo äänestänyt, niin nyt kun Pärän kunto on nähty, niin missä Pärä mielestänne ensi kaudella pelaa, SM-liiga vai NHL?
Viestin lähetti Tatzka
Parhaimmat Turkulaiset jääkiekon ystävät. Tämäkään ei ole provo.
Voitteko naama peruslukemilla väittää ettette kokisi vahingon iloa Päränlähtiessä Änäriin? Edes pienessä määri. Muistot viime vuodesta ovat tuoreet ja haavatkaan eivät liene umpeutuneet täysin. Nimittäin muualla (ei vain Turussa) ollaan enemmän huolissaan Pärän lähdöstä kuin HIFK leirissä. Olisihan se meille paha isku ja mahdoton korvata, mutta riskejä on otettava, tähtiä on vähän ja keskinkertaisuuksia pyörii jaloissa.
Kohtahan tämäkin tilanne ratkeaa, kuten monen muunkin pelurin siirtyminen taaloja vuolemaan, tai sitten ei. Piinaavaa, myönnän sen ;)