Timo J. Rajala Lukon toimitusjohtajaksi

  • 50 710
  • 186

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Rajalasta voi olla montaa mieltä, mutta on sulaa hulluutta väittää, etteikö mies osaisi hommaansa, ja olisi kultatakkiansa ansainnut. On olemassa niitä ikuisia Rajala-vihaajia, jotka huutavat joka Pitsiturnauksessa Rajalalle potkuja, mutta ovat onneksi olleet hyvin marginaalinen ryhmä.

Tähän on hyvä päättää, mutta näkyvyydestä huolimatta kannattaa kaikkien muistaa, että viime tiistai ei olisi tapahtunut ilman Ari Salmea, joka sai houkuteltua Sahlstedtin Lukon urheilujohtajaksi. Virta taas ei olisi valmentanut Lukkoa mestariksi ilman Sahlstedtia.

Liikevaihto Lukolla on ollut liigan kärkeä ennen Rajalaa, mutta menestystä alkoi tulla vasta, kun johtoon palkattiin urheilusta ymmärtäviä.

Loppuun vielä sellainen täsmennys, ettei kaikessa kritiikissä ole kysymys vihasta. Se on aivan liian voimakas ilmaisu tällaisissa asioissa. Eikä minun ollut tarkoitus solvata, vaan osoittaa Rajalan paikka Lukon menestykseen johtaneessa kuviossa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rajala on oman hommansa hoitanut hyvin ja moniko toimari jaksaisi vaivautua myymään olutta Tifosissa? Tuskin sitä on nimenomaan halunnut.

Ja mitä tuohon takkiin tulee, niin mun mielestä oli just jees. Suomi on mielensäpahoittajien maa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ja mitä tuohon takkiin tulee, niin mun mielestä oli just jees. Suomi on mielensäpahoittajien maa.
Kyllä mä näen ton takin kuittailuksi tepsukan suuntaan. Niillähän muinoin oli toi kultainen takki ja nyt vielä nuo u20 twiitit.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä mä näen ton takin kuittailuksi tepsukan suuntaan. Niillähän muinoin oli toi kultainen takki ja nyt vielä nuo u20 twiitit.
Pakko sanoa että tuo kaikki kuittailu (tai siltä se vaikuttaisi) olisi ollut hyvin mautonta, ellei Tepsin mediahenkilöoletettu olisi käyttäytynyt niin lapsellisesti. Nyt mielestäni ihan ok. Eikä mulla ole mitään Tepsiä tai Tepsiläisiä vastaan, itselle melkein se kenelle toivon eniten menestystä Lukon jälkeen. Mutta heidän mediahenkilöoletettu ei ole itsellä kauhean kovassa suosiossa. Faneilta ja vastaavilta ymmärrän kyllä mielenilmaukset yms, mutta seuran twitteriltä en.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tähän on hyvä päättää, mutta näkyvyydestä huolimatta kannattaa kaikkien muistaa, että viime tiistai ei olisi tapahtunut ilman Ari Salmea, joka sai houkuteltua Sahlstedtin Lukon urheilujohtajaksi. Virta taas ei olisi valmentanut Lukkoa mestariksi ilman Sahlstedtia.

Liikevaihto Lukolla on ollut liigan kärkeä ennen Rajalaa, mutta menestystä alkoi tulla vasta, kun johtoon palkattiin urheilusta ymmärtäviä.

Loppuun vielä sellainen täsmennys, ettei kaikessa kritiikissä ole kysymys vihasta. Se on aivan liian voimakas ilmaisu tällaisissa asioissa. Eikä minun ollut tarkoitus solvata, vaan osoittaa Rajalan paikka Lukon menestykseen johtaneessa kuviossa.
Vihasi paistaa liian selvästi läpi. Tipi saattaa olla ihmisenä muikku, mutta kun sai keskittyä omaan hommaansa, niin suoriutui hienosti.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Vihasi paistaa liian selvästi läpi. Tipi saattaa olla ihmisenä muikku, mutta kun sai keskittyä omaan hommaansa, niin suoriutui hienosti.

En vihaa ihmistä, jota en edes tunne. En vain voi sietää toimintatapaa, jolla kustaan kannattajien päälle ja sitten kun hallitus on laittanut syrjään urheilupuolelta menestyksen saavuttamiseksi, pyritään saamaan huomiota seuran suurimpana hetkenä. Junnon ei olisi koskaan tarvinnut moista tehdä, koska teot puhuvat puolestaan.

Ihmeen paljon täällä Rajalaa puolustetaan, vaikka hän ehti pettää lupauksensa kannattajille ja häiritä joukkuetta kesken pudotuspelien. Niin paljon, että päävalmentajan piti puuttua esimiehensä tekemisiin.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En vihaa ihmistä, jota en edes tunne. En vain voi sietää toimintatapaa, jolla kustaan kannattajien päälle ja sitten kun hallitus on laittanut syrjään urheilupuolelta menestyksen saavuttamiseksi, pyritään saamaan huomiota seuran suurimpana hetkenä. Junnon ei olisi koskaan tarvinnut moista tehdä, koska teot puhuvat puolestaan.

Ihmeen paljon täällä Rajalaa puolustetaan, vaikka hän ehti pettää lupauksensa kannattajille ja häiritä joukkuetta kesken pudotuspelien. Niin paljon, että päävalmentajan piti puuttua esimiehensä tekemisiin.
Niin, puhut nyt jostain vanhoista jutuista? Anna nyt jo olla...
 

Just Us

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon seurat
Kai se takki nyt oli ihan Ok ja jees. Ite olisin ehkä miettiny jotain uutta vanhalla twistillä, esim. Kultainen hattu tms.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Hyvinhän nuo asiat Rajalan kanssa sujuivat aikanaan Lukkomania-hankkeessa jne. Tosin alussa nämä oli enemmän Olkun ja Tidon hankkeita, joihin Lukkomania omana hankkeena soveltui hyvin toiminta-alustaksi. Saatiin kivasti pelaajia miitingeihin ja tulipahan mm. Hämäläiseen, Vehaseen ja Eerolaankin yhdessä näistä törmättyä. Oli hienoa työtä @Olkku ja Tidolta aikanaan näiden juttujen touhuminen. Olin yhdessä miitissä, jossa kävi Setänen ja jopa Risto Leinokin pyörähtämässä. Olisi Lukko muutaman aktiivijäsenen touhuihin voinut suhtautua ihan toisellakin tavalla. Hyvä kuva jäi Lukon halusta auttaa kannattajiaan, kun tarvitaan tukea. Alkuaikoina tosin Eerolan kanssa kommunikoitiin näistä ja jossain kohtaa myös Rajalan kanssa. Se niistä ajoista... Terkut Metalwarriorille aka Yellowille, jos lukee vielä näitä.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Vihasi paistaa liian selvästi läpi. Tipi saattaa olla ihmisenä muikku, mutta kun sai keskittyä omaan hommaansa, niin suoriutui hienosti.
uudelle heebolle muuten helpompi paikka astua remmiin kun ei tarvitse huolehtia urheilupuolesta vaan saa keskittyä tuohon rahan tekoon. Ja jos puuttuu urheilupuoleen , niin heti kenkää! Kalle hoitakoon sen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös