Tilannekatsaus 2022–2023

  • 2 905
  • 12

Kalpan runkosarjan sijoitus?


  • Äänestäjiä
    40
  • Poll closed .

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kalpa tuntuu olevan hankalasti ennustettavissa oleva joukkue. Välillä oltiin kenkimässä Toma pois ja nyt näyttää että on mahdollista saada jopa kotietu kevääseen. Mihin arvioitte runkosarjan päättyvän nyt kun kolmannes lähestyy loppuaan? Äänestysaikaa viikko.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Älä kysy tätä meiltä savolaisilta pessimisteiltä. En itse äänestä tai suatan ieänestöö jos oikee aika tulloo. Nyt pittää olla hiljaa jotta saadaan kalloo sano Virran peksikin aikoinaan.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Älä kysy tätä meiltä savolaisilta pessimisteiltä. En itse äänestä tai suatan ieänestöö jos oikee aika tulloo. Nyt pittää olla hiljaa jotta saadaan kalloo sano Virran peksikin aikoinaan.
Itse laitoin ääneni positiivisesti suoralle pleijaripaikalle. Tiukkaahan se tulee tekemään, olen melko varma sijoituksen olevan juuri siinä 6-7 paikkeilla. Hieman pelottaa tuleeko sellainen perinteinen tappioputki mikä lähentelee jotain 10 matsia. Jos tulee niin sen kuudennen sijan luonnollisesti voi ohittaa.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Äänestys päättynyt ja majutauko alkanut. Yksinäinen mohikaani neljästäkymmenestä ajattelee suuren fiaskon olevan nurkan takana. Suurin osa veikkailee säälejä, suuri vähemmistö kuitenkin uskoo mahdollisuuteen suorasta playoffs paikasta.

Löytyisikö kanssaennustajilta perusteluita?
 

ToobHanns

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Bruins
Syksyllä ei mestaruuksia voiteta. Sääleihin käy tie, ja niistä vielä seuraavalle kierrokselle. Tapparaa vastaan nousee seinä pystyyn.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Ajattelin että kovin montaa loukkaantumista ei tuo runko kestä ja kun niitä tulee (kuten tulikin plus pelikiellot) niin ollaan kusessa. Ehdin jo melkein perua mietteeni viikonlopun aikana. Kyseessä oli silti vaan muutama peli. Junnut/IPK mahdollisuus antaa aika paljon armoo mutta kyllähän niissäkin sarjoissa pelit kovenee varsinkin kevättä kohti ja tilanteet muuttuu. Runkosarja on todella tasanen ja maalivahtien taso korkee. Joukkueessa tasasia suorittajia mutta myös uinuvia. Tulostaulu on eri asia kun sitkeys ja voitontahto. On niin paljon pieniä epävarmuuksia ettei uskalla olla liian optimistinen. Säälejä ennustan mutta jos yksikään noista top6 joukkueista kalpa poisluettuna kyykkää ja esim hifki jatkaa samoja otteita niin jopa suoraan mennään.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Löytyisikö kanssaennustajilta perusteluita?
Olen pessimisti ja totean, että historia toistaa itseään ja KalPa pullahtaa ulos kympin sakista jälleen viime metreillä.

Tuhon merkit ovat jo näkyvissä horisontissa. Täytynee laittaa majutauon ajaksi kiikarit jemmaan ja nauttia hetken aikaa viidennestä sijasta ennen paluuta takaisin tähystystorniin.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Olen pessimisti ja totean, että historia toistaa itseään ja KalPa pullahtaa ulos kympin sakista jälleen viime metreillä.

Tuhon merkit ovat jo näkyvissä horisontissa. Täytynee laittaa majutauon ajaksi kiikarit jemmaan ja nauttia hetken aikaa viidennestä sijasta ennen paluuta takaisin tähystystorniin.
Mitä nämä tuhonmerkit ovat
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaikka tällä hetkellä näyttääkin ihan hyvältä, pidän vääjäämättömänä että jossain vaiheessa kautta tulee pidempi huono jakso, jonka myötä suora pudotuspelipaikka karkaa. Näin siksi, etten ole nähnyt mitään viiteitä siitä, että valmennus kykenisi viime kautta paremmin ohjaamaan laivaa vaikeilla hetkillä.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siis tässähän on nyt käynyt monella varmaan niin, minä mukaan lukien, että joku on päässyt käsiksi siihen laitteeseen, millä nuo negatiivissävytteiset viestit on kirjoitettu sen jonkun toimesta. Mikään muu tätä ei voi selittää ja on tutkittava perin pohjin. Joukkue ei ole antanut mitään aihetta ikinä ja varsinkaan aiemmilla kausilla tuollaisille ajatuksille...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös