Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Otetaan perjantainen gallup tähän paikkaan koskien kevään kiekkokisoja ja sen katselua. Eli tilailetko maikkarin kanavapakettia mm-kisoja varten kera Mertsin ja Don Tamin backhandien vai annatko korvillesi runtua kuuntelemalla Saukkosen Anua ja katselemalla joka toinen minuutti mainoksia? Koska kyseessä on jokakeväinen puheenaihe, niin selvitellään jatkoajastakin kisojen kiinnostavuus tätä kautta.
Kanavapaketti tulee tilattua. Kovana leijonafanina tuo on mulle melko itsestäänselvyys tosin sillä erotuksella, että viime keväänä katsoin V-Venäjän kisat tietokoneelta, nyt sitten näköradiosta. Vaikken Lehterän tai Don Tamin erityinen fani olekaan, niin mulle Mertaranta tekee kisat. Saukkosen Anua en pysty kuuntelemaan, 2012 kisat olivat siitä hyvä osoitus.
Toivottavasti ketju ei mene kuitenkaan Mertaranta vs. muu maailma-väännöksi, kiitos jo etukäteen!
Kanavapaketti tulee tilattua. Kovana leijonafanina tuo on mulle melko itsestäänselvyys tosin sillä erotuksella, että viime keväänä katsoin V-Venäjän kisat tietokoneelta, nyt sitten näköradiosta. Vaikken Lehterän tai Don Tamin erityinen fani olekaan, niin mulle Mertaranta tekee kisat. Saukkosen Anua en pysty kuuntelemaan, 2012 kisat olivat siitä hyvä osoitus.
Toivottavasti ketju ei mene kuitenkaan Mertaranta vs. muu maailma-väännöksi, kiitos jo etukäteen!