Tiilikaiselle kenkää!

  • 179 005
  • 1 380

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaikkihan on aina suhteessa pelaajamateriaaliin. Olisiko Salo onnistunut paremmin HPK:n valmentajana kuin Tiilikainen. Tätä on mahdoton tietää.

Valmentaja kantaa tietysti isoimman vastuun joukkueen menestyksestä mutta huonolla materiaalilla on vaikea onnistua.

Pikkaraisen uskon saavan joukkueen vielä pelaamaan hyvällä tasolla. Todennäköisesti se vaatii myös muutoksia pelaajistoon.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaikkihan on aina suhteessa pelaajamateriaaliin. Olisiko Salo onnistunut paremmin HPK:n valmentajana kuin Tiilikainen. Tätä on mahdoton tietää.

Valmentaja kantaa tietysti isoimman vastuun joukkueen menestyksestä mutta huonolla materiaalilla on vaikea onnistua.

Pikkaraisen uskon saavan joukkueen vielä pelaamaan hyvällä tasolla. Todennäköisesti se vaatii myös muutoksia pelaajistoon.
Tässä on toki sekin, että Salon mukana olisi saattanut tulla näitä hänelle tuttuja pelaajia. Nikkilä, Rautiainen, Liedes, Meskanen etc.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tässä on toki sekin, että Salon mukana olisi saattanut tulla näitä hänelle tuttuja pelaajia. Nikkilä, Rautiainen, Liedes, Meskanen etc.

Jos ja jos.

Jos tuomari olisikin nähnyt sen korkean mailan oikein keväällä 2019, eikä Kerholle olisi tullut jäähyä. Mitä olisikaan tapahtunut.

Jos Hietanen olisikin valinnut Kerhon. Näitä riittää.

Tiilikaisen palkkaaminen oli varmasti täysin perusteltu ja oikea ratkaisu niillä tiedoilla, jotka silloin oli. En minä olisi voinut jotain Olli Saloa nähdä yhtään sen varmempana nimenä reilu vuosi sitten.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tiilikaisen palkkaaminen oli varmasti täysin perusteltu ja oikea ratkaisu niillä tiedoilla, jotka silloin oli. En minä olisi voinut jotain Olli Saloa nähdä yhtään sen varmempana nimenä reilu vuosi sitten.
Niin, enhän minä tähän ottanutkaan kantaa. Mutta sen sinä varmaan tiesitkin.
 

Lilleman

Jäsen
Eikös Pennanen ja Jalonen suositelleet Tiilikaista nimenomaan seuraajakseen? Mielestäni sen takia Salo jätettiin välistä. Muistan näin lukeneeni jostain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös