Tiedotustilaisuus Sellossa 28.4.2014

  • 32 684
  • 96

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jottei tuo yksi ketju paisu lienee fiksua keskustella ensi maanantain annista omassa ketjussa. Varmaan sen jälkeen voi uusille pelaajille avata omat ketjut ja kentällisistä puhua omassa ketjussa.

Hyvänä pitämäni lähde kierteli ja vihjaili joten veikkaanpa että seuraavaa on ainakin luvassa:

- Talajan ja Kantolan lisäksi ainakin 2 hyökkääjää josta ainakin toisella taustaa Liigassa
- Muutamia jatkosopimuksia nykyjoukkueesta, veikkaisin itse ainakin kolmea
- Jotain sopimuksia pidennetty, toive olisi Aaltonen tai Kaijomaa mutta eiköhän tuo mene toteutuessaan junnuosastolle
- Täysin oma toive mutta toivoisin jotain ulkkarihakua. Ei ne nyt ainakaan voi huonompia olla kuin Vuorisen kalat
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Itse odottaisin myös mv-sopparia. Jotenkin on sellainen kutina että jos Voldenille olisi jatkoa annettu, olisi soppari jo julkaistu. Ja en usko että yhdistelmällä Nieminen - Kähkönen mennään. Missäs Tolvanen on viime aikoina torjunut?

ZOOMin viestistä toisessa ketjussa jäi mietityttämään erityisesti tuo "myös osa taustajoukoista menee uusiksi". Ainakaan toivottavasti ei taas vaihdettaisi toimaria vaikka johan tuolla Rautiolla tulee vuosi täyteen, eli normiblues -aika. Toiveissa olisi tuolta osin ilmoitus omistuspohjan merkittävästä laajentumisesta. Hallituksen peejiin vaihtamista voisi jo harkita. Masa on hieno mies ja tehnyt kunniakkaan uran monella sektorilla mutta olisko jo aika jäädä sivuun?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Huomenna se Blues-fanien karkkipäivä sitten on. Tosin jos olen ymmärtänyt oikein niin setti on sama kuin viime vuonna eli päivällä ois joku lehdistön tidotustilaisuus ja sitten Sellossa ois jonkin sortin fanitapaaminen/ joukkueen esittely tilaisuus.

Pikkasen kuitenkin jo jänskättää mitä sieltä tulee kun hirveesti ei noita huhuja ole liikkunut. Ei tässä uskalla oikein toivoa että siellä mitään sellaisia nimiä olisi jotka sais pomppimaan ilosta, mutta toivotaan ettei siellä mitään sellaisia nimiä ole myöskään jotka sais vetämään ranteet auki.

Toiveissa olisi tuolta osin ilmoitus omistuspohjan merkittävästä laajentumisesta.
Mä olen kuullu jotain juttua että omistuspohja ois jo nyt aika laaja. Tosin 100% en asiasta ole kun eihän tässä oikein tiedä ketkä kaikki Bluesia omistaa. On vaan puhuttu jostain epämääräisestä omistaja/sijottajaryhmästä.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Kansalaisvelvollisuus on hoidettu eli kausikortti tilattu.

Nyt on Bluesilla momentum eli täyttää Jokerien jättämä tyhjiö ainakin niin, että espoolaiset jokerifanit ja sponsorit tulevat herätykseen ja alkavat fanittaa ja rahoittaa oman kaupungin joukkuetta.

Tähän saumaan kannattaisi Bluesin johdon häikäilemättä iskeä. Jotta isku onnistuu, tarvitaan hyvä joukkue. Hyvä joukkue on perusta hyvälle taloudelle.

Rahastahan tämä ei ole kiinni. Kyllä Espoossa rahaa on.
 

Blondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Itselle ei ole vielä tullut kausikortista mitään ilmoitusta. Mutta tulee huomenna ketä tulee, on joukkue kyllä todella erilainen mihin on tottunut, muukalaislegioona jopa. Jos Hotsin ja Sallisen lähdön jälkeen Virkkunen on ainoa sama pelaaja joka oli vielä 2011 Blegissä. Jotenkin vain tottunut noihin omiin poikiin, että tuntuu vain oudolta että joukkue voi ensi vuonna täysin erilaiselta mitä se oli tänä vuonna. Vertauskuvana vaikka Tappara joka taisi pelata aika samalla joukkueella tämän vuoden finaaleissa kuin viime vuonna. Mutta.

Miehet vaihtuu, mutta logo pysyy. Niin se vain menee. Tämä ei ole mikään valitusvirsi. Toiveissa huomiselle olisi ainakin yksi oikeasti "kova" nimi Liigatasolle. Ja olen osittain samaa mieltä, että nyt ennenkaikkea kiinnostava joukkue ensi vuodelle on pelkästään positiivinen asia Jokereiden lähdön myötä. Blegiähän on (ainakain Jatkoajassa) haukuttu HMV:ksi ties kuinka kauan, niin esimerkiksi Jarkko Ruutu muuttaisi tätäkin mielikuvaa toden teolla. Eihän tässä kuitenkaan kukaan kuvittele, että Jokereiden fanit hyppäisi Blegin kelkkaan ja katsojakeskiarvo nousisi tuhannella ensi vuonna, mutta osaan satunnaiskatsojista tämä voi vaikuttaa siten, että Liigapelit voivat heistä olla jopa kiinnostavampia kuin pelit jotain siperialaisseuraa vastaan. Toki Sport ei vedä Baronaa yhtä täyteen kuin Jokerit. Mutta sama se on kaikilla seuroilla.

Varovaisen toiveikkaat on fiilikset tällä hetkellä huomisesta, kuten jossain aiemmassa viestissä sanoin, eikai siellä olla niin tyhmiä että tämä Ahon projetki alkaa ensi vuonna täysin alusta. Jotenkin Aho siinä jossain Urheilulehden videon haastattelussakin vaikutti ihan rennon oloiselta. Ehkä sekin oli vain hänen kesälomafiiliksensä.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Huomenna se Blues-fanien karkkipäivä sitten on. Tosin jos olen ymmärtänyt oikein niin setti on sama kuin viime vuonna eli päivällä ois joku lehdistön tidotustilaisuus ja sitten Sellossa ois jonkin sortin fanitapaaminen/ joukkueen esittely tilaisuus.

Puolenpäivän maissa luvassa tietoa. Itse toivon kaikista eniten sitä että sieltä tulisi edes jotain kiekollista taitoa, eikä pelkkää lihasta/asennetta.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kansalaisvelvollisuus on hoidettu eli kausikortti tilattu.

Nyt on Bluesilla momentum eli täyttää Jokerien jättämä tyhjiö ainakin niin, että espoolaiset jokerifanit ja sponsorit tulevat herätykseen ja alkavat fanittaa ja rahoittaa oman kaupungin joukkuetta.

Mitä ihmettä, onko Espoossa Jokerifanejakin? Mä luulin että ne on kaikki Vantaalta/Itä-Helsingistä/Keravalta. No, löytyyhän Espoosta kyllä ihan kaikkeia, miksei jokunen narrikin.

Mutta kiinnostavampi asia: joko kausikortit on tosiaan myynnissä? Ja voiko niitä tilata sähköisesti? Ei ole ainakaan minun silmiini osunut vielä yhtään mainosta somessa/s-postissa niistä. Itsehkän ostin pitkästä aikaa play offkausarinkin joten hyvitystäkin pitäis tulla.
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Mutta kiinnostavampi asia: joko kausikortit on tosiaan myynnissä? Ja voiko niitä tilata sähköisesti? Ei ole ainakaan minun silmiini osunut vielä yhtään mainosta somessa/s-postissa niistä. Itsehkän ostin pitkästä aikaa play offkausarinkin joten hyvitystäkin pitäis tulla.

Samaa ihmettelen minä. Playoffkausari tuli hankittua ja kumman hiljaista on ollut toimiston touhu kauden päätyttyä.

Pakko kommentoida tuohon, että miehet vaihtuu mutta logo säilyy. Eipä sekään ole ollut ihan itsestäänselvyys tässä viime vuosina *pakkohymiö* Olen kuitenkin samaa mieltä siitä, että joukkueessa on (taas) nähtävissä liian suurta vaihtuvuutta. Jostainhan se kertoo, että runko menee lähes joka kausi ihan uusiksi. Muutaman kerran kun runko valmennusta myöten on saatu jatkamaan pidempään, tulostakin on tullut. Tämän takia pidän erittäin tärkeänä paluumuuttajien hankkimista. Talaja tuli jo, vaikkakaan ei ole oma kasvatti, ja lisää kaivataan esim. Kähkösen muodossa.

Pari tuntia vielä aikaa spekuloida, sitten isketään faktat pöytään ja ilo/itku alkaa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Nyt tuli noista kausareistakin tilausohjeet + hinnat.

Veikkaan että ainakin muutama ranteen aukivetely tullaan tässä ketjussa tänään näkemään. Siksi toppuutteluksi sellainen muistutus, että viime kaudella oli jo ennen vastaavaa tilaisuutta tiedossa Liivikin, Malmivaaran ja Koskisen tulo joukkueeseen (nyt Talajan ja Kantolan). Lisäksi näihin aikoihin ilmoitettiin Laurilan sopimuksen purusta. Ennen tilaisuutta julkaistaan myös pitkä lista omille junnuille tehdyistä liigasoppareista. Nyt sellaista ei ole tehty joten nekin julkistettanee tänään. Varsinaisesti uusina niminä, jotka eivät ollee pyörineet missään huhuissa tuli viime vuonna Kaijomaa ja Widing.

Eli veikkaan tämän päivän anniksi x -määrää liigasoppareita omille junnuille + paria uutta nimeä. Giliatia veikkaan toiseksi ja jotakuta perushyvää pakkia toiseksi. Lisäksi ilmoitetaan, että joukkueeseen haetaan vielä ainakin keskushyökkääjää joka pyritään saamaan ennen kauden alkua.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Opiskelijakausari seisomakatsomoon 140 euroa - iso peukku! Itsehän toki vanhana pieruna tyydyn istumapaikoille, mutta hinnat ovat mielestäni asialliset. Eikös tuo playoff-kausarin hinta (250e?) ollut laskettu 12 pelille ja niitä pelejähän pelattiin himassa vain 3, joten ei jää älyttömästi enää maksettavaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä mä veikkaan että siellä on joko Voldenin jatko tai sitten uusi kakkosveska. Kähkösen varmaan kanattaa antaa rauhassa kehittyä A-junnuissa. Kattelin tossa että ketäs potentiaalisia veskoja siellä ois tarjolla. Ex-bluesia löytys mm. hyvän kauden Allsveanskanissa pelannu Jonathan Iilahti ja Sportissa pelannu Joonas Kuusela.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Twitterin mukaan Espoo Blues julkistaa tänään seitsemän uutta pelaajasopimusta Ravintola Haikaranpesässä klo 12:00 käynnistyvässä mediatilaisuudessa.

Tunti aikaa...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oisko tossa seitsemässä sitten Rooban ja Seppälän optioiden käyttö mukana. Jatkoja ehkä Nybergille, Ladalla ja McRaelle. Se ois viis. Huhuissa pyöriny Giliantti ois kuudes. Joten yksi ylläri ois tulossa joka tietenkin voi olla mallia junnusopimus.

Kyllä jännittää! :D
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Ehkä hän on vain yleisönä, kannustamassa Markku Flinckiä :) Jep, odotellaan kuitenkin virallista paljastusta ennen kuin kommentoidaan enemmän.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eetu Laurikainen maaliin, Victor Westermarck ja Otso Rantakari puolustukseen. Siinä ainakin ekat nimet. Iikka Kangasniemelle ja Timi Lahtiselle liigasopimukset.

Stefano Giliati ilmeisesti vuoden sopimuksella ja jo aiemmin julkistetut Kantola ja Talaja.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Stefano Giliati ainoa nimekkäämpi tyyppi. Pari julkistusta kuulemma kahden viikon sisällä. Ei sopimusteknisistä syistä voitu julkistaa tänään.

Laurikainen aika jännä haku. JYPin A-junnujen veskari.

Olipa laiha anti.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laurikainen aika jännä haku. JYPin A-junnujen veskari.

Ei nyt enää. Kaksi viime kautta pelannut WHL:ssä, varsin hyvillä tilastoilla. Oli myös Suomen U-20-tiimin mukana 12-13-kaudella.

Vähään aikaan en ole Laurikaisen peliä nähnyt, mutta aiemmin oli todella rauhallinen ja tavallaan puhtaan torjuntatyylin omaava. En tiedä miten vahvasti P-Amerikassa on touhu lopulta muuttunut, mutta potentiaalia Laurikaisessa näen.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ei perkele, tuohan meni lähes vittuilun puolelle. Yksi uusi liiga-ukko. Muut junnuja, mestismiehiä tai muuten vaan täysiä kysymysmerkkejä. Twittervirtakin hyytyi täysin tuohon antikliimaksiin.

Pari todellista hankintaa kuulemma vielä luvassa, mutta siltikin ollaan varsin kaukana kuluneen kauden jengistä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Miten mä sain laskettua vaan kuusi uutta sopimusta - vai oliko joko Nieminen tai Kähkönen se seitsemäs vielä julkistamaton?

Muuten en viitsi kommentoida.
 

Mahti

Jäsen
Kangasniemi ja Lahtinen sekä Westermarck A-junnuista liigaan(?), Kähkösen lisäksi tietenkin.

Hyvä että junnuista nostetaan poikia, Kähkönen EJK ;sta ja Westermarck Jäähongasta ovat Espoolaislähtöisinä hienoja esimerkkejä siitä että oman kylän pojat kelpaavat edelleen pääsarjatasolle myös omassa kaupungissaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös