Tiedot loukkaantumisista ja niiden kestosta

  • 32 153
  • 117

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Junnon mukaan sivusude ei ole poikki. Ensi tiistaina tilanne tiedetään kun maanantaisten magneetikuvat saadaan analysoitua. Pari viikkoa Junnon mukaan nyt ainakin.
 

#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liiga: JYP, TPS
NHL: Dallas Stars
"Olin katsovinani että olisi ollut immonen joka "teloi" Bäckströmin.
kätevää tehdä se tässä turnauksessa ei tarvitse edes pelätä pelikieltoja.
kaikkia ne kentälle päästääkin. (turhautunut viesti)"

Katsoppa Kärppien nettisivua. Siellä puhutaan puolustajasta, joka törmasi Bäckströmiin.

Joko Immosta (keskushyökkääjä) peluutettiin puolustajana tai "törmääjä" oli joku muu?

No, paskamainen homma, tapahtui se sitten miten tahansa!
 

samik

Jäsen
Spekulointi niken sairasloman pituudesta lienee melko turhaa ennen tiistaina (?) olevaa magneettivisiittiä jolloin asiaan saadaan varmistus.

Rinne saa nyt kaipaamaansa peliaikaa. Toivomme että nuorella kaverilla kestää pää sarjajohtahan maalinsuulla.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Viima
Niken omasta mielestä polvi 'vain' venähti.
Tämä tieto olisi jossain linjassa tuon 4-6 viikkoa pitkän toipumisajan kanssa mutta www.oulunkarpat.fi mukaan sivusude olisi poikki ja toipumisaika tuo sama 4-6 viikkoa ei varmasti olisi mahdollinen.
Täytyy sanoa ihan rehellisesti, että olen aina pelännyt näitä hemmetin turhia maaotteluja juuri tälläisten loukkaantumisten takia, noh nyt ei osunut omaan nilkkaan, mutta olen todellakin pahoillani kaikkien Kärppä-fanien puolesta jos tämä jotenkin vaikuttaa negatiivisesti teidän kevääseen.
 

Aatos

Jäsen
Todella ikävää Niklaksen loukkaantuminen. Vaikka olen Ilveksen ukko, ei tällaista takaiskua soisi pahimmalle (lue:parhaalle) joukkueellakaan.

Onhan Kärpät vakuuttanut otteillaan koko Suomen. Mestaruuteen
vaaditaan kuitenkin huippu veskari.


Toivotaan parasta.
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti hull16
Tämä tieto olisi jossain linjassa tuon 4-6 viikkoa pitkän toipumisajan kanssa mutta www.oulunkarpat.fi mukaan sivusude olisi poikki ja toipumisaika tuo sama 4-6 viikkoa ei varmasti olisi mahdollinen.
No voihan se niinkin olla, mutta itse uskon enemmän Niken tuntoihin, vaikka ne voikin olla väärät.

Mutta turha kenenkään on luulla, että me ollaan nyt luovutettu. Ehei, me taistellaan myt vaan entistä enemmän :)

Ja Rinteelle tämä on paikka jos mikä näyttää kuka oikein on.

Me tsempataan!
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti samik
Spekulointi niken sairasloman pituudesta lienee melko turhaa ennen tiistaina (?) olevaa magneettivisiittiä jolloin asiaan saadaan varmistus.

Korjataan vielä tuo, eli maanantaina magneettikuviin. Kuvien kehittäminen ja analysointi vie aikaa sen verran että tulokset saadaan aikaisintaan tiistaina. Kärppien joukkuelääkäri kuitenkin hoitaa nämä analysointihommat, joten tuskin tiistaita pidemmälle etenee.

Tuntuu melkein kuin joku olis kuollu. Epätodellista. En tiedä vielä miltä tuntuu tiistaina, mut toivottavasti paremmalta.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viestin lähetti Viima
No voihan se niinkin olla, mutta itse uskon enemmän Niken tuntoihin, vaikka ne voikin olla väärät.

Ei siinä kaveri itse voi sanoa mitään, koska kyseinen vamma voi olla lähes tai kokonaan kivutonkin. Eikä kyllä lääkärikään voi arvioida tarkasti(paremmin kylläkin kuin joku vain mutulla miltä tuntuu kuin kävelee)käsituntumalla. Vasta magneetissa selviää. Mutta jos siis se on poikki, niin kestohan on 2-3kk. Jos taas vain vääntynyt, niin tuo 4-6viikkoa.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sympatiat Tampereen suunnalta. Kärppien tärkeimmän lenkin poissaolo ei toivottavasti pilaa taistelua runkosarjan voitosta.

Aiheellisesti voidaan kysyä, onko tosiaankaan mitään järkeä päästää joukkueen avainpelaajia hubbabubbaturnauksiin vailla mitään merkitystä. Ruotsin turnaus on vielä kaikkein riskialtein, koska siirtoaikakin on jo ummessa. Loukkaantumisia tuntuu syntyvän tasaisella tahdilla (Benysek, Rajamäki jne.) näissäkin jääkiekkkoliiton mainosmarkkakeräyksissä. Onneksi oman joukkueen pelureita ei tällä kertaa ole mukana rikkomassa paikkojaan ennen tärkeimpien pelien alkamista.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Kenelläkään tietoa kuinka paha Pyörälän olkapäävamma on? Kauanko mies joutuu huilimaan?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liverpool F.C.
NY Rangers
Eikös sitä ollut puhetta että saattais pelata jo torstaina Raumalla eli aika lievä vamma taitaa olla kyseessä.
 

Basso75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mostin kostaja Hulda palaa tositoimiin lauantaina, näin kertoilee aamun Kaleva.

Itselläni olisi tieto, että ketju olisi Machulda-Lievers-Pesonen. Siinä etelän veteliä viedään kuin litran mittaa.
 

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Postin hymyilevä kostaja voisi näyttää nyt hauista epäilijöilleen, kuten esim. minulle. Laitoin äijän myös liigapörssiin, kun oli halvempi kuin Jokisen Jussi.
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Bäckström. Vamma näytti uusiutuvan, ikävä kyllä. Huomenne selvinnee kunnolla, toivotaan parasta, pelätään pahinta.
 

RolleX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja muut urheilua harjoittavat seurat.
Nyt vain polvi kuntoon leikkaamalla. Peksi hoitaa kyllä alkukauden, joten lupaathan tulla viimeistään joulun tienoilla tolppien väliin takaisin =)

Toipumisennuste on 4-6 kk. Aikaa on, jos laitetaan heti leikkuupöytä valmiiksi!

Annetaan syksyllä Bäcströmin toipua rauhassa...Timantti hiotuu vain ajan kanssa =)
 

JPx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, klap-klap klap
No tuskin se Tulikourakaan kovasta ammattitaidostaan huolimatta voi diagnosoida yhtään mitään lehtiä lukemalla. Kyllähän tuollaista toipumisaikaa on vaikea tässä vaiheessa ennustaa ollenkaan varmasti. Itse leikkauksen jälkeen on sitten ensimmäinen hetki kun mitään uskottavaa voidaan ilmoille heittää.

Tuosta Tulikouran lausahduksesta ainakin itse päättelisin, että siinä puhutaan mainitusta vammasta yleisellä tasolla. Tavallisella tallaajalla vähän vaatimattomammalla kuntoutuksella vuosi varmasti voikin vierähtää, mutta lähes poikkeuksettahan ammattiurheilijoiden toipumisajat ovat noin puolet siitä mitä ne ovat maan matosilla.

Offtopic: Olenko ainoa, joka kirjoittaa Tulikouran aina muotoon Tulikoira?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös