Tiedosto/arkisto edellisten kausien tuloksista

• 1 083
  • 12

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kävin sm-liigan kotisivuilla etsimässä arkistoa, josta löytyisi esim. kauden 98-99 runkosarjan ottelutulokset. En löytänyt sieltä mitään linkkiä. Eli nyt kysyisin, mistä tällainen arkisto löytyisi, mistä näkisin 10 viime kauden runkosarjaotteluiden tulokset? Vastauksista etukäteen kiittäen Kempes

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
eikös enää osata tehdä maaleja?

Kaivelin noita sivuja ja silmiin iski maalimäärät aiemmin:

Nov 19, 1995

HPK - Tappara 5 - 3
Ilves - HIFK 0 - 4
Jokerit - Lukko 10 - 1
JyP_HT- TPS 5 -10
TuTo - K-Espoo 3 - 6
Ässät - KalPa 3 - 2

6 peliä ja 52 maalia eli keskimäärin 8,67 maalia per ottelu!

Ja vastaavia esimerkkejä löyty lisää vaikka kuinka paljon.
Nykyään tehdään ehkä se neljä maalia per peli...

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Re: eikös enää osata tehdä maaleja?

Viestin lähetti Jii
Kaivelin noita sivuja ja silmiin iski maalimäärät aiemmin:

Nov 19, 1995

Jokerit - Lukko 10 - 1

Ai ai kun oli ihana peli, olin paikan päällä, ja peli tuli vielä tv:stä, Lukolla oli vielä kova joukkue tuolloin, ja Pena valmentajana:D :D

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: eikös enää osata tehdä maaleja?

Viestin lähetti Ikijokeri

Ai ai kun oli ihana peli, olin paikan päällä, ja peli tuli vielä tv:stä, Lukolla oli vielä kova joukkue tuolloin, ja Pena valmentajana:D :D

Totta. Mulla taitaa olla se vieläkin nauhalla. Täytynee taas joskus katsoa, miten niitä maaleja ennen osattiin tehdä.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: eikös enää osata tehdä maaleja?

Viestin lähetti Vakio

Totta. Mulla taitaa olla se vieläkin nauhalla. Täytynee taas joskus katsoa, miten niitä maaleja ennen osattiin tehdä.

Yksinkertaista, meillä oli Pardubicen taikuri Otto ja Pete! Vakio, kun olet katsonut sen pelin niin voisit laittaa tähän topicciin maalintekijät, ne mua kiinnostaa, mutta en vaan muista!

Pullasorsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Keskimääräisistä maalimääristä

Intouduinpa tylsyyttäni töiden lomassa laskemaan keskimääräiset maalimäärät ottelua kohden eri kausilla. Laskuvirheet ovat olleet mahdollisia:

95-96 6.4
96-97 6.4
97-98 6.2
98-99 5.8
99-00 6.2
00-01 5.7

Tällä kaudella on toistaiseksi tehty vain 5.4 maalia / ottelu.

Ei näin pienestä otoksesta vielä suuria päätelmiä voi tehdä, mutta hitusen näyttäisivät maalimäärät olevan laskussa.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Oliko Pena muka jo tuolloin Lukon valmentaja? Eikö se tuolloin ollut vielä se tsekkivalmentaja? Vaclav Sykorako sen nimi oli...

EDIT: Niin joo, tuohan olikin kausi 1995-96 eikä 1994-95. Sittenhän se saattaakin olla aivan mahdollista.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Habby33
Oliko Pena muka jo tuolloin Lukon valmentaja? Eikö se tuolloin ollut vielä se tsekkivalmentaja? Vaclav Sykorako sen nimi oli...

Oli loppukaudesta, Sykora sai potkut ja Pena tuli tilalle ja johti Lukon pronssille

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Re: Re: eikös enää osata tehdä maaleja?

Yksinkertaista, meillä oli Pardubicen taikuri Otto ja Pete! Vakio, kun olet katsonut sen pelin niin voisit laittaa tähän topicciin maalintekijät, ne mua kiinnostaa, mutta en vaan muista!

Joo, yritän etsiä sen kasetin. Toivottavasti ei ole taas muija "järjestänyt" mun arkistoja.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Re: Re: eikös enää osata tehdä maaleja?

No niin, Ikijokeri. Kasetti löytyi ja katselin sen pääasiassa pikakelauksella, kun ei ollut nyt enempää aikaa. Lukon koutsi oli tuossa matsissa Sykora.

Maalit:

1-0 Saarela (Lehterä, Martikainen)
1-1 Sahlstedt (Arkiomaa)
2-1 Janecky (Immonen)
3-1 Niinimaa (Lind, Lindroos)
4-1 Säilynoja (Saarela)
5-1 Varis (Janecky)
6-1 Varis (Janecky)
7-1 Lindroos (Immonen)
8-1 Lindroos (Ylönen)
9-1 Tuulola (Janecky, Varis)
10-1 Varis rl.

Aivan täysin yksipuolinen peli, jossa Jokerit leikki koko 60 minuuttia kissaa ja hiirtä Lukon kanssa. Silmiinpistävää oli koko joukkueen loistava peli-ilo. Koko ajan oli Oton johdolla kavereilla hymy huulessa. Nykyiseen ryppyotsaisuuteen verrattuna tuo oli mahtavaa katseltavaa. Useimpiin maaleihin voisi yhdeksi syöttäjäksi lisätä tekijän nimeltä rentous. Kaikki näytti niin helpolta, mutta silti taitavalta.

Toisaalta kun tuota kokoonpanoakin katsoo, niin olihan se kova. Piri Elorannan suosikki Asikainen muuten oli mukana. Nelosketju pelasi koostumuksessa Penttinen - Sova - Asikainen.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja Pete teki hattutempun, no helppohan siinä Oton vierellä oli maaleja mättää ja peli-ilo on kohdallaan niin mikäs siinä, oliko Jokereiden maalit komeita vai runnomismaaleja? vakio onko sulla muita sen kauden pelejä nauhalla, ainakin mulla muistuu mieleen Jokerit-TPS ottelu, jossa Jokerit nousi kolmannessa erässä 1-4:stä 5-4:ään, se oli mahtavaa

Viimeksi muokattu:

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Re: Keskimääräisistä maalimääristä

Viestin lähetti Pullasorsa
Intouduinpa tylsyyttäni töiden lomassa laskemaan keskimääräiset maalimäärät ottelua kohden eri kausilla. Laskuvirheet ovat olleet mahdollisia:

95-96 6.4
96-97 6.4
97-98 6.2
98-99 5.8
99-00 6.2
00-01 5.7

Tällä kaudella on toistaiseksi tehty vain 5.4 maalia / ottelu.

Ei näin pienestä otoksesta vielä suuria päätelmiä voi tehdä, mutta hitusen näyttäisivät maalimäärät olevan laskussa.

Kyllä tosta voi päätellä maalimäärän olevan tällä kaudella alhaisempi. Jos tilastollisesti testattaisiin onko maalimäärä tällä kaudella tilastollisesti merkitsevästi laskenut, niin todennäköisesti vastaus olisi kyllä. Kysymys kuuluu: Olisiko maalimäärä vieläkin alhaisempi mikäli keskialueen paitsio olisi vielä säännöissä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy