Ti 6.4.2021 HPK - Tappara

  • 1 600
  • 13

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Pallokerho tänään:

Innala - Kontiola - J. Ikonen
Nenonen - Tikka - Puustinen
Ruokonen - Kainulainen - Hakanen
Kombe - Kanninen - Monto
13.h Ronkainen

Laatikainen - Eronen
O.Ikonen - Lukka
Kankaanperä - Latvala

Laurikainen
Lebedeff

Henri Kanninen palaa Kerhon kokoonpanoon pitkän poissaolon jälkeen, eli Kerho lähtee tähän iltaan kuuluisalla parhaalla mahdollisella. Asetelma tähän peliin on sama kuin aiemmissa, vain voitto kelpaa Kerholle. Tappara on onneksi sopinut viime aikoina vastustajana, joten lähtökohdat peliin ovat hyvät. Lisäjännitystä iltaan tuo Sportin paluu peleihin, joten Hämeenlinnan sympatiat ovat tänään vahvasti Ilveksen puolella.

Konna jahtaa pistepörssivoittoa ja voisi alkaa sitä varmistelemaan useammalla pisteellä. Joku 1+2 tänään voisi olla paikallaan. Kerholle ja Konnalle ottelu on runkosarjan toiseksi viimeinen siinä missä lähimillä taistelukumppaneilla pistepörssissä on jäljellä neljä ottelua. Ero Konnan ja kakkosena olevan Audetten välillä on viisi pistettä.
 
Viimeksi muokattu:

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua huvita ny enää yhtään mikään! Luovutus olisi paree. Nehän on nyt muodissakin. Tosin silloin Kontiola jäisi ilman tehopisteitään, mutta kai se voittaa pistepörssin ilmankin.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Mua huvita ny enää yhtään mikään! Luovutus olisi paree. Nehän on nyt muodissakin. Tosin silloin Kontiola jäisi ilman tehopisteitään, mutta kai se voittaa pistepörssin ilmankin.

Jos luovutusvoiton tulos on 1-0, niin eikö se olisi reilua antaa "voittaneen" joukkueen valita pelaaja jolle tuo 1 maali merkitään tilastoihin?

Itse merkkauttaisin sen Rautakorvelle jos olisin HPK:n asemassa tässä skenaariossa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos luovutusvoiton tulos on 1-0, niin eikö se olisi reilua antaa "voittaneen" joukkueen valita pelaaja jolle tuo 1 maali merkitään tilastoihin?

Itse merkkauttaisin sen Rautakorvelle jos olisin HPK:n asemassa tässä skenaariossa.
Tämähän oli hauskaa, mutta minä en löydä Tapparan kokoonpanosta tuon nimistä pellaajaa? Jos valitsee väärin, niin päättyykö 0-0?
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Hauskana yksityiskohtana päivälleen kaksi vuotta sitten samat joukkueet kohtasivat Rinkelinmäellä, tuolloin välierien toisessa ottelussa jonka Kerho vei lukemin 4-1. Toivottavasti historia toistaa itseään.
 
Kierroksen mielenkiintoisin ottelu, ei kahta sanaa! Odotuksia on etenkin kakkosketjujen taistelussa, miten Peltola ja Tikka johtaa omia orkestereitaan edestä. Myös Heljangon otteet on tarkastelussa. Entä puhuuko Domi kenellekään mitään.
Veikkaan kuutta tai kahta maalia molemmille. Alkais jo!
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kuten tämän lopputalven ja kevään pirtaan on kuulunut, mielenkiinnolla mutta ilman ylimääräistä jännitystä seuraamaan matsia. Ja nauttimaan siitä, että vieläkin on peleissä panosta mikä on kaikkien odotusten vastaista sydäntalven tilanteeseen peilaten.

Ottaisin kyllä mielelläni vastaan tilanteen, jossa Kerho ja Ipa voittavat tänään. Mutta jos ei, niin eipä siinä sitten.


Siitä taas on tasan 18 vuotta ja 5 päivää, kun samat joukkueet kohtasivat Rinkelinmäellä välierien viidennessä ottelussa, ja Pirnes aloitti eteenpäin.

Hyi yök kahdesta syystä:

1) Että tuostakin on noin helvetin kauan
2) Kyseinen muisto itsessään (enemmän kuitenkin harmittaa - vieläkin - se Pasi Puistolan yöperhonen tuota edeltävän ottelun jatkoajalla)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tappara on pelannut niin huonosti että ei tosta varmaan mitään tule.

Mun mielestä Tappara on pelannut viime aikoina ihan hyvin. ilmeisesti pellinen suunta parempaan on jäänyt huomaamatta, tuon jatkuvan negatiivisen uutisoinnin vuoksi?

Lukkoa vastaan hallittiin peliä. Tappio viime minuuteilla. Tuossa matsissa rakennettiin noin tuplat maalipaikkoja raumalaisiin nähden.

TPS-matsi kosahti Rakoviinalle annettuun viimeiseen mahdollisuuteen. Pari maalia eteen ja kiriminen maalin päähän. Ihan ok matsi tuokin ilman kauden helpointa imaisua - jatkot tuosta realismia.

Oulussa voitettiin Kärpät rankuilla -suht tasainen matsi.

Lappeenrannasta 3 pisteen voitto pelillisesti dominoiden.

Joukkue, joka Tapparan on viimeeksi pelillisesti voittanut, on juurikin HPK ennen näitä neljää matsia. Enkä yllättyisi samasta nytkään.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suhonen, Utunen, Rauhala. Sieltä illan yllättävät onnistujat. Pakistossa käännettiin tänään voimasuhteet nurinpäin normaaliin verrattuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös