Ti 5.4.2022 KooKoo - Jukurit

  • 1 260
  • 5

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Isoja kiveksiä vilauttaa OJ tähän väliin. Runkosarjassa dominoinut veskari sivuun veitsi kurkulla- matsiin. Ainakin jokainen koutsitaustaa omaava ymmärtää kuinka kovasta valinnasta on kyse. Oli se sulanut tässä sarjassa kerran tai kaksi.
 

Hernenenä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Isoja kiveksiä vilauttaa OJ tähän väliin. Runkosarjassa dominoinut veskari sivuun veitsi kurkulla- matsiin. Ainakin jokainen koutsitaustaa omaava ymmärtää kuinka kovasta valinnasta on kyse. Oli se sulanut tässä sarjassa kerran tai kaksi.
Sulaminen mielestäni käsittää helppojen maalien päästämistä ja niitä ei mun mielestä ole näkynyt. Lähinnä Salminen ei ole kyennyt tekemään huipputorjuntoja samaan malliin kuin Malik toisessa päässä. Kova veto OJltä, joka joko maksaa itsensä takaisin tai tämän sarjan voiton. Seuraavan vuorokauden sisällä nähdään viimeistään kummin kävi.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Sulaminen mielestäni käsittää helppojen maalien päästämistä ja niitä ei mun mielestä ole näkynyt.

Yritin muotoilla sen spekuloivaan muotoon, koska olen tästä sarjasta nähnyt vain peli kakkosen. Sinun viestisi korostaa kuinka kova tämä Ollin ratkaisu on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös