No nyt näkyi ainakin kun itse vilkaisin äsken.Sportin kokoonpano on Veikkauksen sivuilla jo julkaistu, jostain syystä Espoon kokoonpano ei siellä vielä näy.
Jonsei Espois käytetä ääntä katsomossa, niin turha niistä kurkkupastelleista on edes haaveilla. Ei ääni huutamatta käheäksi mene.Pienenä lisähuomautuksena että jos vaasalaisilla sattuu olemaan niitä kurkkupastilleja mukanaan niin tämä käheä kurkku ottaa ne ilomielin vastaan eli saa tulla kopauttamaan olalle ja tarjoamaan :D
No en nyt sitä tarkoittanut, lähinnä kun pieni flunssanpoikanen käheytti kurkkuni perjantain matsin jälkeen :DJonsei Espois käytetä ääntä katsomossa, niin turha niistä kurkkupastelleista on edes haaveilla. Ei ääni huutamatta käheäksi mene.
Sportilta hätähuuto nettisivuillaan tänään
KIITORATA UHKAA PÄÄTTYÄ
Bluesin konkan kokeneena sitä toivoo vain kaikkea hyvää Vaasaan.
Toivottavasti Espoo voittaa tänään kentällä, mutta hyvin muistan vuoden 2016 kun enemmän joutui keskittymään seuran selviytymiseen kuin itse peliin.
Ja oli myös viimeinen kotipeli ennen tyhjennysmyyntien alkamista ja korttitalon lopullista sortumista. Sulkeutuuko ympyrä tietyllä tavalla?Verottajan ja eläkevakuutusyhtiön konkurssihakemusten jälkeen Bluesin ensimmäinen kotipeli oli silloin juuri Sportia vastaan.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta Hiltunen ei taida enää operoida SportissaJa oli myös viimeinen kotipeli ennen tyhjennysmyyntien alkamista ja korttitalon lopullista sortumista. Sulkeutuuko ympyrä tietyllä tavalla?
Kun ottaa huomioon Hiltusen kommentit Kiekko-Espoosta kesällä -23, niin ei tässä kovin pahoillaan hänen suuntaan osaa olla. Sportin pelaajien, kannattajien ja vaasalaisen jääkiekon puolesta tietysti ikävä tilanne.
Kyllä se osakkeita edelleen sieltä omistaa, vaikkei puheenjohtajana olekaan. Joka tapauksessa, nyt nuo kommentit kuulostavat entistä naurettavammilta.Korjatkaa jos olen väärässä, mutta Hiltunen ei taida enää operoida Sportissa