5 min yv vs. mahdollinen aivotärähdys. Hmm.Eikös nykyään 90% "päähän kohdistuneista" ole näitä? Ennen ne oli jotain kurotuksia kyynärpäällä kupoliin tai muuta vastaavaa tahallista. Mutta onhan se ihan taktinen etukin kyyristellä laidan lähellä jos vastustajalla on vähän ylilatausta päällä. Tekee vaan itsestään haavoittuvan niin 5 min yv on käytännössä taattu
Mielenkiintoisesti Ilves-Ässät väännettiin ilman yhtään ulosajoa tai pelikieltoa, joten muissa sitten ollut senkin edestä.Nopeasti tilastoista vilkaistuna yhdeksäs. Aika reippaalla kädellä jengiä lentää pihalle.
Ei muistaakseni edellisinä keväinä näin kovalla tahdilla ole isot ovet laulaneet.
No tossa tilanteessa kyllä. Miten pysäytät taklauksen kun kaveri nojaa alas samalla hetkellä kun ajat?No onko pakko ajaa, jos näkee, että kaveri on huonossa asennossa? Tsiisus.
Olipa surkea yv Kalpalta.
Mielenkiintoisesti Ilves-Ässät väännettiin ilman yhtään ulosajoa tai pelikieltoa, joten muissa sitten ollut senkin edestä.
Onks sulla iot-pakastin? Nynnyn nörtin sydän sykkii!Telian nettikin nykii. pitää vissiin erätauolla ottaa pakastimesta töpseleitä irti
No siähän olikin rehdit ja kovat ukkelit peleissä. Ei nää tämmöset oikeen...Mielenkiintoisesti Ilves-Ässät väännettiin ilman yhtään ulosajoa tai pelikieltoa, joten muissa sitten ollut senkin edestä.
Mielestäni aika lailla näin. Liigahan tietysti on surullisen kuuluisa siitä, että itse teolla ja/tai sen vakavuudella ei juuri ole merkitystä, joten sinänsä tässä ei ole mitään yllätyksellistä.Eikös nykyään 90% "päähän kohdistuneista" ole näitä? Ennen ne oli jotain kurotuksia kyynärpäällä kupoliin tai muuta vastaavaa tahallista. Mutta onhan se ihan taktinen etukin kyyristellä laidan lähellä jos vastustajalla on vähän ylilatausta päällä. Tekee vaan itsestään haavoittuvan niin 5 min yv on käytännössä taattu
Niinhän nämä puhuivat, ettei Ilves-Ässät sarjassa edes pelattu pleijareita, kunhan läpsyteltiin.. Tätä kun katsoo niin olen toista mieltä vahvasti.No siähän olikin rehdit ja kovat ukkelit peleissä. Ei nää tämmöset oikeen...
Kyllä vain. Toinen maali meni kuin lintu pesään.Joko Saukkosella on tänään mennyt "lintu pesään ykkösellä"?
Niinhän nämä puhuivat, ettei Ilves-Ässät sarjassa edes pelattu pleijareita, kunhan läpsyteltiin.. Tätä kun katsoo niin olen toista mieltä vahvasti.