Jännittävät 25 sekuntia...
Mikään ei tuntus niin hyvältä kun naputtaa tasoitus, kun ihmiskyrpä istuu jäähyaitiossa.
Mää oon ymmärtäny, et Jykä on vain ryhdikäs ja suonikas kuin jylhä penis.
Ihmettelinkin kun kaikki haukkuu Backmania... ihan törkeä polvet paskaksi ajelu ja tuomari hymyilee vieressä.. Pienemmistäkin rikkeistä tässä Liigassa heitetään pihalle...
No ei todellakaan ole. En muista milloin viimeksi JYP olisi ottelun lopuissa tasoittanut, saati ilman maalivahtia.
Tais olla kolmeen vuoteen eka voitto Kärpiltä Oulussa JYPistä, eikä siinä mitään Kärpät halus tänään voittaa enemmän,.Jumalauta mikä nousu Kärpiltä!!!! Tää on mun Kärpät!!
Mikkola, Oulun Kärppien tukipilari.Ai jjumaliste on se Suikkanen viimesen päälle huumorimiehiä, taas kerran Mikkola jäällä lopussa
Joo siis runkosarjassa nimenomaan. Nää jengithän pelaili pari kautta putkeen siten että vierasjoukkue voitti aina, mutta sitten parin kevään pudotuspeleissä (2015 ja 2016 pronssipeli) kotijoukkueet voitti aina.Tais olla kolmeen vuoteen eka voitto Kärpiltä Oulussa JYPistä, eikä siinä mitään Kärpät halus tänään voittaa enemmän,.
Totta. Kyllä tuossa lopussa näky että Kärpät halus aivan saatanasti voittaa tämä peli, hieno palkinto lopussa.Tais olla kolmeen vuoteen eka voitto Kärpiltä Oulussa JYPistä, eikä siinä mitään Kärpät halus tänään voittaa enemmän,.
Vähän taisivat naureskella tuomarille... ei helvetti sentään. Tuollainen ratkaisee ottelun jatkoajalla ja asia kuitataan olankohautuksella. Todiste siitä millaista paskaa tuomarointi on. Tuota ei voi laittaa edes satunnaisen puusilmäisyyden piikkiin...Joo paskahan Backman on ollut, mut nyt kävi kyllä oikeusmurha. Ihmettelen vaan, että eikö SaiPan pelaajat/Santanen reagoinut tuohon mitenkään?? Näytti, että eivät tehneet mitään...?
OOHYEAAH!Jumalauta mikä nousu Kärpiltä!!!! Tää on mun Kärpät!!
Vittu miten oksettavaa paskaa tämä Kärppien jengi taas tarjoilee.
Rauman torille juhlimaan, kun 12. sija on nyt hyppysissä.