Ti 27.2.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 44 151
  • 595

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kommenttisi viitannee pitkälti minuun. Minä pohdin Lasun riittävyyttä kakkosen keskelle syksyllä, kun hän pelasi ylivoimaakin jatkuvasti eikä saanut maalia mistään.
Niin no, Lasun rooli ylivoimalla on usein siinä maalin edessä niin sitä arvoa ylivoimalla ei mitata pelkissä maaleissa, koska siinä maskimiehen paikalla auttaa siihen maalin syntymiseen muutenkin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei osunut tänään Jouni Saukkosen pitkäveto.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai että kun maistuu 2 pinnaa tuon tuomari-shown jälkeen! Suhteellisen käsittämätöntä etteivät löytäneet tuon Kerhon hakkaamisen, roikkumisen ja repimisen seasta muka yhtään rikettä.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin no, Lasun rooli ylivoimalla on usein siinä maalin edessä niin sitä arvoa ylivoimalla ei mitata pelkissä maaleissa, koska siinä maskimiehen paikalla auttaa siihen maalin syntymiseen muutenkin.

Ei tietenkään. Minä jaksoin yrittää tuoda aina hyviäkin puolia esiin, mutta sain silti melkoiset kurat niskaan parilta nimimerkiltä. Lasu pelasi kuitenkin tuohon aikaan vähän erilaista peliä ja mielestäni yritti roolia, johon hänen taidot ei ihan riitä. Hän väänsi hyvin, mutta vastapainona laukoi kovasti helppoja vetoja ja jäi vähän jälkeen tilanteista. Monen asian summana tilanne on nyt mielestäni paljon parempi. Lasun maaleista olen aidosti hyvilläni, sillä toivon ehdottomasti hänelle onnistumisia, jotta maila ei puristaisi maalitilanteissa pleijareissakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös