Erittäin erittäin huono peli, ei kyllä löydy mitään osa-aluetta mikä olisi ollut kunnossa. Skytän kenttä oli kenties sitten se paras akseli, jos nyt on pakko valita. Muuten ei juuri naurattanut. Ykkönenkin oli täysin hukassa, en ymmärrä miten edes pystytään noin hengettömään ja laiskaan suoritukseen, eli todella onnistunut vieraspelimatka.
Sitten kun etsitään niitä osa-alueita, jotka olivat täysin karilla, niin pitää aloittaa näistä puolustuksen "vahvistuksista". Ainoa puhtaat paperit minun silmissä saava on Nyrhinen. Ja sitten tapaukset Vuorisaari ja Kolehmainen, nämä herrat taitavat pelätä kiekkoa ja vastustajaa. Kolehmainen vaikuttaa erittäin ylimieliseltä: polkee kiekon kanssa ylös, menettää 99% kerroista ja sitten polkee laiskasti takaisin puolustukseen. Tarkiainen ja jopa Hilpaskin pelasivat kyseisiä herroja paljon paljon korkeammalla tasolla. Gärdströmille tarjottiin jäähyjen ja jäätymisien myötä muutamat näyttövaihdot ja meno oli kauhean näköistä.
Hyökkäämisestä puuttui täysin mielikuvitus ja liike. Kiekko roiskittiin päätyyn, josta sitä ei kukaan hakenut. Ilola ja Lindholm jatkoivat erittäin vaisuja otteitaan, eikä kyllä voi ykkösenkään panosta kehua. Mattilankin suorituksesta saa aivan liian mairittelevan kuvan, jos vain katsoo tilastoja. Liukkosestakaan ei ollut haastamaan edes eristysnauharullaa eilen. Tinkekin sai ehkä 30% syötöistä perille ja tuotua kiekko illan aikana 8 metriä eteenpäin.
Sitten sokerina vielä meidän oma Stevie Wonder eli Ore, jonka eilinen suoritus lisää oikeutetusti pelkoa KooKoon maalivahtitilanteesta. Pelin edetessä paransi hieman, mutta ensimmäisessä erässä pomputti kaiken mikä tuli maalia kohti ja välillä jopa ohi meneviä kiekkoja. Bravo! Kyllä minä olen kyllästynyt tälläiseen, haluan epätoivoisesti meille voittavan maalivahdin, joka tiukan paikan tullen pystyy kääntämään pelit meille. Pari viime syksyäkin on mennyt samalla tavalla ja ollaan menetetty tärkeitä pisteitä. Grahn heräsi vasta keväällä.
Eipä siltikään Ore yksin peliä missään nimessä ratkaissut, eilen oli yksi tuskaisin KooKoon peli, jossa olen koskaan ollut. Nyt ymmärrän täysin sen, että miksi KooVeenkin kanssa juututtiin tasapeliin. Nyt ryhtiä porukkaan.