Ti 24.1.2023 TPS - JYP

  • 4 742
  • 143

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Robi. Hyväksytäänkö?

Edit: Joo. Oijoijoi.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tepsi pelaa sääntöjen rajamailla onnistuneesti.

Hyvä matsi menossa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime aikoina täysin pitelemätön JYP yv vuorossa!
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kakkos yyveetä ei kyllä nähdyn mukaan kannata paljon peluuttaa
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos oikein katsoin, niin edellisen yv-maalin jälkeen vastustaja on saanut 16 kahden minuutin jäähyä.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Montakohan laukasupaikkaa Turkulainen on tällä kaudella tuhlannu? Se on muuten niin hyvä pelaaja että tuo laukasutaidon tai -halukkuuden täydellinen puute tekee siitä todella aseettoman. Ottaa niin päähän kun nopeasti auenneesta huippupaikasta lähdetään syöttämään huonompaan paikkaan, ja hyvin usein se syöttö vielä katkaistaan ja koko tilanne purkautuu. Rautakorven pitäisi kieltää Turkulaista syöttelemästä itseään huonommalle pelaajille.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Hyvä erä JYPiltä. Kuskin paikalla ja poikkeuksellisesti nyt pelattiin kiekkoa maalille. Siitä se avausmaalikin syntyi.

Ylivoimalla Suhonen tuhoaa kakkosylivoiman ja Turkulainen hakee turhaan aina syöttöä vaikka on itse hyvässä vetopaikassa.

Lahtinen koitti väkisin hakea Kemelliä pelin alkupuolella ja siitä puolittainen 2-1 vastustajalle.

Niku on pelipäällä, samoin Veini.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kohtalaisen paljon kiekottoman estämistä sallitaan tänään?
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Onpas Lahtisella nyt kauhea kiire siirtää kiekkoa eteenpäin. Nyt ei pysy kiekossa itse sitten millään.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Nyt Jerry niitä vetoja! Hyökkäykset tosiaan kuolee noihin jatkuviin syöttöihin, kun voisi vetää itse. Liian nättejä haetaan..
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Hyvä pyöritys JYPillä. Sitä ennen Tepsillä paikkoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös