Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Edit: Ah, luin uudelleen ja sanoit "ensimmäisen pelin jälkeen". Ok, en ota kantaa, täällä on 1000 viestiä varmaan monelta kymmeneltä eri käyttäjältä.
Juurikin näin. Ensimmäisen pelin jälkeen osui silmiini muutama viesti, jossa suhtauduttiin Kerhoon jotenkin ylimielisesti, ja annettiin ymmärtää väärän joukkueen olevan finaalissa, ja sarjan päättyvän 4-0 pelkästään pelailemalla.

Saattoihan tuo olla ihan hyväntahtoista playoff-kuittailua, ja ei kaltaiseni keski-ikäinen sunnuntai-fani tuota mitenkään henkilökohtaisesti ottanut. Samassa hengessä kirjoitin tuon äskeisen viestini. Häviö saa vituttaa, ja joskus se jopa tekee hyvää.

Enkä minä koko ketjua kahlannut läpi, joten voi olla, että osuin vain sellaiselle sivulle, jossa sattui olemaan niitä ei-niin-miellyttäviä kommentteja.

Hö.

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Olisikin ensimmäinen peli tällä kaudella, jossa Kärpiltä loppuisi menovesi kesken pelin. Puhumattakaan ensimmäisen erän jälkeen. Yleensä Kärppien ase on ollut nimenomaan loppua kohden ruuvin kiristäminen ja karvauksen nostaminen.

Sama lyhyemmin: Väsyn tulemiseen en usko.
Okay, ei ole tullut niin seurattua. Kärpät oli kyllä kova ensimmäisessä. Ehkä vain kiipesi orava muuntajaan ja vetäsin peukkusäännön hihasta: Väsy alkaa kiukuttelulla. Fokus oli muussa paitsi pelaamisessa. Toki Kerhokin pääsi vasta erätauon jälkeen peliin mukaan.

On mulle Suomi suloisin, vaan Häme siitäi kallehin, sen tuskin tiedän vertaista, niin kaunista, niin herttaista kuin kulta Hämeenmaa!

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaan enpä ole varmaan eläissäni nähnyt yhtä paljon makoilua ja kalastelua kuin tänään oranssipaidoilta. Kai se hurmos sitten voi noinkin purkautua.
Kärpät on varastanut meiltä naamanpitelyn, niin joudutaan etsimään uusia konsteja.

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lainasit vahingossa väärää viestiä mutta ei hätää, ystävällisesti liitän lainauksen oikeaan viestiin kts. alla:
Ei huolta, kyllä minä ihan oikeaa viestiä lainasin.

"Kärpät on kyllä rehellisesti sanoen suorastaan vittumaisen hyvä. Kannun vois jo jakaa." -bozik 4.4.2014
Muut tekee mitä pystyy, Kärpät mitä haluaa. Liigan kultapossukerhossa jo vuodesta 2000
"Jumalauta, tämä teidän pumppu on vitsi, saatana !" - Antti Pennanen 12.9.2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy