Oli kai se tämäkin päivä nähtävä kun jyvis valittaa kiekottoman pelaajan estämisestä. Koko JYPin pelillinen identiteetti perustuu tuohon älyttömään kahvaamiseen ja kiekottoman pelaajan estämiseen jo 90-luvulta lähtien.
No sittenhän tuomarin pitää niihin puuttua. Valittakaa tilanteista, jotka näette. Mutta olihan tuo blokin/kiekottoman pelaajan estämisen välimaastoa.
Pitääkö tässä vaiheessa nyt todeta, että koko Jokereiden pelillinen identiteetti 90-luvulta lähtien perustuu siihen, että mässätään rahalla? Lällällällää?
Toki Jokerit mielestäni ihan tosiasiallisestikin hallitsi peliä, mutta nämä pelit ovat monesti sellaisia, jotka JYP on voittanut. Tällä kaudella hyökkäysarsenaali on valitettavan kapea aikaisempiin kausiin verrattuna, että vastahyökkäyspelaamisella ei kyetty eilen voittamaan. Kuten jo todettua, kyllähän Jokerit eilen ansaitsi voittonsa, oli parempi kyllä ja kiekottelu toimi tällä kertaa erittäin hyvin JYPiä vastaan. Onnittelut hyvälle vastustajalle voitosta, ja itse olen samaa mieltä monen kanssa - ja jo viime keväänä tästä kirjoittelin - Jokerit voi hyvinkin mennä pitkälle tämän joukkueen kanssa.
Karlssonista vielä. Ehkä minulla oli liian suuret odotukset, tai no ei "ehkä", kyllä ne taisivat olla, mutta siis vaikka pelasikin hyvän ottelun, toivoin kuitenkin joitakin bling bling-juttuja höysteeksi. Tiedä sitten mitä. Sen sijaan toivoisin meidän Peverleyltä ihan vain hyvää ottelua, ei "ok" ottelua.