Jos huonosti käy, Salamoilla on huomenna kokoonpanossa neljä pakkia ja kolmosmaalivahti maalissa, joten siinä on vähän vaisut eväät Sportin haastamiseen...Shearer kirjoitti:Salamat jätti vaisun kuvan itsestään viikko sitten mutta tuskin enää.
Toivotaan että Salamat pystyy antamaan nyt vastusta loppuun asti. Neljäs ketju helpottaa hieman tilannetta vaikka pakkipuolella onkin ongelmia. Jos ovat kuitenkin jotakin videoiden katselusta oppineet niin puolustuspelin uskoisi kaikesta huolimatta tiivistyvän. Aikamoista kiekon perässä juoksemistahan tuo on kaksi viimeistä ottelua ollut. Kun vastustajan pelaajalla on kiekko Salamoiden maalin takana ja hän maltaa vähän aikaa odottaa niin kohta siellä on 2-3 Salamoiden pelaajaa yhden miehen kimpussa. Sieltä sitten syöttö toiselle oman joukkueen pelaajalle ja pyöritys on valmis. Nyt toivottavasti pidetään vapaana olevat pelaajat paremmin. Edellisessä Sport-Salamat ottelussa pisti myös silmään, että pakkien välistä ajettiin muutaman kerran suoraan läpi maalivahdin eteen. Ei niin paljon voi antaa tilaa tai kiekko menee viimeistään reboudista maaliin.mendieta kirjoitti:Salamat toisen kerran kahdeksaan päivään Vaasassa. Otteluohjelma on mitä on, mutta itse en ole niinkään "pettynyt". Salamat pelaa kivaa kiekkoa ja valmentaja Tuukkanen repii jengistä irti niin paljon kuin on mahdollista. Sen jälkeen kun Tuukkanen on tullut Salamoiden penkin taakse, olen pitänyt sitä mielenkiintoisena jenginä. Jos materiaali olisi a) enemmän ja b) laadukkaampi Salamat pyörisi ihan eri sijoilla. Koutsista homma ei jää kiinni.
turisas kirjoitti:Stone: Mistä sä noi kokoonpanot oot saanu? Liiton sivuilla on erilaiset.
Sielä mm. ykkösketjun keskushyökkääjä jätetty avoimeksi ja Suonpää laidassa ja pari muutakin "täyttämätöntä" paikkaa kokoonpanossa, lisäksi Wevar kakkosveskari.
ukkometso kirjoitti:Onnea Vaasa! Teillä on valmentajana upea taktikko, kannatti vaihtaa veskaria! Turhat pisteet pois omasta sarakkeesta, onhan sekin näkemys. Nämä kyllä olisivat olleet plus-pisteitä. Voi, .............
Muistetaan kuitenkin, että myös Juha Korhonen "ajettiin kylmäksi" Tampereella eikä hän ole vieläkään pelannut. Se oli vahinko koska siitä ei tullut mitään jatkoselvittelyjä. Toivotaan, että niin oli nytkin. Tuskin Sportin peli pelkästään maalivahtiin kaatui. Enemmän varmaan oli kyse tehottomuudesta tai sitten Mika Korhosen unelmapelistä.Salama15 kirjoitti:Salamoille voitto Vaasasta!! Nyt vaan odotellaan otteluketjuun kommentteja "Höylän kylmäksi ajamisesta" ja muista tapahtumista...
1. Vastaus aikaisemmassa viestissä.Afan kirjoitti:Kysymyksiä paikalla olleille:
1. Mitä tapahtui, kun Höylä vaihdettiin Wevariin?
2. Miten ihmeessä Salamoiden Keränen onnistui alussa saamaan samaaikaisen kakkosen sekä estämisestä että kiekon katsomoon lyömisestä?
Eikös se niin ole, että peli vislataan poikki kun rikkonut joukkue saa kiekon haltuunsa => ei sitä katsomoon oikein pääse lyömään jollei se ole hallussa??Kix71 kirjoitti:2. Ei pitäisi olla mahdollista, tuomarilla käsi pystyssä siirretyn rangaistuksen takia. Sama pelaajaa sitten huitoo kiekon katsomoon niin saa siitä toisen kakkosen. Minun järjen mukaan tämä ei voisi olla mahdollista, voin toki olla väärässä, mutta kun on huono tuomari niin kaikki on mahdollista.
No, hallussa voi varmaan tulkita kuinka itse kukin haluaa. Mun mielstä tästä ei voisi saada jäähyä, toisaalta, onko sulla kiekko hallussa kun kiekko lipuu sun ohi ja pääset huitaisemaan sen katsomoon?Salama15 kirjoitti:Eikös se niin ole, että peli vislataan poikki kun rikkonut joukkue saa kiekon haltuunsa => ei sitä katsomoon oikein pääse lyömään jollei se ole hallussa??