Millä helvetillä tuon voi väistää kun jää tarkoituksella linjalle?
Olen joskus nähnyt pelaajan kiertävän paikallaan seisovan pelaajan. Toki M.Petman ei välttämättä tuota taitoa osaa.
Millä helvetillä tuon voi väistää kun jää tarkoituksella linjalle?
Jep, tuossa Kohonen jäi itse vähän blokkaamaanMillä helvetillä tuon voi väistää kun jää tarkoituksella linjalle?
Ei kai paikallaan seisominen ole estämistä? En olisi tuosta antanut kummallekaan jäähyä kun ei molari edes yrittänyt palata alueelle. Mutta paikallaan seisominen on vielä kiekossa sallittua.Mutta et voi estää kiekotonta alueen ulkopuolella kuitenkaan?
Seistä saa missä vaan, mutta ei vastustajan linjalle saa mennä seisomaan. Kohoselle tuosta olisi kakkonen pitänyt viheltää.Eihän veskarin tossa tartte väistää mihinkään kun on kummiskin pelannut kiekkoa ja muutenkin? Voi seistä vaikka B-pisteen kaatella jos haluaa.
Harjoituskaudella tästäkin annettiin kyllä jäähyjä. Noh tällä mennään, onneks ei tullut yv-maalia.Ei kai paikallaan seisominen ole estämistä? En olisi tuosta antanut kummallekaan jäähyä kun ei molari edes yrittänyt palata alueelle. Mutta paikallaan seisominen on vielä kiekossa sallittua.
Estää voi seisomalla paikallaankin, siinä selvästi estettiin Saipan kärkimiehen linja ja valmistauduttiin vielä ihan kontaktiin.Ei kai paikallaan seisominen ole estämistä? En olisi tuosta antanut kummallekaan jäähyä kun ei molari edes yrittänyt palata alueelle. Mutta paikallaan seisominen on vielä kiekossa sallittua.
Mää oon myös nähny moken luistelevan maalille kiekon poistoimittamisen jälkeen.Olen joskus nähnyt pelaajan kiertävän paikallaan seisovan pelaajan. Toki M.Petman ei välttämättä tuota taitoa osaa.
Onhan se ollut koko kahden tuomarin systeemin ajan. Lähemmän ensisijainen tehtävä on seurata kiekkoa ja kauemman erilaisia rikkeitä.Muistaakseni tuomareilla on jo vuosia ollut systeemi missä tuo keskialueen mies viheltää ensimääräisenä nämä päädyn kolinat, lähempi ottaa korkeat mailat etc. muut "selvemmät"
Teki sitä hyvää screeniä mitä selostajat aiemmin hehkuttivat. Muualla maailmassa tunnetaan kiekottoman estämisenä.
Näin mä kuvittelinkin, mutta en ollut täysin varma kuinka kauan, sen takia pistin "vuosia" kun ei tuo mikään uusi juttu ole, thanks.Onhan se ollut koko kahden tuomarin systeemin ajan. Lähemmän ensisijainen tehtävä on seurata kiekkoa ja kauemman erilaisia rikkeitä.
Aivan hirveän näköistä.Mitä helvettiä, tänään saa taas estää päätyyn vipannutta miestä?
Sehän oli Kohosen linja ennen vastustajan linjaa (pelasi kiekkoa)Seistä saa missä vaan, mutta ei vastustajan linjalle saa mennä seisomaan. Kohoselle tuosta olisi kakkonen pitänyt viheltää.
Onhan siä kehittymässä jo selkeät kuviot, pientä hiomista vielä vaatii. Mutta melko valmista alkaa olla.Aika läpsyttelyä on Tapparan peli edelleen. Kovasta pitää yrittää väkisin harhautella ja hakea ihan liian vaikeita syöttöjä.
Saisi SaiPa tasoittaa jos se vähän herättäisi.
Kohonen oli ehtinyt vakiinnuttaa vartaloaseman, jolloin saa seisoa luistelulinjalla. Vastustajaa ei tarvitse väistää.Mutta et voi estää kiekotonta alueen ulkopuolella kuitenkaan?