Ti 16.2.2021 Pelicans - Tappara

  • 858
  • 6

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Aika mojovan kertoimen heittävät Pelicansille, 3,55. Mistä moinen? Virran Patu on ykkösessä taas, voi mun päiviäni, miehellä ei erotu enää mikään osa-alue, aloituksissa jonkinmoinen, iso osa tilanteistaan hyökkäyspäässä menee ohi kun arpoo syötänkö vai ammunko, Koitetaan puoliväliä. Toivottavasti lyö mulle luun kurkkuun ja tekee hatun.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika mojovan kertoimen heittävät Pelicansille, 3,55. Mistä moinen? Virran Patu on ykkösessä taas, voi mun päiviäni, miehellä ei erotu enää mikään osa-alue, aloituksissa jonkinmoinen, iso osa tilanteistaan hyökkäyspäässä menee ohi kun arpoo syötänkö vai ammunko, Koitetaan puoliväliä. Toivottavasti lyö mulle luun kurkkuun ja tekee hatun.
Siellä taitaa olla pois Bartosak, Björninen, Iikkuli, Vainio. Aika hyvin siis nokittavat Tapparan poissaolot
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Aika mojovan kertoimen heittävät Pelicansille, 3,55. Mistä moinen? Virran Patu on ykkösessä taas, voi mun päiviäni, miehellä ei erotu enää mikään osa-alue, aloituksissa jonkinmoinen, iso osa tilanteistaan hyökkäyspäässä menee ohi kun arpoo syötänkö vai ammunko, Koitetaan puoliväliä. Toivottavasti lyö mulle luun kurkkuun ja tekee hatun.

Pelsun rosteri on ollut todella ohuehko viimeisen kuukauden. 5vs5 ok pelistä toiseen,maalinteko tökkii.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ihme matsi. Pelsu parempi yli puoleenväliin pelin alusta, mutta sitten Tappara vain kairasi räkämaaleilla ohi. Ihan kuin olisi nähnyt kaksi eri ottelua.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Todella sekava ottelu kaikinpuolin kaikilta paikallaolijoista tuomarit mukaanlukien. Jotenkin tuntui että onnekkaastikin Tappara nousi voittoon tänään. Pelsuille mielestäni selkeästi paremmat maalintekopaikat tänään, mutta kehno viimeistely ja Heljangon hyvä peli riitti tänään voittoon. Tappara ei ihmeitä esittänyt ja erittäin päämäärätöntä pörräämistä lähinnä ilman oikeaa vaaraa maalinteosta.

Tuomareilta kyllä taas varsin sakeaa viheltelyä läpi ottelun ja kolmas erä kruunasi kyllä esitystä. Pelsujen kultakypärän jäähy esimerksiksi tuomari ei osaa päättää antaako jäähyä ja vasta kun tilanne on johtamassa Pelicansin maalipaikkaan niin pilli soi. Sitten seuraavassa tilanteessa haisi niin tasoitteluvihellys kun olla ja voi kun viheltivät pelin poikki Tapparan maalintekopaikassa niin samantien jostain keksittiin jäähy. Pari minuuttia jäljellä niin erän selkein kamppi sitten päästettiin läpi sormien, totta kai.

Kaikenkaikkiaan kyllä pelillisesti ankea näytös, mutta 3 pistettä kelpaa. Pelsujen neloselle propsit siellä hyvä energia tänään pojilla.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Virta heräsi moitteista, ainakin pisteiden valossa. Tuomarit oli kyllä herkkänä, siisti peli ja kokoajan pilli vinkui. Säkällä voitettiin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös