Ti 12.2.2008 KalPa - Kärpät

  • 14 692
  • 79

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Vaikea kyllä sanoa mitä uhoa tarkoitat. Normaalit lätkän seuraajat kun harvemmin muille uhoavat. Tietysti jos jokin faniporukka jollain vierasreissulla on aukonut suutaan, ja sen takia on tullut ikuinen arpi sieluun, niin sille ei oikein voi mitään. Tottahan se pitää päästä jollain tavoin kostamaan.

Niin minä nyt satun olemaan sieltä tunteekkaasta päästä tätä faniutta. En minäkään pidä tappeluista, rasismista yms, mutta ärsyttää esim. se että SM-liigassa voi tulla kotijoukkueen fanipäätyyn vittuilemaan ilman mitään seuraamuksia. Ei Kuopiossa tarvitse pelätä, että joku päälle menisi. Ei mennyt eilenkään, kun muutama raketinkeksijä Oulussa siellä urpoili. Mutta sen verran pitäisi arvoa antaa vastustajalle että ymmärtäisi pysyä sieltä poissa. En sitten tiedä onko meidän poikia koskaan ollut siellä teidän fanipäädyssä aukomassa päätään? Toivon että ei.

Ja tunnen muutaman suht fanaattisen Kärppä-fanin hyvin. Vittuilu on molemminpuolista pelin aikana, mutta pelin jälkeen otetaan olutta ja puhutaan vaikka naisista. Oululaisten ei tietysti tarvitse nykyään enää kuittailla siihen malliin, koska kuittaus tapahtuu pelikentällä ja näinhän sen pitäisikin olla.

Eikä sinun Tretjak kannata opetella mitään muuta tyyliä kannattamiseen. Jokainen tyylillään ja luulen että kuulut kuitenkin enemmistöön.

edit: niin en tiedä missä olit silloin karsintapeleissä aikoinaan, mutta kovaa oli puhe ja uho ainakin meikäläisen ympärillä. En nyt jaksa siitä ruveta tässä ketjussa enempää jauhamaan, kun on mennyt offtopiciksi jo muutenkin...
 
Viimeksi muokattu:
Niin minä nyt satun olemaan sieltä tunteekkaasta päästä tätä faniutta. En minäkään pidä tappeluista, rasismista yms, mutta ärsyttää esim. se että SM-liigassa voi tulla kotijoukkueen fanipäätyyn vittuilemaan ilman mitään seuraamuksia.

Elikkäs karsinnoissa oli ihan 'ladotaan turpaan'/'haiskaa vitulle' uhoa? No se on perseestä. Sama jatkuu Niiralan montussa tänäkin päivänä? Se on kyllä hyvin vaikea uskoa. Sen uskon ihan varmasti, että jokaisessa hallissa joku vittuilee jollekin.

Ja tunnen muutaman suht fanaattisen Kärppä-fanin hyvin. Vittuilu on molemminpuolista pelin aikana, mutta pelin jälkeen otetaan olutta ja puhutaan vaikka naisista. Oululaisten ei tietysti tarvits nykyään enää kuittailla siihen malliin, koska kuittaus tapahtuu pelikentällä ja näinhän sen pitäisikin olla.

Eikä sinun Tretjak kannata opetella mitään muuta tyyliä kannattamiseen. Jokainen tyylillään ja luulen että kuulut kuitenkin enemmistöön.
Kyse ei tosiaan ole fanaattisuuden puutteesta. Itse en pystyisi pelaamaan tuolla tasolla, sillä peli ottaa mukaansa ihan älyttömän hyvin. Mutta en ole koskaan opetellut kohdistamaan fanaattisuuttani muihin kannattajiin tai kaukalon ulkopuolelle. En edes joukkueisiin. Pelin aikanakin pystyy hyvin käymään läpi pelissä olevia asioita, vaikka pelissä oleva asia vituttaisi. En näe ikäviä asioita mitenkään kenenkään muun syyksi kuin pelaajien ja tuomareiden, ketkä asioita siellä kaukalossa juuri sillä hetkellä tekevät. Enkä taida jaksaa opetella uusia kannustamisen muutoja. Ääntä lähtee edelleen suht mukavasti eikä kukaan juuri koskaan ala vittuilemaan värin tunnustamisesta.

EDIT: niin joo, etelässä tosin tiedetään paremmin, että värin tunnustaminen on junttia. Pitäisi ostaa pilottitakki.
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Elikkäs karsinnoissa oli ihan 'ladotaan turpaan'/'haiskaa vitulle' uhoa? No se on perseestä. Sama jatkuu Niiralan montussa tänäkin päivänä? Se on kyllä hyvin vaikea uskoa. Sen uskon ihan varmasti, että jokaisessa hallissa joku vittuilee jollekin.

Karsinoissa vedettiin turpaan molemmin puolin niin katsomossa kuin ulkonakin. Sain silloin siitä osani minäkin, mutta kovaa oli meno muutenkin, koska hallissa oli parhaimmillaan 1000 remuavaa ja humalaista oululaista. Loistavia tapahtumia tosin. Ei ole enää tuommoista. Mutta kyllä nykyäänkin tiedän tapauksia, jossa Kärppä-faneja on säilöön laitettu KalPa-Kärpät matsissa. Viina vie.

Siis nykyään minua vain ottaa eniten päähän se, että mennään väriä tunnustavan fanijoukon sekaan vittuilemaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Siis nykyään minua vain ottaa eniten päähän se, että mennään väriä tunnustavan fanijoukon sekaan vittuilemaan.
Eli provosoitumisesi tässä ketjussa johtuu tuosta?

Harmikseni, ei tästä ketjustä löytynyt juuri mitään kertomaa Viuhkolan pelistä. Itseä kiinnosti kovasti, miten sijoittuminen, liike ja kiekollinen peli meni. Mutta ehkä huomisen jälkeen tiedän enemmän.
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös