Hellgrenillä vähän epävarma alku. Vähän taitaa jänskättää.Blues aivan mankelissa jopa ylivoimalla, pitkä ilta tulee!
No johan tässä aikaa uuden kehittelyyn.Jypin kriisi on ohi
Ja Yli-Junnilalle potkut.Jypin kriisi on ohi
Juuri olin tulossa kehumaan noita että ihan tyylikkäät vieraspaidat.Jotenkin heikot ja halvan näköiset K-espoon paidat. Bluesilla muistaakseni oli aina todella tyylikkäät paidat.
Niissä ei ollutkaan mainoksia ja seuraukset tiedämme jokainen... Mieluummin näin.Jotenkin heikot ja halvan näköiset K-espoon paidat. Bluesilla muistaakseni oli aina todella tyylikkäät paidat.
Ilmeisesti vaihdellaan, hienoa!Onko tää Subin Liigakierros tarkoitus olla niinkuin Redzone? Vai näkyykö tässä vaan IFK-Kespoo, mutta missään ohjelmaoppaassa ei sitä ole mainittu?
Olin just tulossa mainitsemaan että mun mielestä K-Espoon peliasut hyvin onnistuneet ja tulee näyttämään kotona vielä nätimmältä. Mutta nää on näitä, toinen tykkää äideistä ja toinen tyttäristä ja sitä rataa.Jotenkin heikot ja halvan näköiset K-espoon paidat. Bluesilla muistaakseni oli aina todella tyylikkäät paidat.
Joo oli kyllä aneemista vaikka on saanut sitä harjotella. Pitäisi Ilveksen kerran voittaa niin voisi taas matkia, miten se hoidetaanTapparan mestaruusjuhlat on niin vaivaannuttavaa katseltavaa ettei hallissa ole varmaan ketään jonka mielestä neljäs putkeen olisi hyvä juttu.
Edelleen kaipaa harjoitusta.Tapparan mestaruusjuhlat on niin vaivaannuttavaa katseltavaa ettei hallissa ole varmaan ketään jonka mielestä neljäs putkeen olisi hyvä juttu.
Onhan se totta, että Liiga kaipaisi uutta mestaria.Kautta mennyt 15 minuuttia ja Ilves fanit jo itkee kuinka Tappara tekee kaiken väärin. On liigakausi hienoo aikaa
Sepin korvanappiin meni tietoKanada 3 - Suomi 0
Kalpa voisi vaikka alkaa tekemään asiat huonosti kuten Tappara niin voisi tulla uusi mestariOnhan se totta, että Liiga kaipaisi uutta mestaria.