Ti 10.3.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 37 765
  • 635

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Nonih. Selvä maali - hylky. Kyseenalainen maali - hyväksytty. Liigan kurinpito - edelleenkin perseestä.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Miten helvetissä tommonen si hyväksytään jos edellinen hylättiin. Nyt Tuppurainen esti oikeasti torjumisen
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä HPK! Tapparalla mitään hätää, tää on Jukan uus vittumainen juoni. Joka jengi nöyryyttää runkkiksen lopussa viime sekunneilla. Sitten pudotuspeleissä tekee saman vihulaiselle. Kattokaa vaan!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sillä aikaa kun Raumalla keskitytään päähän taklauksiin ja naureskeluihin, IFK ja KooKoo halailee Levosen ulos kaukalosta.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten helvetissä tommonen si hyväksytään jos edellinen hylättiin. Nyt Tuppurainen esti oikeasti torjumisen
No ei kyllä varmaan varsinaisesti estänyt, kun torjunta-asento romahti muutenkin. Mutta enemmän varmasti syytä oli kuin ensimmäisessä.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Kurinpito on kyllä perseestä, mutta jos tarkkoja ollaan, niin kurinpidolla ei ole mitään tekemistä maalien tarkastelujen kanssa.
Noh ok, ollaan pedantteja, Liigan tuomaritoiminta sitten. Jos tuntuu paremmalta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kiitos Tappara. Runkosarjan voitto olisi ollut otettavissa niin nyt saatetaan olla sijalla 5.
Onneksi jukan aika on kohta ohi
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vaikka oman kannattaman joukkueen tekeminen on ollut läpi kauden myötähäpeä levelillä, niin Tuccajukan suojattien absurdit kolmannet erät jaksaa kerta toisensa jälkeen naurattaa. Olisin varmaan kirvesrintojen fanina aivan vitun sanaton tälle tekemiselle, tai siis oon mä nytkin, vähän eri valossa vain.
 
Vaikka oman kannattaman joukkueen tekeminen on ollut läpi kauden myötähäpeä levelillä, niin Tuccajukan suojattien absurdit kolmannet erät jaksaa kerta toisensa jälkeen naurattaa. Olisin varmaan kirvesrintojen fanina aivan vitun sanaton tälle tekemiselle, tai siis oon mä nytkin, vähän eri valossa vain.

No kyllä ne ainakin täällä naurattavat ja ketjuista päätellen monessa muussakin Tapparataloudessa.

Onhan tuo legendaarista menoa.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Onko aika kullannut muistot vai mieli sulkenut kauhukuvat mielestä?
Se oli just tällaista. En voi edes olla vahingoniloinen, koska muistan nuo tunteet liian hyvin.
Ei se koskaan näin paha ollut että viime sekunneilla näin useasti.

Voin muistaa väärinkin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös