Ti 10.11.2020 Jokerit - SKA Pietari

  • 19 352
  • 173

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Huoltajat vois käydä heittääs ulko-oven nurkalle Frimanin kamat et Järvinen saa oman pukukaapin. Pelaamattomuus huomioidenkin aivan eri sarjan kundi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näitä turhia jäähyjä pitäisi välttää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Luoto kävi taas hukkaamassa kiekon ja Aaltonen kiitti.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, Viitasalo on kyllä ollut hyvä. Toivottavasti saa peliaikaa jatkossakin.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Viitasalo jatkossakin rotaatiossa ja pikkuroolissa mukana. Positiivinen suoritus. Ja kyllä mä niin tykkään ku Joonas laittaa miestä omissa seinille.
 

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viitasalolle ehdottomasti parit pelit lisää tällä kaudella. Perusvarmalta näyttää peliaaminen, eikä näytä edes jännittävän.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Miten se nyt menis kun siellä on kahdeksan paljon parempaa pakkia edessä joista jo kaks on muutenkin poppareilla per peli?
No ainahan siitä voi potkia kallispalkkaisempia rotaatiopelaajia muualle. Enkä nyt tällä otannalla sanoisi, että hirveästi huonommin pärjää kuin esim. Friman.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mä tosta Järvisestä olen tänään digannut. Toi äijä pystyisi Lauridsenin roolin vetämään.
Tämmöstä Järvistä olen tonne puolustukseen toivonutkin. Mutta on meillä sentään Friman. :D
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Lindbäckiltä olisi tosiaan vaadittu mahtipeli. Nyt sitä ei saatu. Yritystä riittää, mutta virheistä rangotaan. Joensuu pelannut hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös