Ti 1.6.2021 Otteluseuranta (12. kisapäivä)

  • 73 409
  • 1 573

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Taitaa olla tuolla studiossa nautittu muutakin kuin pelin antimista. Tertsi ainakin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Oonko ainut jonka mielestä Osman Olkinuora on todella erikoisen näköinen gubbe?

Toisin kuin Anton Lundell joka on komea könsikäs.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tuo toistui niin monta kertaa Schumin voittaessa, että se tulee lähes automaattisesti.

Minä olin todennäköisesti vaihtanut tuossa vaiheessa jo kanavaa. Meni vähän maku koko touhusta (vrt. Loeb rallissa ja nyt Hamilton F1:ssä).

Ei jäänyt mihinkään muistilohkoon itselläni.
 

kutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Liitteet

  • 71VDB-FQXjL._AC_SL1402_.jpg
    71VDB-FQXjL._AC_SL1402_.jpg
    147,7 KB · kertaa luettu: 108

kutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, kaikki tietää, että Britannia taistelee voitosta.

Olisihan se raukkamaisinta, mitä ihmiskunta tietäisi, jos itse ei taistelisi, samaan aikaan Venäjä, USA ja Kanada tappelevat tosissaan.
En nyt ole satavarma heititkö vaan täkyn, mutta täsmennän että Tertsi siteerasi ennen lomautusta Churchilliä ja näytti lopuksi V-merkkiä, jonka käänsi vielä kahden sormen tervehdykseksi. Tietämättään, tietäen tai kuinka vaan. Kyllähän tuota on tulkittu moneen suuntaan.
Ei mulla Lehterää vastaan mitään ole. Homma ei natsannut, sopimusta jatkettiin jostakin syystä jne. eli jos valmentajan paikka löytyy jostakin, niin jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210601-232846_Firefox.jpg
    Screenshot_20210601-232846_Firefox.jpg
    617 KB · kertaa luettu: 96

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Oletkohan kärsinyt täyden muistinmenetyksen koskien vuotta 2019? Silloin oli oikeasti vastassa NHL-joukkueita pudotuspeleissä järjestyksessä Ruotsi, Venäjä, Kanada. Suomi pystyy voittamaan tämän turnauksen Tsekin ihan vaan hyvällä omalla pelillään, siihen mitään muita kummallisuuksia tarvita.

Vai oletko ehkä ironinen ja vain parodioit tämän ketjun pahimpia pessimistejä ja Suomen haukkujia?

Tsekin pelityyli on myrkkyä Leijonille, ollut mielestäni jo pitkään. En mä dissaa Suomen jengiä ja ymmärrän hyvin että Jalonen on valinnut tuon tälle kokoonpanolle sopivimman pelitavan tuloksen maksimoinniksi. Ei ole kaunista mutta tehokasta. Tsekkiä vastaan en vaan usko että tuo toimii yhtä hyvin. Toivon olevani väärässä.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Älä jinxaa. Ensi vuonna on Olympialaiset niin ketään ei kevään kisat enää kiinnosta ja mennään vielä mestismiehistöllä.

Suomen lähes kaikilla potentiaalisilla pleijareista putoavilla änärimiehillä loppuu sopimus kauteen 21/22 joten ihan yhtä europitoisella miehistöllä mennään kotikisat mitä nytkin. Toki aina voi käydä niin hyvä tsägä että Carolina tippuu ja Aho ja Teräväinen vapautuu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös