Ti 1.12.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 9 742
  • 177

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tammela tolppa.. ei hattua vielä :)
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kauden paskin peli Sportilta. Aina sama juttu näitä heikompia joukkueita vastaan...
Tappara voitais näillä näytöillä lähettää HIFK:n mukana Mestikseen muutaman muun jengin lisäksi.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tammela!!!!! Hattu!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
4-0 Me Tammelat. Kyllä nyt jonneja hatuttaa.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tammela hattutemppu, tyhjiin 4-0.

Harmi vain, että Lukon kupla puhkesi jo KalPaa vastaan. Vai oliko se Tapparaa vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hyvä Lukko. Hyvä Jonne. Hyvä Lassi. IFK: dunkkuun tuli jälleen raumalaisilta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Sport näyttää siltä alkukauden Sportilta. Helvetinmoinen tsemppi ja pelaajat toisensa jälkeen syövät kiekkoja.

"Täs on turha niinku lässytellä et "yks tsemppaa hyvin ja yks antaa kaikkensa joukkueelle. On asenne on kohdallaan. Tottakai! Nehän on perkele peruskiviä jalkapalloon! Kyl mää niinku sanon et jos sä et tee maalin maalia, puhutaan nyt vaikka hyökkääjästä, jos sää et tee jumalauta maalin maalia, ja jos mun täytyy vielä valmentajana sanoo et joo mut on kova tsemppi. Sehä on vähintä mitä pitää tehdä! Jos mä en perkele osaa tehä maaleja, niin sit mä ainakin revin joukkueelle kaikkeni." - Pasi Rautiainen
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Racthoviina imee taas. Ihmeellisesti oli tuossakin sijoittunut ja Stålberg saa sijoittaa kiekon ihan tyhjään häkkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös