Ti 1.11.2022 HIFK - JYP

• 11 054
  • 366

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Saa nähdä onko HIFK saanut suunnan käännettyä, kun ottivat lauantaina kauden ekan vieravoiton (vs. HPK 2-3 ja). Helsinki on ollut pitkään JYPille vaikea paikka ja JYP onkin ottanut siellä viimeisen 10 vuoden aikana vain 4 varsinaisen peliajan voittoa.

HIFK 1, 2, 3 - JYP 2, 3, 4

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
JYP tänään

1. Turkulainen - Platzer - Puustinen
Winberg - Niku
2. Rooba - Christoffer - Gardiner
Teves - Suhonen
3. Salonen - Vidgren - Kemell
Peltola - Ottavainen
4. Lahtinen - Lassila - Petman
Kakkonen

Laurikainen (Parkkinen)

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP tänään

1. Turkulainen - Platzer - Puustinen
Winberg - Niku
2. Rooba - Christoffer - Gardiner
Teves - Suhonen
3. Salonen - Vidgren - Kemell
Peltola - Ottavainen
4. Lahtinen - Lassila - Petman
Kakkonen

Laurikainen (Parkkinen)
Itse olisin vaihtanut keskenään Salosen ja Lahtisen pelipaikat koska Lassila & Lahtinen samassa ketjussa näyttää aika riskaapelilta PAPP:ssä!
Lisäksi Kakkonen ehdottomasti Tevesin pariksi kuten aikaisemminkin.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saas nähdä kuinka mäkeen JYPillä menee, kun tämäkin ikäloppu mulkoilee noordiksen lehtereillä ihan fyysisesti paikalla. Hyvä peli toiveissa ja Lahtiselle laitan henkistä tsemppiä, kun viimein pääsee laatikkoon, veikkaan, että jos onnistuu, onnistuu myös JYP.

Itse kun kävin viimeksi Nordiksella niin taisi olla tennislukemat HIFK 6 JYP 0. Tähän päälle sain siltä reissulta pienen kylmettymisen seurauksena keuhkoputken tulehduksen. Piti juoda stadikan vieressä kallioilla pari kaljaa eikä ollut tarpeeksi päällä. Hyvä reissu.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sellainen fiilis niskassa että JYP jatkaa Helsinkiläisten ahdinkoa. Lopputulos 2-5.
En tiedä, mistä tämä mun perversioni johtuu, mutta löin jälleen rahani Hifkille. Lähes aina on pettänyt, mutta jokin sisäinen ääni aina käskyttää. Mitä helvettiä.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Vaikea peli varmasti tulossa...mulle. Vituttaa jo ennakkoon kun Mertarannan mukaan JYPin Peetman pyyhkäisee matalan laukauksena reppuun.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Pääsi sitten Mertaranta vetämään Pelicansin maalivahdit tämänkin otteluparin alkuun.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Rooban 30 maalia ja Gardinerin HIFK-pesti mainittu. Vielä saksan kakkosliigan tehot antaa odottaa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kail Potser?

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Yllättäen JYP ei tee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy