Tähänkö tämä jo kaatui?Paikan päälle mennään, joka on yleensä tiennyt et turpaan tulee, mutta kyllä se kelkka pitäisi joskus kääntyä - se päivä on tänään.
Itse olisin vaihtanut keskenään Salosen ja Lahtisen pelipaikat koska Lassila & Lahtinen samassa ketjussa näyttää aika riskaapelilta PAPP:ssä!JYP tänään
1. Turkulainen - Platzer - Puustinen
Winberg - Niku
2. Rooba - Christoffer - Gardiner
Teves - Suhonen
3. Salonen - Vidgren - Kemell
Peltola - Ottavainen
4. Lahtinen - Lassila - Petman
Kakkonen
Laurikainen (Parkkinen)
Saas nähdä kuinka mäkeen JYPillä menee, kun tämäkin ikäloppu mulkoilee noordiksen lehtereillä ihan fyysisesti paikalla. Hyvä peli toiveissa ja Lahtiselle laitan henkistä tsemppiä, kun viimein pääsee laatikkoon, veikkaan, että jos onnistuu, onnistuu myös JYP.
En tiedä, mistä tämä mun perversioni johtuu, mutta löin jälleen rahani Hifkille. Lähes aina on pettänyt, mutta jokin sisäinen ääni aina käskyttää. Mitä helvettiä.Sellainen fiilis niskassa että JYP jatkaa Helsinkiläisten ahdinkoa. Lopputulos 2-5.
Vähintään matala laukaus on vaarallinen, jos ei sipaise reppuun.Vaikea peli varmasti tulossa...mulle. Vituttaa jo ennakkoon kun Mertarannan mukaan JYPin Peetman pyyhkäisee matalan laukauksena reppuun.