Thrash metal (on nuorten miesten laji)

  • 18 681
  • 183

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Jay Weinberg Suikkareihin.
Hieno uutinen supervanhalle fanille. Eipähän jää keikat taaskaan kiinni rumpalista ja Trujillon poika bassossa lisää mielenkiintoa entisestään. Weinberg on myös mukana uusilla Infectious Grooves biiseillä. Jos funkimpi crossover kiinnostaa niin kannattaa ottaa haltuun ainakin bändin debyyttialbumi. INFECTIOUS GROOVES Record First New Song With Ex-SLIPKNOT Drummer JAY WEINBERG
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei sais nauraa, mutta aina kun olen googlen kautta olkoot se vaikka juutuupin suora haku hakenut suikkareita tulee sama ilmo.
 

Liitteet

  • heheh.png
    heheh.png
    39,7 KB · kertaa luettu: 137

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mitä enemmin ajattelen niin Mike Muir, Tye Trujillo ja Jay Weinberg sekä pari niin sanottua old schoolia bändissä, ei voi olla muuta kuin superlaatua.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei sais nauraa, mutta aina kun olen googlen kautta olkoot se vaikka juutuupin suora haku hakenut suikkareita tulee sama ilmo.
Pistä vastaukseksi All I wanted was a Pepsi, just one Pepsi and she wouldn't give it to me.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Pitääkin laittaa Fistful soimaan. Kuten olen varmaan sanonutkin, tykkään Big4 ekoista levyistä, niissä on sitä raakaa vimmaa, joka tuotannon, soittotaidon ja iän ym. karttuessa muuttaa muotoaan.

( Tosin Fistfulilta skippaan aina levy-yhtiön mukaan haluaman coverin I'm Eighteen. )
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
D.R.I.! Vaikka onkin crossover-thrashia. Kuuntelussa levy ”Dealing with it” vuodelta -85, käsittämättömän kova. Ostin silloin aikoinaan vinyylinä, kun alkoi oma juttu musiikin suhteen lopullisesti löytyä. Tämä oli varmaan siinä -89 tai jopa -90.
Helvetti että on kovaa tavaraa.
 
Viimeksi muokattu:

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Kerry Kingin Residue tippui ja.. Meh, kaikki on tehneet nuo ja breakdown on melkein pakollista. Ok laulaja, toisin kuin Slashillä.

Oon niin vitun vanha. Jonkun bluesin tai jazzin kans sitä ei niin huomaisi. Rockissa huomaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös