Thomas Nykopp, HIFK

  • 99 622
  • 330

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Harmi tosiaankin Nypsin puolesta. Riippuu nyt tietenkin vamman laadusta mutta aika paha saa olla että hokkarit naulaan vielä tarvitsisi ripustaa. Kunnossa ollessaan ihan kelpo sentteri ollut liigassa. Pelityyli omaan silmään näyttänyt aika holtittomalta myöskin, tuntuu ettei itsesuojeluvaistoa ole, vaikka ilmeisesti kipukynnys on alhainen. Toivon kuitenkin paranemista ja jatkoa uralle mikäli näin haluaa, eikä sekään haittaa jos roikkuu varustepalkalla mukana palkkalistoilla ensikin vuonna, kunhan hänen pelaamisen varaan ei ole laskettu.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Paranemisia Nypsille ja jatkoja jonkun muun lajin parissa. Vapaa Herra Ramstedt voisi vaikka esitellä jääpallon saloja.
Jos huhut Otto Paajasen tulosta meille pitävät paikkaansa ja Paajasen on tarkoitus korvata Nykopp niin silloin voidaan sanoa, että ainakin yksi pelipaikka on paremmin hanskattu ensi kaudeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Pakko palata hetkeksi toivottamaan Nypsille voimia ja tsemppiä!

Kaikki jotka toivoo jotain hiuksista vittuun meininkiä voi mun puolesta painua itse.

Kaveri on tsempannut ja blokannut kiekkoja vuosien ajan IFKlle ja taistellut. Ei näköjään kuntoutunut enää viime kevään isosta loukista tälle kaudelle, mutta on antanut sydämensä tälle jengille näiden vuosien ajan.

Ei muuta kun kroppa kuntoon ja mieli virkeäksi!
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Pakko palata hetkeksi toivottamaan Nypsille voimia ja tsemppiä!

Kaikki jotka toivoo jotain hiuksista vittuun meininkiä voi mun puolesta painua itse.

Kaveri on tsempannut ja blokannut kiekkoja vuosien ajan IFKlle ja taistellut. Ei näköjään kuntoutunut enää viime kevään isosta loukista tälle kaudelle, mutta on antanut sydämensä tälle jengille näiden vuosien ajan.

Ei muuta kun kroppa kuntoon ja mieli virkeäksi!
Olet osa IFK:ta vaivaavaa ongelmaa.
Logolle pelaaminen ja sydämensä antaminen on aivan epärelevanttia jossei tulosta tule. Nypsi on parhaimmillaankin keskinkertainen pelimies, jonka varaan ei voi laskea yhtään mitään jatkuvasta hajoilusta johtuen. Miehen PO-pelimäärät kertovat kaiken oleellisen. Silloinkun miestä eniten tarvitsisi, ei hän ole käytettävissä. Ulos ja äkkiä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Olet osa IFK:ta vaivaavaa ongelmaa.
Logolle pelaaminen ja sydämensä antaminen on aivan epärelevanttia jossei tulosta tule. Nypsi on parhaimmillaankin keskinkertainen pelimies, jonka varaan ei voi laskea yhtään mitään jatkuvasta hajoilusta johtuen. Miehen PO-pelimäärät kertovat kaiken oleellisen. Silloinkun miestä eniten tarvitsisi, ei hän ole käytettävissä. Ulos ja äkkiä.

Olet osa ihmisyyden ongelmaa, jossa urpoille on annettu mahdollisuus nimettömänä huudella netissä ihan mitä vain ja syy miksi vähennän jatkoajan käyttöäni. Viestisi, jossa spekuloit, että parempi olisi jos Nykoppin leikkauksessa menisi jotain vikaa niin ei tarvitsisi kaveria nähdä punaisissa oli niin dille, vajaamielinen, että.... no ihan sama. Tsemppiä valitsemallasi tiellä.

Mulle seuralle ja logolle taisteleminen on merkittävä juttu ja arvostan sitä pelaajassa. Olen nähnyt sitä Nykoppissa. Niin on useampikin ammattivalmentaja ja miestä on peluutettu arvokkaissa hetkissä. Tällä kaudella hän oli huono ja vain varjo mistään mitä joskus oli ollut. Syy on oletettavan ymmärrettävä, kun on noin pitkä ja koko kesän treenin vienyt loukkaantuminen alla. Eipä mulla muuta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Nykopp on mulle ollut aina taistelija. Taistelija joka pelaa seuralle... aina. Myös tärkeä siksi koska kävi pelaamassa matsin HCK:ssa Keravalla. Siinäkin matsissa Nypsi antoi kaikkensa, oli kentän hahmo. HIFK/HCK on ollut mulle ideaalisin combinaatio. DonTirri voi puolestani suorittaa autofellaation ja vastaanottaa supporter-kumikana rewardin ehkä paskimmasta postauksesta ever. Jos toivoo yhdelle omistamme leikkauksen epäonnistumista jne. Vois mun puolesta lähtee menee vielä kun voi.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikkea hyvää Nykopille, mutta olihan tuo jatkosopimus aivan surkea veto Salmelaiselta. Nyt sitten kuntoutellaan taas loppukausi ja ensi kaudella taso lienee vielä huonompi kuin tällä kaudella.

Oli vielä ennen tätä kautta hyvä pelaaja ne harvat pelit mitä aina pelasi. Väkisinkin alkaa näkymään pitkät loukkaantumiset. Ehkä parempi olisi hänenkin yrittää jatkaa muualla uraansa, mutta kuntouttaa toki itseään vielä ensi kauden IFK:ssa kun sopimusta vielä vuosi jäljellä.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Jokohan nyt tästä turhakkeesta pääsisi eroon? Täytyy vissiin toivoa että leikkauksessa menee joku vituiks, sillä mikään muu ei vissiin Nypsin paluuta punaisiin estä.
Lasista tehty pakkasukko jonka pelin taso on jossain rautaliigan ja suomisarjan välillä.

Yksi asia miksi arvostan IFK-perhettä on se, että tyylitaju on lähtökohtaisesti aina löytynyt. Sinusta ei voi vastaavaa sanoa. Kaikkea hyvää jatkoon, toivottavasti ei tarvitse koskaan tutustua sinunkaltaiseen ihmiseen.

Punainen, stadilainen, taisteleva ja snadin arrogantti. Termejä, joilla voi kuvailla IFK:ta ja samalla Nykoppia. Jos mies pysyisi kasassa, olisi helposti top4-liigajengin 3. sentterille vaaditulla tasolla. Harmi ettei pysy, ja eiköhän tämän takaiskun jälkeen mietitä uran jatkoa aika vakavasti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Yksi asia miksi arvostan IFK-perhettä on se, että tyylitaju on lähtökohtaisesti aina löytynyt. Sinusta ei voi vastaavaa sanoa. Kaikkea hyvää jatkoon, toivottavasti ei tarvitse koskaan tutustua sinunkaltaiseen ihmiseen.

Penalttia näemmä napsahti pari viikkoa. Jäänyt mieleen edellinen keissi jossa toivottiin tuomareille puukkoa Jokerien matsin jälkeen. Snadisti hämmentäviä fantasioita.

Itse asiasta, Nypsi on niitä pelaajia joille toivoisin onnistumisia koko sydämestäni. Kyllä sieltä erittäin punainen sydän rinnasta löytyy, aivan varmasti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotaan Nykopille kaikkea hyvää - pari vaikeaa kautta alla ja mies ei ole pystynyt näyttämään missään vaiheessa parasta potentiaaliaan. Nuori kaveri, jolla pelivuosia vielä runsaasti jäljellä. Ja hiukan jo aiempiin viesteihin viitaten; juuri tällaisilla hetkillä myös jääkiekon pelaajat kaipaavat tukea, ymmärrystä ja empatiaa ja jokainen kirjoittaja voi edellä mainittuja halutessaan osoittaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olet osa IFK:ta vaivaavaa ongelmaa.
Logolle pelaaminen ja sydämensä antaminen on aivan epärelevanttia jossei tulosta tule. Nypsi on parhaimmillaankin keskinkertainen pelimies, jonka varaan ei voi laskea yhtään mitään jatkuvasta hajoilusta johtuen. Miehen PO-pelimäärät kertovat kaiken oleellisen. Silloinkun miestä eniten tarvitsisi, ei hän ole käytettävissä. Ulos ja äkkiä.

Samaa mieltä siitä, että Nypsin varaan ei voi yhtään mitään laskea ja jatkosopimus oli virhe, mutta että toivoo jonkin menevän leikkauksessa pieleen niin en tiedä edes mitä sanoa. Ja itse väitän, että parhaimmillaan ilman loukkaantumisia Nykoppista olisi voinut kuoriutua erinomainen sentteri, olihan tuo terveenä alempiin ketjuihin suorastaan eliittiä. Tällä kaudella loukkaantumiset ovat sitten näkyneet tasossa jo isosti.

Harmi juttu tämä Nykoppin tilanne, mutta ei yllättävä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Narri kasvatti vaikka moni ei sitä tunnu muistavan. Ei sinänsä minulle mitään merkitystä ole. Hienoa jos kaveri kuntoutuisi mutta vaikealta tilanne tuntuu. Onko fysiikka liian huono kun loukkaantumisia tulee jatkuvalla syötöllä vai mistä johtuu.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Narri kasvatti vaikka moni ei sitä tunnu muistavan. Ei sinänsä minulle mitään merkitystä ole. Hienoa jos kaveri kuntoutuisi mutta vaikealta tilanne tuntuu. Onko fysiikka liian huono kun loukkaantumisia tulee jatkuvalla syötöllä vai mistä johtuu.

Jos tarkkoja ollaan niin Karhu-Kissojen, toki pitkä junnuhistoria Narreissa. Ei se sitä poista, että terveenä ollessaan erinomainen ja hyvin HIFK:n näköinen pelaaja.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Otteluketjussa jo kehaisinkin, mutta jatketaan täällä. Oli loistava peli Nypsiltä tänään. Ilahdutti nähdä maalin jälkeiset tuuletukset, joista näki, että taisi maistua aika hyvälle. Selvästi sai lisää virtaa ja hyvä tsemppiä oli päällä läpi matsin.

Huomautettakoon vielä, etten ole erityinen Nykoppin fanipoika. Mutta niillä korteilla pelataan jotka on jaettu. Ja ilahduttaa jokaisen pelaajan onnistuminen, etenkin kun taustalla on vaikeampia aikoja.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuskin täällä on ketään jota ei ilahduttaisi Nykoppin onnistumiset. Sitkee kaveri ja viimeisen päälle joukkuepelaaja. Saanut hyvän kauden alun, mutta kyllä meistä jokainen tietää mikä se kysymysmerkki miehen ympärillä on. Kaikki me toivotaan ehjää kautta miehelle, ihan jo Nykoppin itsensä takia, mutta kuinka moni olisi edes valmis lyömään vetoa, että pelaa vaikka edes sen 40 peliä + playoffit?

Toivottavasti, toivottavasti mies pysyisi nyt ehjänä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nypsin aloitusprosentti on hyvä 3 matsin jälkeen. 31 aloitusta ja 67,7%. Sen lisäksi mielestäni jokaisen lähetyksen tilastoissa on ollut IFK:n nopein luistelija. Liike näyttää kentällä paremmalta kuin aiemmin, mutta toki siinä luistelussa on vielä tekemistä. Tänään täytti 4. sentterin tontin ihan hyvin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hienoa, että ketju nousee. Jatkan siitä mihin tuolla hymyilyttää -ketjussa jäin.

Musta olisi vain hienoa, että Nykopp saisi upean ja kohtuu ehjän kauden alleen. Uhrautuva ja joukkueen eteen taisteleva kundi, jolle toivoo hyvää. Riippumatta siitä mikä meidän materiaali on keväällä.

Tänään yksi jengin tärkeimmistä ja on meidän paljon alottavista senttereistä selkeästi paras (67%) kolmen pelin jälkeen. Tälläisiä pelejä lisää.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hienoa, että ketju nousee. Jatkan siitä mihin tuolla hymyilyttää -ketjussa jäin.

Musta olisi vain hienoa, että Nykopp saisi upean ja kohtuu ehjän kauden alleen. Uhrautuva ja joukkueen eteen taisteleva kundi, jolle toivoo hyvää. Riippumatta siitä mikä meidän materiaali on keväällä.

Tänään yksi jengin tärkeimmistä ja on meidän paljon alottavista senttereistä selkeästi paras (67%) kolmen pelin jälkeen. Tälläisiä pelejä lisää.

Motoriikka on parantunut ja luistelu mennyt eteenpäin, vaikka se vähän hetkittäin onkin sellaista haparointia. Toki vähemmän on katollaan koska painopiste selvästi alempana ja luistelu on kokonaisvaltaisempaa eikä sellaista repimistä. Mä luulen, että kun motoriikka paranee, vähenee loukkaantumiset sillä pystyy blokkaamaan paremmin ja reagoimaan paremmin erilaisissa riskitilanteissa. Mutta.. mä en kirjoittanut tätä, enkä halua enää asiaa ajatella, ettei mene liian jinxailuksi. Ehkä sen vuoksi tämä ketju pitäisi laittaa kiinni ja avata toukokuun puolessa välissä uudelleen.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olen tosi iloinen Nypsin pelistä tänään. Eikä vain maalista vaan että liike oli hyvää ja muutenkin näytti paremmalta kuin pitkään. Olin jo luovuttanut mutta hyvä että hän ei luovuttanut. Nykopp on iso kaveri ja aika fyysinen ja sekin on tärkeä asia tuossa joukkueessa kun ei isoja kavereita paljon ole. Illan positiivisin yllätys.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Illan positiivisin yllätys.

Alkaisko pelaajalla itselläänkin ns. kellot soimaan, että nyt on tultava tulosta pelin kautta kun viimeinen sopparivuosi käynnissä? Ilolla tervehdin tätä ja jos näyttää hyvältä kauden aikana niin 1v jatkolappu vaan.

Mutta vasta on reissu alkanut joten ei mitään kiirettä. Ilkeästi/realistisesti sanottuna Nykopp ei ole mikään ’must sign asap’ pelaaja tällä hetkellä. Katellaan. Mutta hyvä oli alku!
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Nypsi on tavallaan tosi turhauttava tapaus. Kyllähän miehellä käsiä on ja pelikäsityskin tuntuu olevan kunnossa. Kuka tietää minkä tasoinen pelimies herrasta olisi saatu jossei mies olisi niin lasinen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nypsi on tavallaan tosi turhauttava tapaus. Kyllähän miehellä käsiä on ja pelikäsityskin tuntuu olevan kunnossa. Kuka tietää minkä tasoinen pelimies herrasta olisi saatu jossei mies olisi niin lasinen.

Tämä on ihan mielenkiintoinen pointti. Kaudella 17-18 teki kuitenkin 45 otteluun rooliinsa nähden mukavat pisteet 9+12=21, +7 ja vielä tuolloin näytti, että aineksia voisi olla aivan hyvin jopa vakiorooliin 3. sentteriksikin. Sitten tuli täysin pilalle mennyt viime kausi, joka toi melkoista takapakkia tuohon varsin nousujohteiseen kehityskäyrään.

Toivottavasti se parin kauden takainen taso sieltä taas löytyy!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tosi iloinen Nypsin pelistä tänään. Eikä vain maalista vaan että liike oli hyvää ja muutenkin näytti paremmalta kuin pitkään. Olin jo luovuttanut mutta hyvä että hän ei luovuttanut. Nykopp on iso kaveri ja aika fyysinen ja sekin on tärkeä asia tuossa joukkueessa kun ei isoja kavereita paljon ole. Illan positiivisin yllätys.

Mä olen ihan yhtä iloinen sinun @mixu positiviisesta vireestäsi! Olet kirjoittanut monta viestiä, joista tällaisen yltiöpositiivisen tyypinkin on ollut helppoa tykätä.

Kausi on alkanut hämmentävän hienoissa merkeissä. Vau!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mä olen ihan yhtä iloinen sinun @mixu positiviisesta vireestäsi! Olet kirjoittanut monta viestiä, joista tällaisen yyberpositiivisen tyypinkin on ollut helppoa tykätä.

Kausi on alkanut hämmentävän hienoissa merkeissä. Vau!
Olen tälläinen apina että kun menee hyvin niin olen täpinöissä ja kun huonommin niin myyn maani. Se on vaan luonnekysymys eikä kuitenkaan niin tärkeä. Tärkeintä on kuitenkin se että Ifk on aina ykkönen. On selvitty Mobergin loppuvuodet ja Föönin aika. Sen rinnalla tämä nykyjuttu on täyttä juhlaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös