THN kausikirjan arvosanat suomalaisille

  • 2 928
  • 24

Phillyflu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, Rangers
THN:n 2001-02 kausikirjassa annetaan kaikille NHL:ssä viime vuonna pelanneille arvosanat tyyliin A+...D-.Tässä suomalaisten:

Tomi Kallio: B
Jarno Kultanen: C
Mikko Eloranta: C
Toni Lydman: C
Sami Kapanen: B
Ville Nieminen: C+
Jyrki Lumme: D
Sami Helenius: C+
Jere Lehtinen: B
Janne Niinimaa: B+
Olli Jokinen: D-
Jere Karalahti: B
Antti Laaksonen: C
Saku Koivu: A
Kimmo Timonen: B+
Jani Hurme: C+
Sami Salo: C+
Ossi Väänänen: A-
Janne Laukkanen: C-
Miikka Kiprusoff: B
Teemu Selänne: C!!
Juha Ylönen: C-
Aki Berg: C+

Aika jänniä arvosteluja jotkut. Lisäksi siellä on esim Detroitiss Hasek A- ja Manny Legace A. arvosanat perustunevat viime kauden esityksiin. Jarkko Ruudulla ja AJ niemellä ei ollut arvosanaa.

Samaisessa opuksessa on muuten juttu suomalaisten maalivahtien esiinmarssista pohjois-amerikkaan.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Black Adder

Ilmeisesti arvosrtelut tehty sen mukaan mikä on yksilön oma paras taso. Esim. Teemulla ei menny viime kausi putkeen.
 

Rocco

Jäsen
THN arvostelee pelaajat suhteutettuna heidän omaan tasoonsa.

A: Supertähdet ovat omalla tasollaan, keskitason pelaajat ylittävät oman tasonsa, roolipelaajat ylittävät oman tasonsa reilusti

B: Supertähdet ovat hieman alle oman tasonsa, keskitason pelaajat pelaavat omalla tasollaan, roolipelaajat ylittävät oman tasonsa.

C: Supertähdet ovat reilusti alle oman tasonsa, keskitason pelaajat alittavat oman tasonsa, roolipelaajat pelaavat omalla tasollaan.

D: Supertähdet ovat aivan tuuliajolla, keskitason pelaajat ovat reilusti alle oman tasonsa, roolipelaajat alittavat oman tasonsa.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Onko näössäni vikaa vai miksi Teppo Numminen puuttui listalta kokonaan?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin kuvaa Jokisen kautta tuo d-, aika paljon enemmän vissiin odotettiin. Niemisen c+ on pikkasen alakanttiin. Aika työn Ville meinaan teki raivatessaan tiensä mestariksi asti. Olisi ollut b:n arvoinen.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
CEET

Laaksonen ja Kultanen olisivat ansainneet been. Nieminen b+.

Super-Teemulle c-.

Muuten lista näyttää ihan kelvolliselta.

Joko tämä THN:n kausikirja on myynnissä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kausikirja löytyy hyvinvarustetuista kirjakaupoista ja vahvistaa käsitystä miksi THN:a pidetään kiekon "raamattuna". Todellinen must kaikille änäristä kiinnostuneille ja lyö laudalta kaikki muut vastaavat julkaisut. Sitä lukiessa tulee monasti miettineeksi miksi kotoisesta liigasta ei tehdä vastaavia kirjoja. Meidän kiekkolehtien kausiennakot ovat THN:n vastaavan rinnalla pelkkiä kevätpörriäisiä.
 

Phillyflu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, Rangers
Teppo Numminen

Viestin lähetti dude
Onko näössäni vikaa vai miksi Teppo Numminen puuttui listalta kokonaan?

Joo, jäänyt vahingossa pois. Ei ole kirja tässä nyt, mutta muistaakseni Tepon arvosana oli B
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Lehtinen

Mun mielestä Lehtinen pelas aika vaisun kauden viime vuonna. Tuhlaili maalipaikkoja ja oli tehoton. B on aika hyvä arvosana. Oliko Jeren puolustuspeli sitten yhtä hyvää kuin ennenkin, niin sitä en muista.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
PARHAITA

Kävin safkiksella hakemassa THN:n kausikirjan.
Pikaselailu: Karalahti LA:n paras taklaaja ja Ruutu Canucksin
pahin agitoija.

Kausijulkaisu on must kaikille NHL-kiekon ystäville. Se on
jokavuotinen hankinta. 89 mk.
 

Rocco

Jäsen
Eipä muuten näkynyt Ruotsalaisia Agitator tai Bruiser kohdassa... sen sijaan Suomen poikia näkyi useitakin. Ville Nieminen, Ruutu, Helenius...

Ruotsalaiset ovat puppelipoikia :)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
onkohan mahdollista saada jostain laajempaa listausta, esimerkiksi ainakin sharksien ja muutenkin tyynenmeren divisioonan joukkueiden pelaajat kiinnostavat yleisestiottaen enemmän kuin suomalaiset...

ja onkohan tuota opusta mahdollisesti saatavilla lappeen Rannasta, esim suomalaisesta kirjakaupasta?
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Oulu

Oon yrittäny metsästää kyseistä kirjaa Oulun tavarataloista ilman tulosta. Seuraavat kohteet ovat kai kirjakaupat. Tällä hetkellä kyseisen firman lehteä ei ole saatavilla mistään Oulussa.

-- LÖYTYY STOCKALTA --
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Olisikohan mahdollista, että joku kenellä on helpompi mahdollisuus päästä käsiksi kyseiseen opukseen kävisi ostamassa mokoman stokalta tai mistä ikinä saakaan, ja pistäisi postiin? maksaisin jopa korvauksen vaivoista, ja tietenkin postikulut. sitten minäkin voisin nähkääs jutella asiantuntevasti jääkiekosta :)
 

Rocco

Jäsen
Mä voisin käydä katsomassa löytyykö Vaasasta opusta. Jos löytyy niin ilmoittelen. Jollei löydy niin ilmoittelen.
 

Särki

Jäsen
THN yearbook.

Ookko Rocco löytänyt Vaasasta ko. kirjaa? Itse oon etsinyt akateemiset kirjakaupat, R-kioskit ym. paikat läpi, mutta huonoin menestyksin.
Jos tälläinen teos löytyy Vaasasta niin kertoisitko mistä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti JFK99
THN yearbook.

Ookko Rocco löytänyt Vaasasta ko. kirjaa? Itse oon etsinyt akateemiset kirjakaupat, R-kioskit ym. paikat läpi, mutta huonoin menestyksin.
Jos tälläinen teos löytyy Vaasasta niin kertoisitko mistä.

Itse asiassa en ole käynyt katsomassa kun tuohon aikaisemmin laitettiin "varmat" paikat mistä opuksen löytäisi. Voin huomenna käydä katsomassa joten tule huomenissa katsomaan mikä on löytöretkeni tulos.
 

Phillyflu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, Rangers
Akateeminen

Ei näyttänyt tuo haku sitä löytävän. Ihmettelen kyllä jos ei sitä tuosta mail-tilauksesta saa, ootteko kokeilleet?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
jätin paikalliseen suomalaiseen opuksen tilauksen. eiköhän sen joskus saa.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Tulipahan juuri tehtyä sama temppu nyt vaan odotellaan puhelinsoittoa koska opuksen voi noutaa.
Odottavan aika on pitkä....:(
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
minulle sanoivat, että tulee 6-7 viikon sisällä ja hintaa on noin 250,-.. kiitos
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Onkohan ne tilaamassa sinulle ihan oikeaa opusta?

Tampereen Akateemisessa vuosikirja maksoi 89,-, joten tuo 250,- tuntuu suoranaiselta ryöväykseltä.

edit: vilpertti, katsoppa yksityisviestejäsi.
 
Viimeksi muokattu:

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
$8.95 CADs

Älkää ihmeessä menkö maksamaan The Hockey News Yearbook:ista
250 mk. Kanadassa sama opus maksaa noin 40 mk veroineen - tukusta sitä sai melkein puolet halvemmalla, mutta se loppui sieltä.

Vilpertti, jos et saa sitä alle 250 markalla, ota yhteys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös