The World at War?

• 1 622
  • 14

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Helsingin Sanomien Nyt-liitteessä oli 31.7.2001 juttu The World at War DVD-kokoelmasta. Tietääkö kukaan, onko kyseinen kokoelma myynnissä, jossain päin Suomea vai pitääkö se edelleen tilata Englannista? Vastaukset ja mahdollisten myyntipaikkojen yhteystiedot mahdollisimman pian, kiitos:)

Tässä linkki vielä muistin virkistämiseksi;)

http://www.nyt.fi/juttusivu.asp?path=147249

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Älä nyt sitä osta!!!

Osta mielummine Anttilasta,
Apinoiden planeetta 6disc pack DVD.

Loistava paketti!!!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Älä nyt sitä osta!!!

Viestin lähetti tiki10
Osta mielummine Anttilasta,
Apinoiden planeetta 6disc pack DVD.

Loistava paketti!!!
Apinoiden Planeetta-boxi tuli jo ostettua ja loistavahan se on, mutta vielä loistavampaa haluaville suosittelen itse eilen Free Record Shopista noutamaani The Simpsons-boxia, jossa 3:lla DVD:llä kaikki ensimmäisen tuotantokauden jaksot ja paljon muuta.

Sundance

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tämän Simpsons boxinhan saa tilattua jenkkiversiona hintaan n. 180mk (sisältää postikulut) ja kotiin saapuu n. neljässä päivässä, jos osaa oikeasta paikasta tilata. Kaikenlisäksi R1 paketti sisältää kokonaisena jakson jota ei aiemmin ole esitetty, mukana jakson kattava kommenttiraita. Euroboksi sen sijaan sisältää ymmärtääkseni vain pätkiä tästä jaksosta. Muuten sisällöt R1 ja R2 paketeissa pitäis kai olla samanlaiset.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Kiitti Hifkiläiset, teistä oli tosi paljon hyötyä;)

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Tein tilauksen 16.10.2001 Amazon.co.uk :n kautta ja paketti tuli tänään 23.10.2001:D

Hyvin tuntui toimivan...

Lexa

Jäsen
eikös...

telkkarista tullut kesällä pari osainen dokumentti toisesta maailmansodasta väreillä. Muistan nimittäin unohtaneeni katsoa sen (jotain haittaa siitä rannalla makaamisesta). Ainakin mainokset näyttivät vanhan historian rakastajan silmään lupaavilta.....

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti t4
Tein tilauksen 16.10.2001 Amazon.co.uk :n kautta ja paketti tuli tänään 23.10.2001:D

Hyvin tuntui toimivan...

Tuo on aika uskomatonta, että paketit tulee useimmiten ulkomailta nopeammin ja puolet pienemmillä postikuluilla kuin Suomesta.

Itse tilasin CDON:ista pari levyä, joiden toimitusajaksi arvioitiin 6 arkipäivää. Tilausvahvistuksessa aika oli kasvanut 7 arkipäivään. Lopulta taisi noin 10 arkipäivää mennä. No, niillä on sentään kohtuulliset postikulut, jopa pienet (20 mk), mutta aivan toivoton tapaus on esim. Helsinki Media ja nappulana jotkut käyttämäni peliliikkeet. Kuukausi on pieni aika.

Paras esimerkki ulkomaisten ripeydestä oli yksi brittiläinen levydivari, johon laitoin tilauksen myöhään eräänä torstai-iltana. (Suomen aikaan jotain yhdeltä toista). Paketti kolahti luukusta seuraavana maanantaina, eli käytännössä seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Tosin muutama edellinen tilaukseni Englannista on tökkinyt ja pahasti. Eri firma kuitenkin.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti Moto

Tuo on aika uskomatonta, että paketit tulee useimmiten ulkomailta nopeammin ja puolet pienemmillä postikuluilla kuin Suomesta.

Suomessa kyseisen paketin lähetys 0,009 m3 olisi maksanut 43 mk englannista sen sijaan 1.71 puntaa eli 16,23 mk - kummallista:confused:

Kysyisin vielä yleistä mielipidettä Visan käyttämisestä nettikaupasta:

Eli onko turvallista vai eikö?

Tästä rohkaistuneena tilaan seuraavaksi hieman Baari- ja viinikaapin täydennystä:D

Lexa

Jäsen
oletteko huomannut...

..että suomessa on melkoisen korkea postimaksut. Tavallista pientä pakettiakin on vaikea saada liikkeelle alle 40 mk:n.... eipä ihme että vaikka tilaat jonkun tuotteen ulkomailta niin saat sen puolet pienemmin postikuluin.....
esim. musiikkikauppa thomanilta kun saksasta tilaa tavaraa, maksaa postikulut 100mk. Tosin tavaraa saa tilata niin paljon kuin haluaa. Toimitusaika ei kuitenkaan ole kuin 1½ viikkoa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti t4

Kysyisin vielä yleistä mielipidettä Visan käyttämisestä nettikaupasta:

Eli onko turvallista vai eikö?

Tästä rohkaistuneena tilaan seuraavaksi hieman Baari- ja viinikaapin täydennystä:D

Noo, itse olen ulkomailta tilatessa sitä käyttänyt. Tai oikeastaan isäni korttia, kun en sellaista itse omista. Luvalla tiätty :p

Mitään ei ole käynyt, mutta ei niitä tietoja varmaankaan ihan mihin tahansa kannata lähettää. Ainakin kannattaa sellaisia firmoja välttää, jotka eivät katuosoitettaan ilmoita. Ja varmaankin olisi hyvä, että firmalla on käytössään jotkut suojaukset nettisivullaan, varmaan melkein kaikissa isommissa ja luotettavimmissa sellaiset on.

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Re: Re: Älä nyt sitä osta!!!

Viestin lähetti BigRedBob
mutta vielä loistavampaa haluaville suosittelen itse eilen Free Record Shopista noutamaani The Simpsons-boxia, jossa 3:lla DVD:llä kaikki ensimmäisen tuotantokauden jaksot ja paljon muuta.

Tämä on niin väärin!! (kirosanoja)

Minä suuri ja mahtava Simpson fani en saa mitään iloa uusista tuotteista! Ei minulla ole dvd-soitinta, saatika Pleikkaria, jolla voisin pelailla uutta Simpson's Wrestling peliä. Tyydyn masentuneena hiipimään jääkaapille ja juomaan olutta jostakin monista Homer-tuopeistani.

Käännä nyt vielä veistä haavassa ja kehu, mitä kaikkea kivaa vanhojen jaksojen lisäksi levyillä on... Ja jos pukki ei jouluna tuo minulle äsken mainitsemiani vempaimia, niin... (puhinaa ja pihinää)

-Maila

Meni vähän ohi aiheen...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Älä nyt sitä osta!!!

Viestin lähetti Maila

Käännä nyt vielä veistä haavassa ja kehu, mitä kaikkea kivaa vanhojen jaksojen lisäksi levyillä on... Ja jos pukki ei jouluna tuo minulle äsken mainitsemiani vempaimia, niin... (puhinaa ja pihinää)
Noh... en haluaisi kääntää veistä haavassa, mutta onhan siinä kaikkea hienoa extraa mukana, mm. kaikki jaksot itse Matt Groeningin kommentoimina, pätkiä eräästä aiemmin esittämättömästä jaksosta, erilaisia dokumenttipätkiä Simpsoneista, ensimmäinen koskaan näytetty Simpsons-jakso Tracey Ullman Showsta, pätkiä eri kielisistä Simpsoneista, Still-kuvia ja Simpsons-aiheisia lehtien kansia... mahtava pakkaus kaikenkaikkiaan. :) Sori...

PS2:lle on myös tulossa joku Simpsons-peli..?

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Re: Re: Re: Re: Älä nyt sitä osta!!!

Viestin lähetti BigRedBob

Noh... en haluaisi kääntää veistä haavassa, mutta onhan siinä kaikkea hienoa extraa mukana, mm. kaikki jaksot itse Matt Groeningin kommentoimina, pätkiä eräästä aiemmin esittämättömästä jaksosta, erilaisia dokumenttipätkiä Simpsoneista, ensimmäinen koskaan näytetty Simpsons-jakso Tracey Ullman Showsta, pätkiä eri kielisistä Simpsoneista, Still-kuvia ja Simpsons-aiheisia lehtien kansia... mahtava pakkaus kaikenkaikkiaan. :) Sori...

AAAARRRGGGHHH!!!!!!

Aion nyt laittaa päälleni yhden hienoimmista Homer paidoistani, juoda parhaasta Homer tuopistani kuumaa mustaherukkamehua ja katsoa Simpsoneita VHS-kaseteilta peläten milloin nauha katkeaa. Ja kun elin(taso)kumppanini saapuu, jupisen jotakin epäselvää meidän Espoolaiskodin puuttuvasta dvd:stä.

I am so smart. I am so smart. S-M-A-T - I mean S-M-A-R-T...

Addiktiko?

-Maila

Eikä taaskaan mennyt paljon ohi aiheen?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Re: Älä nyt sitä osta!!!

Viestin lähetti Maila

Addiktiko?
Tunnistan kyllä itsestänikin samat oireet. Simpsons-videoita (ja nyt myös DVD:tä) tulee katseltua aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, myös kaikennäköistä Simpsons-kamaa tulee aina haalittua, kun vain mahdollista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy