The Voice of Finland

  • 669 788
  • 2 823

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ollin tilalle valmentajaksi ehdottaisin Costello Hautamäkeä. Heikohko laulaja itse, mutta osaisi varmasti tuolla suomirock/pop-osastolla valmentaa. Luulen, että osaisi valita kappaleitakin noille Ollin multakurkuille. En tosin tiedä, ennättäisikö mukaan, mutta kun täällä on näitä Ollin vaihtoehtoja spekuloitu, niin yksi nimi mukaan kisaan.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Aijai, nyt Redraman tiimistä putoilee kyllä kovia laulajia pois. Luulen että Artsi ei pääse enää jatkoon ja nyt penkillä istuvat saa mennä jatkoon. Taas samat itkuvirret, oi kun olisi kiva kuulla näiltä taitavilta artisteilta kokonaiset biisit eikä näitä minuutin vetoja. Kohtuu velho saa olla kun saa kaiken nostatuksen ja fiiliksen tuupattua tuohon muottiin. Muutama säkeistö antaisi vähän pelivaraa.

E: ei hitto, kyllä Atrsi menneekin jatkoon, kova veto perkele! poppari vaihtoon
E2: Ääh, sittenkin meni kuten aavistelin, tuo penkkirivi oli jo sellainen vähän ennalta aavistetun näköinen eikä Artsi oikein sopinut kuvaan. Yhtä kaikki, tuollaista vetoa oli kyllä aivan mahtava seurata ja näilläkin kilsoilla silmät kastui.

E3:
Ja Redrama on pölö jos se ottaa tuon Artzin jatkoon.

Ei se oikein sopinut isossa kuvassa Redin tiimiin, mutta vaikea kuvitella etteikö yleisöäänestysvaiheessa Artsi olisi ollut kovaa valuuttaa. Pääasia kuitenkin että Joli on jatkossa, ehkä Roopekin.
 
Viimeksi muokattu:

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Kyllä mä nostaisin Hanna Pakarisen, Jani Wickholmin ja Katri Ylanderin jotka ovat menestyneet myös Idolsin jälkeen.

Hanna Pakarinen on julkaissut viimeksi musiikkia 2008, Jani Wickholm kokoelmalevyn 2010 ja Katri Ylander on kai yrittänyt jonkinlaista takaisintuloa viime marraskuussa. Tosin aika heikolla menestyksellä, koska itse en ainakaan ole kuullut kertaakaan koko kappalletta. En nyt ihan kauheeksi menestymiseksi kutsuisi.

Ja Redrama on pölö jos se ottaa tuon Artzin jatkoon.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Hanna Pakarinen on julkaissut viimeksi musiikkia 2008
Tämä ei ole totta.

Ja jokatapauksessa Pakarisella on vuodelta 2007 aika ultimaattinen meriitti suomalaiselle artistille. Eihän musiikkiurat muutenkaan kestä ikuisesti.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Hanna Pakarinen on julkaissut viimeksi musiikkia 2008, Jani Wickholm kokoelmalevyn 2010 ja Katri Ylander on kai yrittänyt jonkinlaista takaisintuloa viime marraskuussa. Tosin aika heikolla menestyksellä, koska itse en ainakaan ole kuullut kertaakaan koko kappalletta. En nyt ihan kauheeksi menestymiseksi kutsuisi.

Ja Redrama on pölö jos se ottaa tuon Artzin jatkoon.

Milta radiokanavalta olet sitä koittanut kuunnella? Nykyään soitot tulee kuitenkin enimmäkseen youtube, spotify, apple music akselilla.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hanna Pakarinen on julkaissut viimeksi musiikkia 2008,
En tiedä tietolähteistäsi mutta ainakin wikipedian mukaan levyjä on julkaissut vuosina 2009, 2010, 2013 ja 2016
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kyllä mä nostaisin Hanna Pakarisen, Jani Wickholmin ja Katri Ylanderin jotka ovat menestyneet myös Idolsin jälkeen. Ja taitaa Pete Parkkosellakin keikkaa olla ihan hyvin. Mutta hyvin nostit kolme aata joista pitkälti samaa mieltä.
Ja esim Wickholmilla terveys prakannut niin pahasti, että väkisin se on uraan vaikuttanut. Pakarinen lienee mammalomalla.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Wickholm kuitenkin tienasi musiikilla parhaimmillaan yli sata tonnia parhaina vuosinaan ja "Kuu" oli 2007 paikallisradioiden vuoden soitetuin biisi. Kyllä tuota voi menestymiseksi sanoa.

Ari Koivusen kaksi ensimmäistä levyä möivät kai 90 000 kappaletta yhteensä, ja ensimmäinen peräti 70 000. Tuollaisista luvuista (toki aikakin on täysin eri) moni artisti saa ja on saanut vain haaveilla. Amoraliin siirtyminen vei Koivusen pois mainstream-väen tiedosta, joten ymmärrän, jos on päässyt mies unohtumaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
12 viime vuoden aikana, vuoden naissolistin Emma-palkinto on jaettu 8 kertaa sellaiselle joka on alun perin jossain muodossa tullut musiikkimarkkinoille tv-kilpailun kautta. 3x Anna Puu, 2x Anna Abreu, 1x Jenni Vartiainen, 1x Vesala, 1x Eveliina.

Eli ei tuo nyt naislaulajille huono reitti ole ollut. Voittajia 3:n eri formaatin kautta

Lisätään vielä Alma yhdeksi tuota reittiä esille tulleeksi..Ei todellakaan kuulu omiin suosikkeihin, mutta taitaa keikkaa riittää ihan Suomen ulkopuolellakin.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
En tiedä tietolähteistäsi mutta ainakin wikipedian mukaan levyjä on julkaissut vuosina 2009, 2010, 2013 ja 2016

Kertoo varmaan kaiken oleellisen että muistikuva musiikista on jäänyt vuodelta 2008, mutta musiikin julkaiseminen ei nyt mun mittapuulla kyllä ole menestymistä. Sama Wickholmin kohdalla. Ehkä kuvailisin enemmän tähdenlennoksi? Anna Puuta, Antti Tuiskua ja miksei Anna Abreutakin, voi oikeasti pitää menestyneinä. Ovat kuitenkin onnistuneet pitämään itseään ns. pinnalla, myymään levyjä, ja keikkailemaan aktiivisesti tähän päivään saakka.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertoo varmaan kaiken oleellisen että muistikuva musiikista on jäänyt vuodelta 2008, mutta musiikin julkaiseminen ei nyt mun mittapuulla kyllä ole menestymistä.
Joo, samaa mieltä ettei tuo mittaa menestystä, kunhan vain ihmettelin tuota selvästi höperöä väitettäsi.
 
K

Kiekkokatsoja

Tänä(kin) vuonna on Redramalla ollut tasokkaimmat laulajat. Moni on jo tippunut kyydistä, tai kaapattu. Itse olisin ehdottomasti laittanut ulos tuon laulajan, joka meni tuolille nro 1. Mulle esitys oli heikko, mutta en sitä tuolipaikkaa päättänyt (onneksi).
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katsoin nyt vasta tämän Redraman tiimin knockoutin.

Vituttaa, että ohjelman nimi on Voice of Finland ja kuitenkin naama ratkaisee ennen ääntä, niinkuin joka vuosi.

Artsin putoaminen oli farssi. Siellä pääsi ääneltään kolme huonompaa laulajaa jatkoon.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Artsin putoaminen oli farssi. Siellä pääsi ääneltään kolme huonompaa laulajaa jatkoon.
Se miespoppari oli ihan 12 tusibassa -tasoinen trubaduuri. Artsi hänen tilalleen ja parhaat olisivat jatkaneet. Nyt jäi aika kitkerä maku, koska Artsi todellakin jäi mieleen ja erottautui muista.
 
K

Kiekkokatsoja

Tonilla oli paljon hyviä laulajia, mutta useimmat veti aika paskoja biisejä (mun mielestä). Ja tuo lyhyt lauluaikakin ei tuonut esille sitä, mitä osaavat.
Ollin korvaajaa ei siis liveihin tule. Laulajat jaetaan muille. Olivat Ollin laulajat kovin heikkoja, kuten Anna Puullakin, niin että näkemiin tulee nopeasti.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Montako penkkiä olisi kääntynyt ääni ratkaisee vaiheessa eilen sen pätkän tuomarin Yön kappaleen esittämisestä? Aina tiennyt sen paskaksi mutta että noin paska. Enpä oikeasti muista että kukaan mieslaulaja alkukarsinnoissa olisi tuon alittanut. Ehkä jossain Idolsin Juankosken karsinnoissa noita tulee vastaan.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Montako penkkiä olisi kääntynyt ääni ratkaisee vaiheessa eilen sen pätkän tuomarin Yön kappaleen esittämisestä? Aina tiennyt sen paskaksi mutta että noin paska. Enpä oikeasti muista että kukaan mieslaulaja alkukarsinnoissa olisi tuon alittanut. Ehkä jossain Idolsin Juankosken karsinnoissa noita tulee vastaan.

Kyllähän Lasse veti sellaisen rimanalituksen eilen, että luulisi hävettävän....Kaverilla ei kyllä taipunut laulaminen ei sitten sitä vähää alusta. Siinä saattoi ropista kyllä rispektit tuomaria kohtaan jonkun pykälän. Suosittelen kaikille katsomaan tuon huikean esityksen. Kyseessä siis eilisen jakson alku kun tuomarit "lauloi" Ollille.

Wirtanen sentään veti kuten ammattilaisen kuuluukin.

Löytyy tästä artikkelin videosta (linkki is.fi):

Olli Lindholmin tunteikas The Voice of Finland -muistojakso herkisti tv-katsojat: ”Tuskin missään on kuivia silmiä”
 
Viimeksi muokattu:

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Oli kyllä ihan jäätävä rimanalitus se Redraman "laulu". Ihan hävetti kotona sitä katsella. Ei tuo nyt kai mikään laulaja olekkaan ollut, mutta ei olisi noin heikoksi vedoksi kyllä uskonut. Tuntui että eilen oli muutenkin tosi paljon laulussa epävirettä, esim. Oliverin veto oli niin ohi nuotista. Järjetöntä huutamista muutenkin. Jolista olen aina tykännyt, mutta eilinen ei kyllä ollut ihan parasta häneltäkään. Adele on aina vaarallinen valinta.

Sitten tapaus Jannika B, joo kaikki tietää että laulutaito on mitä on. Mut jos tulee laulukilpailuun esiintymään, niin vois olla ihan kiva, ettei laulaisi playbäckinä.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tavallaan osuvaa, että Ollin muistoksi vedetään puolet kammottavista biiseistä kammottavan epävireisesti ja huonosti.
 
Se kundi, joka veti ääni ratkaisee -vaiheessa Killswitch Engagea ja pääsi jatkoon. Onko vielä mukana kisassa? En muista kaverin nimeä tosin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Kun Lassen biisi pärähti soimaan, nanosekunnin ajan mietin että hitto mitä kuraa. Mutta samantien ajatukset hahmottuivat kyllä isompaan kuvaan: tuossa kuitenkin muisteltiin menehtynyttä henkilöä.

Eiköhän Lasse ole treeneistä asti tiennyt, että nyt ei olla mukavuusalueella eikä lähelläkään sitä mutta silti halunnut olla messissä muistelemassa ystävää.

Huono tsägä Lassen kannalta että Yö ei ollut rap-yhtye. Yhtälailla voidaan spekuloida, että miten joku Puun Anna olisi räpännyt.

Summa summarum: minun arvostukseni Lassea kohtaan ainakin nousi. Aivan yhdentekevää mitä itse laulaminen oli vaikka puhutaankin musiikkialan ammattilaisista. Tässä poikkeuksellisessa asiayhteydessä itse muisteleminen oli vain mikä merkitsee.

Mitä tulee Annan ja Virtasen vetoihin, vetivät kyllä mielestäni todella hyvin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: VT
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös