Mainos

The Sims

• 1 038
  • 5

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Hiihtoloman kunniaksi olen tässä kyseustä USA:n myydyintä peliä testaillut. Yhteen asiaan en löydä millään vastausta.

Valmiissa "naapurustossa" on kaksi iso taloa jotka maksavat yli 20000 dollaria. Miten näihin taloihin pääsee muutamaan? Perheelläni on rahaa jo reilusti yli 25000 mitä siihen toiseksi suurimpaan taloon muuttamiseen tarvitaan. Pystynkö siirtämään perheeni kyseiseen taloon?

-ipa rules

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
-=JoKeRiT=-, mikä oli viestisi perimmäinen tarkoitus?

ipa rules:

onko kyseessä pc vai xbox -versio (oliko se nyt xbox vai muu konsoli? :)

konsoliversiossahan pitää tehtäviä suorittaa (tyyliin hankkia tietty työ yms) jotta pääsee uuteen taloon.

Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Viestin lähetti ipa rules
Hiihtoloman kunniaksi olen tässä kyseustä USA:n myydyintä peliä testaillut. Yhteen asiaan en löydä millään vastausta.

Valmiissa "naapurustossa" on kaksi iso taloa jotka maksavat yli 20000 dollaria. Miten näihin taloihin pääsee muutamaan? Perheelläni on rahaa jo reilusti yli 25000 mitä siihen toiseksi suurimpaan taloon muuttamiseen tarvitaan. Pystynkö siirtämään perheeni kyseiseen taloon?

-ipa rules

Hmm... muistaakseni siinä "perustilassa", eli missä näkyy koko naapurusto ja sen asukkaat on sellainen toiminto kuin bulldoze. Muistelisin, että siinä katapillari-symbolin takana. Eli siitä klikkaat puskutraktoria perheesi nykyisen asumuksen kohdalla ja vastaat myöntävästi esitettyyn "evict"-kysymykseen. Nyt perheesi on siellä kodittomien listassa, jota selailemaan pääsee myös siitä perustilasta, liekö sen "create"-toiminnon takana. Sitten vain valitset halutun perheen listasta ja siirrät "move"-toiminnolla heidät uuteen kotiin. Itse kyllä rakentaisin hahmoilleni kokonaan uuden lukaalin, tapaavat olla melkoisia funktionalismin irvikuvia nuo koneen luomukset. Kuutamosonaatin Suloa lainaten: "Saap hyvvää, kun ite tekköö."

Luoja tietää, että meikäläinen on toisenkin tunnin kyseistä peliä rankonut. Kyllähän se aluksi koukutti kovinkin tehokkaasti. Jonkin ajan kuluttua hermot ovatkin sitten aivan riekaleina, kun simsit osaavat olla niin saatanmoisia tanopäitä, että...

Edit: tämä yllä oleva koskee pc-versiota, konsolikäännöstä en ole koskaan testannut.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Kiitoksia Tapio

Juu eli PC-versio on kyseessä.

-ipa rules

P.S. Nimerkki Jokerille tiedoksi, että taitaapi nuo turhat chat viestit olla kiellettyjä - ei näitä ketjuja ole pakko lukea.

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Legendaarinen peli, jota on tullut hakattua aivan liikaa. The Simsin lisäksi Sims Hot Date, Sims Livin' Large, Sims House Party ja Sims Vacation expansion packit on tullut kokeiltua.

Peli vaatii helvetisti kärsivällisyyttä; lukemattomat kerrat olen katkaissut vittuuntuneena virrat tietokoneesta deitit ei mene suunnitellun mukaan tai muuta kivaa.

Nuo koneen itse kyhäämät talot eivät ole mitään kaksisia, niinpä lähes aina päädyn rakentamaan oman lukaalin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy