Mulle tuli tämä kasetta yhden NHL-kauden ajan, 1989-90. En tiedä miten homma nykyään toimii, mutta silloin ainakaan posti ei kulkenut kunnolla, ja lehdet tulivat yleensä kahden, kolmen tai neljän numeron pakettina. Lisäksi muutama numero tuli kahteen kertaan, joskus jopa kolmeenkin.
Puolivälissä kautta kyrpiinnyin koko systeemiin, ja peruutin tilaukseni. Sain puolet vuosikerran hinnasta takaisin, mutta lehtipiru jatkoi tulemistaan. No, minä ajattelin että tulkoon niin kauan kuin lystää, ja koko vuoden ajan niitä lehtiä lopulta tuli. Ja kauden loppupuolella, kun siis jo olin saanut rahnat takaisin, postituskin rupesi toimimaan ja sain lehdet viikoittain niin kuin kuuluikin. Ja noista puolen vuoden numeroista ei sen jälkeen enää laskua kuulunut, eli sain vuoden numerot puoleen hintaan.
Sen jälkeen en ole lehteä lukenut kuin kaksi tai kolme kertaa. Kielitaitoni on edelleen yhtä huono kuin silloin lehteä tilatessanikin, mutta sen verran osaan että pysyin kyllä kärryillä siitä mitä kirjoitetaan. Täältäpäin tätä lehteä ei saa mistään irtonumeroina, ja nykyään tuota kolmen kirjaimen liigaa tulee muutekin joka tuutista. On netit sun muut vehkeet ja lehdistö yleensäkin seuraa NHL:ää paremmin kuin silloin. Mutta jos siihen aikaan halusi tietää, mitä NHL:ssä tapahtuu, niin Hockey News oli ihan välttämättömyys.