Testataan nyt sitten kaikki....

  • 1 962
  • 20

Onko turha viesti?

  • No totta mooses on! Mee poijes!

    Ääniä: 8 17,0%
  • Emmää mittää tiä?

    Ääniä: 9 19,1%
  • Hyvä meininki, tämmösiä lisää!

    Ääniä: 5 10,6%
  • Ookkonä sekasi? Tämmöttii laittelet tänne?

    Ääniä: 2 4,3%
  • Virittele vähän lisää

    Ääniä: 2 4,3%
  • Vähemmästkin on ammuttu!

    Ääniä: 14 29,8%
  • Tapparan kannattajalta mikään ei oo turhaa!

    Ääniä: 4 8,5%
  • Muuten hyvä, mutta...

    Ääniä: 3 6,4%

  • Äänestäjiä
    47

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jepu jee:

<b> boldia aattelin koklata</b>

AAArrggh

mrrr grrrr
hhmmph
 
Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Muuten hyvä... mutta olet Tapparafani:D
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olisin vaan kysynyt että jos testialueelle kirjoittaa jotain umpipotaskaa niin meneekö siitä kirjoitusoikeudet mutta eihän täällä kukaan sellaiseen vastaakaan joten sikäli turhaa pohdintaa sillä jollei kukaan vastaa eikä lue voidaan epäilemättä päätyä sellaiseen lopputulokseen ettei asialla ole minkään valtakunnan merkitystä ja niinpä täällä saa höpötellä lämpimikseen tai kylmikseen tasan tarkkaan niin kauan kuin itseään sattuu huvittamaan ja pakkohan se on tässä vaiheessa todeta että minuahan huvittaa mikä sinänsä ei ole mitään uutta vaikka toisaalta taas voidaan jaaritella siitäkin että missä vaiheessa jaarittelun jatkumo alkaa saavuttaa lakipisteensä josta eteenpäin jatkamisen mielekkyys asettuu vähintäänkin kyseenalaiseen valoon vaikkakaan koko viestin mielekkyyttä ei olla tähän mennessä voitu osoittaa oikeutetuksi semminkin kun koko pointti on ollut hamasta alusta saakka ollut lievästi sanottuna totaalisen ja täydellisen hukassa eli kansan kielellä ilmaistuna häveksissä mikä ei ainakaan allekirjoittanutta ihmetytä sen paremmin kuin kummastutakaan laisinkaan varsinkin kun ottaa huomioon mainitun henkilön merkillisen viehtymyksen jokseenkin psykedeelisiin viesteihin joissa ei ole päätä eikä häntää eikä edes niitä kuuluisia selkäpaloja.

Ei mulla muuta.
-Ex-
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Upitetaan vähän:

Turhaan, aivan turhaan avasit tämänkin viestin, sillä mitään uutta tänne ei ole ilmaantunut. Eikä ilmaannu. Vaan mitäpä sitä voisi testialueelta odottaakaan, molopää? Onhan se nyt aivan selvää kännisellekin ettei tämmösellä keskustelupalstan alueella voi mitään helmikirjoituksia odotella tahi edellyttää.

Ehei, paskan jauhantaa täällä vaan on, ja niin pitääkin! Perhana! Ei täältä nyt kukaan mitään Pulitzeria ole kaiketi hakemassa? Ihmetyttää vaan että mitä riivattua kukakin täällä roikkuu ja mitä tekemässä? Täytyyhän ihmisellä olla parempaakin puuhasteltavaa kuin Jatkoajan keskustelupalstan TESTIALUEELLA roikkuminen!!!!??? Tarttis vissiin hommata elämä, vai? Niinkin vois sanoa! [Välihuomautus: itsensä kanssa riitely on kivaa.]

Ja itse äänestyksestä sanoisin että kyllä, ON turha viesti! Siis todellakin, onko turha?! No on, on! Täysin turha. Turhuuksien turhuus. Kaikkien turhuuksien äiti, serkku, kaima ja isosetä.

Tulipahan tuhistua jotta muut saavat turhistua!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ahaa! Täältä löytyy itse sekopään itsensä korkeimman omakätisesti avaama turhuuksien rovio, elikkäs turhien_sepustusten_hautuumaa.

Eikö virkavalta tosiaankaan tee mitään?
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valitsin tuon "Vähemmästkin on ammuttu!" -vaihtoehdon. Olen vakaasti muutenkin sitä mieltä, että valinta ja sen taustalla olevat eri vaihtoehtoja puoltaneet seikat ovat toisarvoisia valinnan määrätietoiseen ja ennenkaikkea ilmeettömän vakavaan julkaisemiseen verrattuna. Valintani on siis selvä, helppo ja lopullinen. Toimeenpano: Välitön. Ammuu!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ammuminen on näemmä ollut muidenkin suosiossa. Ymmärrän toki valintanne. En minäkään haluaisi muuta tehdä kun katselee erään hämäräperäisen tomppelin alullepanemia ja puujalkavitsittämiä turhia viestiketjuja.

Poistunkin tästä takavasemmalle ammumaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ex
Jepu jee:

<b> boldia aattelin koklata</b>

AAArrggh

mrrr grrrr
hhmmph


Jepulis
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jouhtusipasipappasi

Emmää mittää tiä, niinkuin yleisesti ottaen voidaan tällaistenkin asianhaarojen kyseessä ollessa edellyttää niissä puitteissa joiden toimesta olemme näiden vaatimusten piiriin määrittelymme ansioituneen pääpiirteet toimittaneet. :( ;) :D :) :o
Sipaspappas
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oiva kirjoitti:

"Emmää mittää tiä, niinkuin yleisesti ottaen voidaan tällaistenkin asianhaarojen kyseessä ollessa edellyttää niissä puitteissa joiden toimesta olemme näiden vaatimusten piiriin määrittelymme ansioituneen pääpiirteet toimittaneet."

Onnittelut! En ymmärtänyt mitään! Ja minä kun luulin kirjoittaneeni epäselvän lauseen tuolla ylempänä! Sinä suoriuduit paremmin huomattavasti lyhyemmässä ajassa. Uskomaton lihassuoritus!

*Kumartaa nöyrästi*


PS. Tosin se että minä en ymmärrä mitään ei aina vaadi mitään huippusuoritusta. Ainakin TFC:ssä julkaistut AJL:n pähkinät ovat sellaisia joissa meitsi on pihalla kuin.... lumipuupääpölkkyukko?
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No et tiätenkän

sää mittää ymmärrä, kun sana "ansioituneen" olisi pitänyt olla ansioituneet". Ihan mun moka.

Mut siltikän mäe en tiä mittää.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt menee heikosti kun tänne testialueelle eksyin, kaikki pois hus hus.

Lähden hankkimaan elämää:D
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oiva: Oukkei, tämä selvensi paljon. Kiitoksia. Mutta silti lause oli hieno. Mutta elä perkele ennää pelästytä minnuu tuollai!

Tatzka: Minäkin yritin hankkia elämän mutta olivat kuulema päässeet loppumaan.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Viestin lähetti Ex
Oiva: Oukkei, tämä selvensi paljon. Kiitoksia. Mutta silti lause oli hieno. Mutta elä perkele ennää pelästytä minnuu tuollai!

Mitä ei gjahigh!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä upitetaan nyt!

Kysyttävää ei liene!?

-mä-

PS. Hienojen lauseiden hautuumaa... [nyyh]. Kaunista!
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Rasmus, poikani 3v. ymmärtää asioita! Olen pahoillani, väki, mutta olen koukussa. Taas tännekin oli pakko saada jokin jälkiö, mikä vikana? Hei, mä alan viihtyä täällä k-k-k-ka-ka-atiksella t-t-t-o-odellakin! Saa**** pakko heittää kalikkaa kamiinaan..hrrr!!!!!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös