Terveisiä EU:n päättäjille

  • 1 180
  • 13

jenttu87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Porin Ässät
Tämä koulun ysiluokka on täynnä projekteja ja siksipä käännyin taas teidän Jatkoaikalaisten puoleen. Tarvitsisin vastauksia galluppiin, joka tehdään yhteiskuntaopin EU-lehteen. Gallup-kysymyksenä olisi, että mitä terveisiä haluaisit lähettää EU:n päättäjille.

Mahdollisimman paljon vastauksia toivotaan ja mieluiten voisitte laittaa terveisten perään iän ja sukupuolen. Ja kieli saisi olla suht asiallista. Koulutyö, tiedättehän... Parhaat pääsevät mukaan lehteen. Iskevä loppulausahdus... :)
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Apuja

Tän sä joudut tekee ihan itse. Hikee, duunii, verta jne..

Mustaortodoksivanhanatsibiseksuaali pale, 43v
 
Viimeksi muokattu:

jenttu87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Porin Ässät
Re: Apuja

Viestin lähetti pale
Tän sä joudut tekee ihan itse. Hikee, duunii, verta jne..

Mustaortodoksivanhanatsibiseksuaali pale, 43v

Hankala se on galluppia itselleen tehdä. Taisit nyt ymmärtää hiukkasen väärin mun pointin...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Heiheihei, terkkuja tutuille! Ai niin, ei niitä EU:ssa ole.. No pitäkää lippu korkealla, jos sinne asti sen saatte.



Arnold, 21-vee
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naisia sais olla enemmän!

-Sistis, 23.v, mies.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miks opettajiks päästetää 33-vuotiaita poikamiehiä, jotka tykkää hiihdosta, ja joka on asunu melkeen koko ikänsä vanhempiensa kotona keskellä mettää?

- Miika suomesta, joka ei pidä em. tapauksista.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Ylös!


Yksi Jatkoajan hauskimmista ketjuistahan tämä on, ja jäi kyllä vaivaamaan, että valmistuiko projekti koskaan?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niin kaipa me jatketaan vaitsemallamme tiellämme. Niin ne terveiset:

"Niin mistä sä soittelit?"

- Nikke, henkinen ikä testin mukaan 18v.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Katsokaapa Herra Isoherrat siihen karttapalloonne... YLEMMÄS... VIELÄ YLEMMÄS... ihan siinä venäjän vasemmalla puolella, siinä sen jortikan näköisen maan itäpuolella... Siitä kun pyyhitte sen räkäpallon pois, niin heti siinä alla se sijaitsee: SUOMI - FINLAND!

Terveisin V-man"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös